Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.

41. Data: 2007-08-08 18:25:31

Temat: Re: Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> ....bo jestem niezwykle miła i uprzejma dla ludzi, noooo, mooooooże od
> czaaaaaasu do czaaaaasu sobie rąbnę "wywłoką" albo "kretynem", lub
> ocenię czyjś "poziom" bądź zaszantażuję - CHŁE, CHŁE, CHŁE
> :-)))))))))))) - wrzuceniem do KF całej grupy, jeśli nie przestanie
> odpowiadać Ikselce i Panslaviście, /.../

Ależ mylisz się i to bardzo - szanowna wyrocznia nie wszystkich wrzuca do KF
za cytowanie Panslavisty, oj nie wszystkich. Nie każdego przywiązuje sie do
pregierza z miną zbolałego kata, który nie chce, ale musi wykonać wyrok, bo
to na nim spoczywa troska o jakość tego świata.

Chciałam napisać - nie każdego stawia do kąta - ale stawianie do kąta jest
czynnością intymną, karą odbywaną wobec niewielkiej grupy obserwatorów. Pani
Egzorcysta woli średniowieczną kaźń na oczach tłumu. Wydaje /jej/ się wtedy,
że jest jakby bardziej ważna. Bo grunt to dobre samo-własno-poczucie.

Ania

42. Data: 2007-08-08 19:18:02

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Jad Ci kapie na buty.
> Jejku, czemuż ach czemuż?

W ogóle w tym wątku zrobiło się jadowicie.
Sierpień jak z Schulza, a tu ten jad sączący.
Czemuż, ach czemuż?
--
BBjk

43. Data: 2007-08-08 19:34:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> pregierza z miną zbolałego kata, który nie chce, ale musi wykonać wyrok,

Aniu, co Ty, jaki wyrok i na kim? Chęci to OWA może i ma...

> Chciałam napisać - nie każdego stawia do kąta

Ja nie znam takiej osoby, co by się czuła "postawiona" przez OWĄ do
kąta. To tylko jej urojenia, że kogoś do czegoś stawia. Czysty śmiech po
prostu.

> Pani
> Egzorcysta woli średniowieczną kaźń na oczach tłumu.

Dla mnie to zając (w dodatku zdrowo szurnięty) wołający na puszczy:
"Jestem wielki! jestem wielki!" Jeszcze się wilka nie doczekała, a mnie
się nie chce tykać tego typu "produktów", bo trudno się toto skubie...
:-DDDDDDDDDDDDDD

44. Data: 2007-08-08 20:29:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Gołe qry :-)

Opalone znaczy się ;-)

> To żeby dołożyć oliwy do ognia podziałów:
> "Kuchnia dla singli" Barbara Adamczewska.
>
> Z opisu: "Singiel nie ma czasu na gotowanie. Singiel uważa, że dla jednej
> osoby nie warto się męczyć. Nie umie i mu się nie chce, dlatego je byle jak i
> byle gdzie" :-)

To śtraśnie cienka musi być ta książka ;-)

Qra

45. Data: 2007-08-08 20:38:53

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To śtraśnie cienka musi być ta książka ;-)

Bardziej kuriozalna chyba reliktowa "Książka kucharska dla samotnych i
zakochanych". Socjalistyczny barok stylistyczny. Warto pogrzebać po
pawlaczach gwoli rozrywki.
--
BBjk

46. Data: 2007-08-08 21:32:29

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

> Bardziej kuriozalna chyba reliktowa "Książka kucharska dla samotnych i
> zakochanych". Socjalistyczny barok stylistyczny. Warto pogrzebać po
> pawlaczach gwoli rozrywki.

Trudno uwierzyc, ale po trzydziestu paru lat przeprowadzek i kilku
kontynentach, w dalszym ciagu mam te ksiazke. Czasami zagladam, zeby sie
posmiac, jakie gimnastyki trzeba bylo uprawiac, zeby cos ciekawego zjesc.

MB

47. Data: 2007-08-08 22:00:20

Temat: Re[2]: Zbior prostych i szybkich przepisow na obiad.
Od: n...@g...pl (Nerissa) szukaj wiadomości tego autora

> Theli pisze:

> Znajac zycie (tzn. mezczyzn z rodziny i okolic), to w wersji dla kobiet
> w przepisie byloby ,,piec na zloty kolor w srednio nagrzanym
> piekarniku'', a dla mezczyzn - ,,piec 37,5 minuty w piekarniku nagrzanym
> do 187st.''.

Oooo, w sam raz dla mnie :-)
Magdaleno, czy i ja moge dostac Twoja ksiazke?

Pozdrawiam,
Moni

--
Opole - Miasto Bez Granic.
http://www.opole.pl - tu znajdziesz nowe miejsca, nowe mozliwosci, nowe inspiracje...

48. Data: 2007-08-09 06:23:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13bkdjfc54l1ld5@corp.supernews.com...

> Trudno uwierzyc, ale po trzydziestu paru lat przeprowadzek i kilku
> kontynentach, w dalszym ciagu mam te ksiazke. Czasami zagladam, zeby sie
> posmiac, jakie gimnastyki trzeba bylo uprawiac, zeby cos ciekawego zjesc.

No cóż, samotne czy zakochane życie proste nie jest ;-)

Qra

49. Data: 2007-08-09 07:07:14

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

> W ogóle w tym wątku zrobiło się jadowicie.
> Sierpień jak z Schulza, a tu ten jad sączący.
> Czemuż, ach czemuż?

Typowa, polska zawiść :(

Było to dawno, dawno temu, kiedy swiety Mikołaj chodził po ziemi i
spełniał ludzkie życzenia. Zapytał Anglika, czego sobie życzy -
sąsiad ma 100 owiec, możesz dać mi 1000? Oczywiście - odpowiedział
świety. Francuz uznał, że jeżeli sąsiad ma ogromna winnicę, to on chce
dwa razy większą. Wreszcie trafiło na Polaka - świety Mikołaju, mój
sąsiad ma 100 krów. - A ty chcesz mieć 1000? - Nie, ja chcę, żeby on
nie miał ani jednej!

Krycha anegdotyczna
Najpiękniejszą muzyką przed snem

50. Data: 2007-08-09 07:20:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Moniko, i Bozenko, oczywiscie. Juz przeslane.
>
> MB

To jako mężczyzna, do tego młody (eh człowiek se musi sam słodzić :-)
też poproszę jesli to możliwe...

Pozdrowienia Stalker

Tanie (względnie) fondue?
drylownica do śliwek