Zbulwersowanie na WP !!!

1. Data: 2002-10-08 18:12:35

Temat: Zbulwersowanie na WP !!!
Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od dziś server WP wprowadził odpłatność za swój servis "Gierki"
Ci którzy byli tam od lat są zbulwersowani tym co się stało.

Ja nie - ja ich poprostu olałem.

To chyba nazywa się - Internetyzacja kraju;-)

Ukłony dla mafii TPSA.

pozdr. - Józek
____________________

2. Data: 2002-10-09 07:21:38

Temat: Re: Zbulwersowanie na WP !!!
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

N na twoim miejscu wzial bym rozwod z WP. Jest teraz wiele innych
wortali, portali (zwal jak zwal).....
ONET, O2, GAZETA.PL, INTERIA, osobiscie polecam Onet i gazeta (mam tam konta)

-Wojtek

3. Data: 2002-10-09 07:41:21

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 8 października 2002 o 20:12:35 Można było na grupie przeczytać :

J> Witam.

J> Od dziś server WP wprowadził odpłatność za swój servis "Gierki"
J> Ci którzy byli tam od lat są zbulwersowani tym co się stało.

J> Ja nie - ja ich poprostu olałem.

Witaj szanowny JC

Racje jednak miała Rzeczpospolita pisząc chyba w zeszłym tygodniu o
coraz to większej ilości odpłatnych "nitek" sieci cóż moim zdniem
należało się tego spodziewać i nie jest to wina TPSA ani żadnego
innego koncernu komunikacyjnego. Nie ma bowiem powodów by do zasobow
internetu nie stosowała sie zasady ekonomii w koncu ktoś te serwisy
prowadzi dlaczego nie ma na tym zarabiać, oczywiście dobrze by było
gdyby za odpłatnośćią szło polepszenie oferowanej usługi, ale nie
jest to obowiązek. Czego prostym przykładem są róznego rodzaju cudowne
środki które pomagają utrzymać sportową sylwedkę bez minimalnego
nawet ruchu. Niby każdy wie że cudów nie ma ale jakos te firmy
wysyłkowe funkcjonują.Trudno mi powiedzieć jakie osiągają wyniki bo
nie dysponuje danymi w kazdym razie utrzymują sie na powieszchni. Nie
widzę więc powodu dla którego z internetowymi zasobami miłoby byc
inacczej

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

4. Data: 2002-10-09 11:51:57

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <r...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> N na twoim miejscu wzial bym rozwod z WP. Jest teraz wiele innych
> wortali, portali (zwal jak zwal).....
> ONET, O2, GAZETA.PL, INTERIA, osobiscie polecam Onet i gazeta (mam tam
konta)

Swięte słowa Wojtku.

pozdr. - Józek
_______________

5. Data: 2002-10-09 11:57:26

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M :" <p...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

> [...]
> coraz to większej ilości odpłatnych "nitek" sieci cóż moim zdniem
> należało się tego spodziewać i nie jest to wina TPSA ani żadnego

No tu bym dyskutował, gdyż TPSA ma udziały w WP, a nie wiem czy
nie największe.

> [...]
> prowadzi dlaczego nie ma na tym zarabiać, oczywiście dobrze by było
> gdyby za odpłatnośćią szło polepszenie oferowanej usługi, ale nie

No to teraz rozumię polityki internetyzacji kraju jako "wypływ
miłości" z serca dla niepełnosprawnych chcących się
uczyć czy telepracować.
Jaki ten świat kochany dla ON.

A no poczekajmy na następne klony.

pozdr. - Józek
___________________

6. Data: 2002-10-09 13:10:29

Temat: Re[2]: Zbulwersowanie na WP !!!
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 9 października 2002 o 13:57:26 Można było na grupie przeczytać :

> [...]

J> No to teraz rozumię polityki internetyzacji kraju jako "wypływ
J> miłości" z serca dla niepełnosprawnych chcących się

Józku chyba w sprawie WP jesli rozpatrywać ten tylko przypadek
bezwzglednie masz racje TPSA Jako udziałowiec będzie miał jakies tam
zyski zależnie od udziałów w portyalu. Tyle tylko że mnie chodziło nie
o WP ale ogólnie o udział płatnych serwisów w zawartości internetu
jako całości, ten udział procentowy "płatnych" serwisów internetowych
bedzie wzrastał. Z powodów jak wyżej napisąłem serwis internetowy jak
kazda inna usługa usługodawcy powinna przynosić zysk. tak jak usługa
polegająca na sprzedarzy bułek gazety itp. Co oczywiscie nie wyklucza
istnienia takich usług za które usługodawca z takich czy innych
powiodów nie chce pobierać opłat. Tak więc nie ma sie co obrażać na WP
za to że za uysługę pt " gry on- line zechciał pobierac opłaty.
Oczywiscie jako konsument masz prawo nie korzystać z ich usług.

Zupełnie inaczej ma się sprawa jak to nazwałeś z polityka
internetyzacji społeczństwa, w tym jego części jaką są ON To
zagadnienie podpada pod tworzenie infrastruktury technicznej ( takiej
samej jak drogi, mosty sieć energetyczna ) i tutaj faktycznie powinny
byc stworzone mechanizmy udostępniania róznym grupom wtym ON
możliwośći swobodnego korzystania ale to nie ma nic współnego ze
zjawiskiem komercjalizacj dotychczas darmowego serwisu internetowego.
Inaczej mówiąc czym innym jest komercjalizacja serwisu ( strzyżenie ) a czym innym
stworzenie
narzędzi i nauczenie fryzjera posługiwania sie nimi ( informatyzacja
) W tym drugim przypadku żeczywiśćie mamy prawo domagać się jakiejś
pomocy.

Ale bulwersujący cie przypadek nie jest tworzeniem narzędzi tylko ich
wykorzystywaniem. przecież ON który będzie chciał telepracować
rownież za swoja pracę będzier pobierał jakąś tam opłate

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

7. Data: 2002-10-09 13:52:33

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2002 15:10:29 +0200
p...@p...onet.pl (Piotr M :) wrote:

> Zupełnie inaczej ma się sprawa jak to nazwałeś z polityka
> internetyzacji społeczństwa, w tym jego części jaką są ON

Ej, chłopcy, może jestem przewrażliwona, ale znowu mi ten temat
brzmi, jakby ON wszędzie upatrywały spsku przeciwko sobie. WP nie
skomercjalizowała serwisu na złość ON i egocentryczne byłoby
postrzeganie tego w ten sposób. Takie prawo rynku i tyle.
Jeśli ON potrzebuje takiego portalu, to czemu go nie stworzą sami??
Są mniej zdolni? Nie chce im się? Pewnie to drugie...
Istnieje IdN - dlaczego go nie rozbudować wedle potrzeb różnych
grup ON? To solidna podstawa. Chcemy gier za darmo? Zróbmy to
sami, a nie wściekajmy się na _komercyjne_ serwisy i prawa rynku,
nie doszukujmy się złośliwości tam, gdzie jej nie ma, a na pewno
już nie twórzmy teorii spisku. Jeśli umiemy liczyć, liczmy na
siebie, a nie czekajmy, aż ktoś coś za nas zrobi.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

8. Data: 2002-10-09 14:05:16

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 9 października 2002 o 15:52:33 Można było na grupie przeczytać :

S> Ej, chłopcy, może jestem przewrażliwona, ale znowu mi ten temat

Witaj szanowny Scalamanca

Dokładnie chodzi mi o to co napisałaś tyle ze jestem gaduła no i
wyszło dłuzej :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

9. Data: 2002-10-09 14:10:29

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

. Czego prostym przykładem są róznego rodzaju cudowne
środki które pomagają utrzymać sportową sylwedkę bez minimalnego
nawet ruchu. Niby każdy wie że cudów nie ma ale jakos te firmy
wysyłkowe funkcjonują.

------------------

Też podsmiewam sie z tych roznych "Gim Fitnesow"...choc cienko...
W 80 r mialem ciezki wypadek samochodowy ktiory zlamal
mnie na 23 kawalki. (Glownie miednica i nisko kregoslup)
Poczatkowo od pasa w dol czucia bylo zero a ja "zlapany"
za kostki wisialem na wyciagach. Po tygodniach wiszenia
czucie wracalo ale z nog zostaly "patyki"
W tym czasie "zapomnialem" nawet jak napina sie miesnie
lydek czy ud...
Wtedy wlasnie w ramach rehabilitacji przyjezdzala do mnie
na kolkach wielka aparatura do "kopania pradem"
Po kilku tygodniach "kopania" nogi troche nabraly ksztaltu
a ja sobie "przypomnialem" nawet jak porusza sie stopami
i palcami....
Dzis w dobie miniaturyzacji byc moze te "Fitnesy" moga spelniac
podobne funkcje....ale autorytatywnie powinini wypowiedziec
sie doktorki...choc moze nie rehabilitanci bo ustrojstwo
w jakims sensie odbiera im chleb....;)

--
Pozdrowienia,

10. Data: 2002-10-09 17:11:51

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

już nie twórzmy teorii spisku. Jeśli umiemy liczyć, liczmy na
siebie, a nie czekajmy, aż ktoś coś za nas zrobi.

==================

Hi hi....ales "dowalila do pieca"...
Idn jak dotad ma jeden z lepszych (mocniejszych) serwerow w kraju
stale szybkie lacze "wklute" w "Poczte Glowna" i jeszcze sporo
miejsca na dyskach ktore mozna tez dokladac....
Ma juz ze 600 skrzynek pocztowych i "przytulil" (darmo) wiele
organizacji ON
Nic nie stoi na przeszkodzie by byly tam i "gierki" ktore ktos "posadzi"
na swoich stronach ku zabawie innych....

Wszelkie zasady otrzymania darmowej skrzynki i miejsca na swoje www
sa na stronach idn...tylko trza czytac ten serwis....

Pawel

Niewidomy przy komputerze + jezyk migowy
Wozek aktywny - nowy
wcześniejsza emerytura
Modlitwa to dobre lekarstwo
latać karzdy może