Zbędne kilogramy

31. Data: 2004-01-04 13:11:48

Temat: Re: Zbędne kilogramy
Od: Mariusz Drozdziel <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pią, 02 sty 2004 o 16:36 GMT,
Posrednik <k...@g...pl>:

> Dieta Optymalna.

Ja akurat nie. Unikałem tłuszczy jak ognia. Opłaciło się.

--
Mariusz.

== e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==

32. Data: 2004-01-04 13:26:50

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Drozdziel napisał:

> Ja akurat nie. Unikałem tłuszczy jak ognia. Opłaciło się.

Wiesz, ja tez tak kiedys robilam, zero tluszczu w diecie, I owszem,
schudlam 32 kg. Ale zaczely sie u mnie pojawiac rozne dziwne objawy a
najgorszym bylo nieustanne zimno. I dzieki tluszczom jakos tej zimy nie
marzne.
Kazdy kij ma 2 konce. Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

33. Data: 2004-01-04 14:04:37

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Drozdziel" <m...@t...com.pl> napisał w wiadomości
l...
> pią, 02 sty 2004 o 16:36 GMT,

> Ja akurat nie. Unikałem tłuszczy jak ognia. Opłaciło się.

No to jesteś na początku drogi ;) ja kiedyś tez ograniczałem tłuszcze i chudłem

Slawek

34. Data: 2004-01-04 15:20:18

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, ja tez tak kiedys robilam, zero tluszczu w diecie, I owszem,
> schudlam 32 kg.

A widzisz, Hafsa, jednak mi pomogłaś:-) Właśnie o to mi chodziło (m.in) czy
się skutecznie chudnie na diecie niskotłuszczowej. A liczyłaś sobie może
wtedy BTW?

pzd. Wiedzma

Ale zaczely sie u mnie pojawiac rozne dziwne objawy a
> najgorszym bylo nieustanne zimno.

A jakie inne objawy?

pzd. Wiedzma

35. Data: 2004-01-04 15:21:30

Od: "Wiedzma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to jesteś na początku drogi ;) ja kiedyś tez ograniczałem tłuszcze i
chudłem

a możesz napisać ile,w jakim czasie, i jaki miałeś wtedy stosunek BTW?
(jeśli liczyłeś, oczywiście)

pzd. Wiedzma:-)

36. Data: 2004-01-04 15:26:39

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiedzma napisał:

> A widzisz, Hafsa, jednak mi pomogłaś:-) Właśnie o to mi chodziło (m.in) czy
> się skutecznie chudnie na diecie niskotłuszczowej. A liczyłaś sobie może
> wtedy BTW?

cos ty! nawet nie wiedzialam,ze takie cos mozna liczyc ;-))) kalorie
przeliczylam niedawno.Wyszlo 500-600 na dobe ( sic!)
> Ale zaczely sie u mnie pojawiac rozne dziwne objawy a

> A jakie inne objawy?

brzydkie wlosy i panokcie, gorsze samopoczucie, sucha skora, no i to
zimno.Hafsa

37. Data: 2004-01-04 16:11:36

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedzma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chudłem
>
> a możesz napisać ile,w jakim czasie, i jaki miałeś wtedy stosunek BTW?

Oczywiście że nie mogę tego zrobić bo nie wiedziałem że to BTW istnieje ;)) zresztą i
tak prędzej czy później człowiek pęka i nawet jak sie mocno w dalszej części
ograniczasz to następuje powolny przyrost wagi :(( ale to akurat to chyba większość
odchudzaczy (ograniczających kcal itp. ) może powiedzieć ;)))

Slawek

38. Data: 2004-01-04 23:35:15

Od: Mariusz Drozdziel <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, 04 sty 2004 o 13:26 GMT,
Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>:

> [...]
> schudlam 32 kg. Ale zaczely sie u mnie pojawiac rozne dziwne objawy a
> najgorszym bylo nieustanne zimno. I dzieki tluszczom jakos tej zimy nie

Ja tez nie marzne. Nie mam dziwnych objawów i tym podobnych.

> Kazdy kij ma 2 konce.

Przez jakieś trzy miesiące (poprzedni listopad - luty) byłem na DO.
Koszmarnie się czułem. Jedzenie mi kompletnie nie smakowało. Kazdy posiłek
kojażył mi się z torturami. Ogólne samopoczucie osiągało dolne apogeum i
na dodatek schudłem może z 5 kilo w tym czasie.

39. Data: 2004-01-04 23:35:48

Od: Mariusz Drozdziel <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, 04 sty 2004 o 14:04 GMT,
slawek <s...@g...pl>:

> No to jesteś na początku drogi ;) ja kiedyś tez ograniczałem tłuszcze i chudłem

A teraz co? (Co jest dalej na tej drodze?)

40. Data: 2004-01-05 07:14:41

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Drozdziel w wiadomości
l pisze:

> A teraz co? (Co jest dalej na tej drodze?)

Skoro na DO juz byles, to zostal Ci tylko krzyzyk na droge ;)))

Ile spalę kalorii?
zimowe grzyby
AB-GYMNIC po prostu rewelacja [spam]
jak ograniczyc apetyt