latać karzdy może

1. Data: 2002-10-07 15:45:34

Temat: latać karzdy może
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie moi szczęśliwi nieszczęśliwi
jestem nowym urzytkownikiem tej grupy i na wstępie pozdrawiam wszystkich
Zainspirowała mnie do napisania tego postu Giza
Jestem młodym;-) paraplegikiem . Nie którzy widzieli skok spadochronowy ze
mną emitowany w TVN Rozmowy w toku - Ryzykanci
(ci którzy nie widzieli film jest do ściągnięcia z www.tandemy.pl zakładka
filmy 2 od dołu )
dziś jestem pierwszym w polsce człowiekiem na wózku który uczy się latać od
podstaw na parolotni (paragliding)
Latam w Brzegu woj. Opole Zapraszam wszystkich kulawych z okolic chętnych
poszaleć tetrykom oferuje przelot w tamdemie z instruktorem
Oferuje - zapraszam i pomoge organizacyjnie (karykatywnie)
Mamy tam wózek do takiego celu i o ile sie nie myle jest to jedyne miejsce w
Polsce (chciałbym sie mylić) do takiego szalenia
Plany na przyszłość
W polsce kulawi nie mogą skakać ani pilotować (rygorystyczne badania
kwalifikacyjne)
To nie tyczy sie jak na razie parolotni
Ja osobiście nigdy sie nie pogodziłem z wózkiem , tego nie potrafie zmienić
ale moge zmienić świat który mnie otacza
Co to znaczy że mi niewolno otóż ja będe skakał i jak finansowo wytrzymam to
i pilotował samoloty Zaczne nie w Polsce
ale docelowo dotre do patafianów którym sie to nie podoba a mają władze nad
przepisami
Sie poirytowałem w ramach pisania
PS
sorki za wszelakie błędy
PS2
chciałbym wciągnąć jeszcze kogoś do latania a patafiany muszą poczekać
:D:D:D
POZDROFFFKA
RobertD
GG#5066111

2. Data: 2002-10-07 20:44:51

Temat: Re: latać karzdy może
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

> Jestem młodym;-) paraplegikiem . Nie którzy widzieli skok spadochronowy ze
> mną emitowany w TVN Rozmowy w toku - Ryzykanci
> [...]

Nie widziałem tego programu i tego filmu. Widzę, że skakałeś u Iwana. U
Iwana minusem jest to, że taki skok sporo kosztuje! :-((((( Rozumiem, że to
jest jego praca i z tego żyje, ale 500zł (chyba tyle - o ile pamiętam) to
jest sporo za prawie minutę spadania!

> dziś jestem pierwszym w polsce człowiekiem na wózku który uczy się latać
od
> podstaw na parolotni (paragliding)

No nie zupełnie. Widziałem pod koniec lipca na Mistrzostwach PPM w
Międzyborzu Żywieckim jak latał na glajcie taki chłopak, który jeździ na
wózku - Andrzej, jak dobrze pamiętam. Nawet przez chwile z nim rozmawiałem.

> [...]
> Mamy tam wózek do takiego celu i o ile sie nie myle jest to jedyne miejsce
> Polsce (chciałbym sie mylić) do takiego szalenia

Dobra, trzymam Cię za słowo! Przyjadę tam jak będzie ciepło tzn. wiosną moze
latem.

> [...]
> i pilotował samoloty Zaczne nie w Polsce
> ale docelowo dotre do patafianów którym sie to nie podoba a mają władze

Chętnie do Ciebie bym dołączył... lecz nie mam aż tyle wolnego czasu.
:-(((((

> RobertD
> GG#5066111

Pozdrawiam
- Frank

3. Data: 2002-10-07 22:03:18

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

Subject: latać karzdy może

[...]
--------------------ciach

Brawo za inicjatywe...
...lepiej sie to czyta niz belkot religijny z nastepnego listu...
i to poparty autorytetem Santorskiego

>Larry Dossey "Modlitwa to dobre lekarstwo. Jak zbierać uzdrawiające owoce
>modlitwy" - Wydawnictwo Jacek Santorski & Co

Widac ze to nie liche cwaniaczki z niskiej checi zysku...

Pawel

4. Data: 2002-10-08 07:23:43

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Oct 2002 00:03:18 +0200
p...@b...gnet.pl (Pawel) wrote:

> Brawo za inicjatywe...

Ubiegłeś mnie! To samo chciałam napisać. Jeden z niewielu postów
z inicjatywą na tej grupie... Baaardzo chętnie poczytam później
relacje z takich grupowych skoków. :)

> ...lepiej sie to czyta niz belkot religijny z nastepnego listu...
> i to poparty autorytetem Santorskiego

Santorski autorytetem? :P Nawet PTP go wyklęło i skreśliło z
Towarzystwa. Po udziale w Big Brotherze. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

5. Data: 2002-10-08 12:02:29

Od: "giza" <i...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie moi szczęśliwi nieszczęśliwi
> jestem nowym urzytkownikiem tej grupy i na wstępie pozdrawiam wszystkich
Witam gorąco. Zaliczam się do tych szczęśliwych, a przynajmniej staram sie
znależć choćby odrobinkę szczęścia na każdym kroku. Ale czasem trzeba dobrze
szkać.

> Zainspirowała mnie do napisania tego postu Giza
Czuje się wyróżniona :-)

> Ja osobiście nigdy sie nie pogodziłem z wózkiem , tego nie potrafie
zmienić
> ale moge zmienić świat który mnie otacza
I tak trzymaj. Dzięki Tobie może choć troszkę zmieni się świat.

> chciałbym wciągnąć jeszcze kogoś do latania a patafiany muszą poczekać
Do Brzegu mam coprawda niedaleko, ale boję się wysokości. I jakoś nigdy nie
ciągnęło mnie oglądanie świata z lotu ptaka. No chyba, że na zdjęciach ;)

Pozdrawiam
Giza

6. Data: 2002-10-08 12:30:30

Od: "mkarwan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

przeczytaj tę książkę, a wtedy powiesz czy to "bełkot". Wielu pokrzywdzonym
przez los ta książka może przynieść pomoc. Nie zniechęcaj się do niej i nie
zniechęcaj do niej tych, którym może ona być potrzebna.

Co do skakania i latania to jestem pełen uznania dla Roberta. Kiedyś
skakałem na spadochronie. Latałem też na szybowcach - kilkaset godzin. Mam
kolegów, którzy latają na motolotniach lub tzw. ultralekkich samolotach.
Wymagania zdrowotne są tam mniejsze i nie trzeba przechodzić badań w GOBL-u.
Znam właściciela motolotni, który po usunięciu dysku z kręgosłupa lata
dalej.
Widoki jakie rozpościerają się, gdy jest się kilkaset czy kilka tysięcy
metrów na ziemią jest niezapomniane. Może dlatego, póki mogę chodzę po
górach.

7. Data: 2002-10-08 15:44:29

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest jego praca i z tego żyje, ale 500zł (chyba tyle - o ile pamiętam) to
Tak skakałem u Iwana i za właśnie tyle ,prawie minute swobodnego spadania z
prędkością około 200km/h :-)) i jeszcze pare z otwartą czaszą Jednak wrażenia
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu drogo ale to moje najprzefajniej wydane 500 zł następnego
już nie będzie no chyba że Iwan zrobi jakąś przepromocje :-))))
> [...]
> wózku - Andrzej, jak dobrze pamiętam. Nawet przez chwile z nim rozmawiałem.
bardzo sie z tego faktu cieszę ale czy on naumiał sie tego jak siedział na
wózku ? bo i ja znam glajciarzy kulasów ale oni maumieli sie tego za zdrowego
życia a ja uczę sie dzięki ich doświadczeniu
> Dobra, trzymam Cię za słowo! Przyjadę tam jak będzie ciepło tzn. wiosną moze
> latem.
gorąco zapraszam i porzypominam iż ja nie jestem instruktorem i nie pobieram
opłat ani nie czerpie korzyści materialnych ale instruktor zainkasuje 75 zł :-
))((
> Chętnie do Ciebie bym dołączył... lecz nie mam aż tyle wolnego czasu.
> :-(((((
to wymówka ale ja nie namawiam na siłe trzeba bardzo chcieć a puźniej znajduje
sie czas
dzięki za odp
chciałbym sie równierz dowiedzieć co myślicie o ON w powietrzu
pozdawiam
robertd GG#5066111

8. Data: 2002-10-08 18:04:30

Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

> [...]
następnego
> już nie będzie no chyba że Iwan zrobi jakąś przepromocje :-))))

Rozumiem Cie, ale w końcu zejdz na ziemie... bo na tej grupie sa osoby,
ktore maja rente mniejsza niz te 500zl.

> bardzo sie z tego faktu cieszę ale czy on naumiał sie tego jak siedział na
> wózku ?

Chyba mial wypadek na paralotni ale nie jestem pewny, bo nie rozmawialem z
nim o tym.

> to wymówka ale ja nie namawiam na siłe trzeba bardzo chcieć a puźniej
znajduje
> sie czas

To nie jest wymowka. Kilka osob z tej grupy mnie zna i moga to potwierdzic.
Zreszta jak chcesz wiedziec, to napisz mi na priv.

> dzięki za odp
> chciałbym sie równierz dowiedzieć co myślicie o ON w powietrzu

To jest SUPERowe (pozdrawiam ta osobe od ktorej tego slowa sie nauczylem -
ta osoba napewno domysli sie :-))))). Tam w gorze jest tyle wolnosci...

> pozdawiam
> robertd GG#5066111
Pozdrawiam
Frank

9. Data: 2002-10-08 18:24:43

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Do Brzegu mam coprawda niedaleko, ale boję się wysokości.
To zrozumiałe dziewczyny bardziej ciągnie jak by to ująć - przelatanie ;-))
i ja należe do grona zwolenników przelatywaczy ;-)))
> I jakoś nigdy nie
> ciągnęło mnie oglądanie świata z lotu ptaka.
to piękny widok "ptak" widzi więcej niż nasze oczy ;-)))
> No chyba, że na zdjęciach ;)
na filmach i zdjęciach też nieźle to wychodzi ;-)))
> Pozdrawiam
> Giza
i ja cie Giza pozdrawiam i mam nadzieje że sie nie odrazisz nie mogłem sobie
darować skojażeń
lecieć-przelecieć
ptaki , zdjęcia
i jeszcze "jakoś nigdy nie ciągnęło mnie oglądanie"
nie mogłem sie powstrzymać i zachęcam cie Giza do podobnych skojażeń
bo przecież nie musi być nudno i sztywno na grupie inwalidów
jest tu miejsce dla krucyfiksów , latania , przelatywania i twardzieli bez
pampersów :-)))))))))
pozdrawiam przepłomiennie i gorąco
RobertD
GG#5066111

10. Data: 2002-10-08 18:54:15

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem Cie, ale w końcu zejdz na ziemie... bo na tej grupie sa osoby,
> ktore maja rente mniejsza niz te 500zl.
takkkk wiem o tym wiem że finanse zawsze są barierą niestety
mogę jednak pochwalić czynność spadania ;-))
a siano no cóż i mnie nie stać na ponowny skok za tą kwote :-(((
> Chyba mial wypadek na paralotni ale nie jestem pewny, bo nie rozmawialem z
> nim o tym.
w takim razie to nie Andrzej tylko Jędrzej i to on mi pomaga jest glajciarzem
klasy zawodniczej mało zdrowych może mu dorówmać
> To nie jest wymowka. Kilka osob z tej grupy mnie zna i moga to potwierdzic.
> Zreszta jak chcesz wiedziec, to napisz mi na priv.
dobra dobra :-) ja cie nie oskarżam a na priv czemu nie podasz mi nr. GG ??
strasznie lubie komunikatory ze względu na możliwość błyskawiczmej zmiany
tematu rozmowy nie tak jak @ cały list i juz :P no i obrazki można powklejać i
wiadomość nie waży w mb ale jak sie ma modem to nie ma wyjścia :-)) trz
małpować
pozdrofffka
RobertD
GG#5066111