Re: Zboczenie... psychologii :) (vs Tresura paranoi !)

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zboczenie... psychologii :) (vs Tresura paranoi !)
Date: Thu, 21 Aug 2003 13:11:12 +0200

Użytkownik "Jerzy Turynski" <j...@p...com>
news:bi27b1$n5e$7@atlantis.news.tpi.pl...
> Ździebko 'z dyskowych zaległości', puszczam a'propos
> kolejnej edycji odsłony dramatu pt.
> "Niekończąca się ... paranoja!":
> --------
> [TREŚĆ...]
> Przeleciałeś lucek swoje imagi, ale jesteś już dobrze wytre-
> sowany bies i uzgodnimy to tak: Gdybyśmy teraz zaczęli roz-
> wijać twoje przedpowieści, to cóż by się stało? Cóż z tego,
> że można je napisać/wymyśleć tak, żeby każda z nich była cał-
> kowicie zgodna z wszystkimi prawami psychologii, socjologii
> i fizyki a więc 'tak prawdopodobna' że aż 'na pewno' prawdzi-
> [...]
++++++++++++++++++

a jak myślisz Szanowny Kolego ;)
co oznacza: "nie rewolucja a renowacja"? [ksRobak]
- rozciągły postęp jako proces
a dlaczego gotowe (naukowe) definicje: czasu i czasoprzestrzeni
czekają w "zanadrzu"?
- przygotowywanie nie twórców lecz odbiorców ;DDD
(dzieje się to równolegle na trzech grupach "sci" {póki co - re:})

PS. tempo ekspansji zostało znacznie spowolnione
{w operze zwanej życie artyści słuchają jak śpiewa publika} ;)

PSS. jak będziesz chciał "pogadać" to wiesz gdzie mnie znaleźć

narka
\|/
re: