Re: Zboczenie... psychologii :) (vs Tresura paranoi !)

From: "ksRobak" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zboczenie... psychologii :) (vs Tresura paranoi !)
Date: Fri, 22 Aug 2003 10:26:26 +0200

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:bi38fm$c8q$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Słowa, słowa, słowa.
> renowacja/okurzenie/zdarcie_nowych_farb/przepłukanie
/etc.
> odświeżenie

Ha!
Sam sobie EtaTa dajesz odpowiedź (nie po raz pierwszy) :-)
Co może UGD? "Słowa, słowa, słowa."... ale
równocześnie wyrażasz obawę (SŁOWAMI A. Mickiewicza), że "nowe" wymaga
ofiar. Jak to pogodzić?
Gdy "nastałeś" (po przerwie) przedstawiłeś swoje credo:
"wiem wszystko" - a więc wiesz jak to pogodzić. Ja też ;D
Czy słowa tworzą rzeczywistość? - Nie. To nie ta materia (hihihi)
Słowa tworzą oczywistość - robaczki zalęgające się na korze
mózgowej - a stąd maleńki krok do przekucia ich w czyn.
Wystarczy "iskra" która wznieci płomień.
"Błazen zrobił swoje, błazen może odejść" - Janie podziękujmy
panu... (hę?)
To nie błazen lecz charyzmatyczny przywódca buduje "Arkę"
a po co? - by wyprostować kręte ścieżki, odnowić nawierzchnię,
poszerzyć, oświetlić, zepchnąć na pobocze przeszkody, umieścić
"drogowskaz".
Tu przypomnę Ci (z pamięci) pewien cytat: "eTaTa wracaj!
Kochamy Cię" ;DDD

> Właśnie. Dlaczego? Niechęć/niemożność pojęcia zwykle nie
> przeszkadzała. Czemu teraz przeszkadza?

Odpowiedzialność. Gdyby twórcy "bomby A" przewidzieli
zachowania "polityków" - być może wstrzymali by się z ogłaszaniem
swoich odkryć na czas, gdy nastanie POKÓJ.

> Och, to żadne audytorium. Paru młodych dziennikarzy i grupka,
> zgredziałych - nic nie mocnych. I dzieciaki ze szkółki.
> No chyba, ze jest to też pl.seks. :-))

seks małżeński (ale to już prywatna sprawa) ;)

> I dobrze.

> Każdy wie :-))
>
> ett

> Dlaczego więc, nie odnosząc się do treści postu, masz słowo,
> w zamian wskazówki?
>
> Dlaczego nie wykażesz, że cokolwiek rozumiesz?
> By później...

Treść o którą pytasz to rozgrywka pomiędzy EMOCJĄ JeT'a
a "miłością" Czarka czy Ana. Nie wtrącam się do pytań typu:
kogo kochasz bardziej? ;DDD
W moim świecie występują zarówno emocje jak i "miłość"
a gloryfikowanie którejkolwiek jest "zabawą w chowanego"
:-))

\|/
re: