Zbrodnia i kara (no to reklamujemy!) ciut OT

1. Data: 2002-12-20 14:05:04

Temat: Zbrodnia i kara (no to reklamujemy!) ciut OT
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha! Nadeszła chwila grzechu.
Zachciało mi się galaretki. Przypomniałam sobie reklamę
błyskawicznej galaretki Gellwe. Wybrałam smak pomarańczowy.
Zalałam odpowiednią iloscią wrzątku, dobrze rozmieszałam.
W czasie ok 15 minut min. zastanawiałam sie co należy dodać do
galaretki, żeby zastygała kiedy jeszcze jest ciepła :)
Po próbie już wiedziałam, że moje łakomstwo zostało ukarane.
Galaretka jest okropna! Nie ma smaku, jest sztuczna! brrrr....
Nie polecam serdecznie :-/

--
Pozdrowienia
Mel.

2. Data: 2002-12-20 15:16:14

Temat: Re: Zbrodnia i kara (no to reklamujemy!) ciut OT
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Po próbie już wiedziałam, że moje łakomstwo zostało ukarane.
> Galaretka jest okropna! Nie ma smaku, jest sztuczna! brrrr....

Potwierdzam, nigdy jeszcze nie jadlem czegos rownie okropnego, sa plastikowe
w smaku. Siegnelismy po nie z zona w akcie desperacji, gdyz nie moglismy
ostatnio namierzyc we Wroclawiu bezzelatynowych "Delektynek". Ktos wie moze,
gdzie je kupic? Bardzo dlugo kupowalismy je w E.Leclerku, ale pare miesiecy
temu wyparowaly :(

Pozdro,
Cooler

3. Data: 2002-12-21 09:01:02

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:atvc9b$hl4$1@news.gazeta.pl...
> [...]
moze,
> gdzie je kupic? Bardzo dlugo kupowalismy je w E.Leclerku, ale pare

Delektynek we Wroclawiu nie ma.Poradzilam sobie inaczej.W sklepie na
Szewskeij kupilam agar-agar.Wyciskam sok z jablek,gotuje go ,dodaje
agar,proporcje kiedys podawalam i powstaje pyszna jablkowa galaretka,bez
dodatku cukru.Robilam pomaranczowa tez smakowala.OCzywiscie,zaraz ktos
powie,gotujac niszczysz wiekszosc skladnikow odzywczych.Ale lepszy taki
zniszczony sok,niz chemia rozpuszcozna w wodzie.Polecam wiec agar i
samodzielne sporzadzanie deserow.Pozdrawiam Hafsa

MM - menu wigilijne
Atkins ?
MM a ryba po grecku
Moja teoria na temat gubienia kg na MM