Zbulwersowanie na WP !!!

11. Data: 2002-10-09 17:34:32

Temat: Re: Zbulwersowanie na WP !!!
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2002 19:11:51 +0200
p...@b...gnet.pl (Pawel) wrote:

> Hi hi....ales "dowalila do pieca"...

Lubię ciepło. :)))

> Idn jak dotad ma jeden z lepszych (mocniejszych) serwerow w kraju
> stale szybkie lacze "wklute" w "Poczte Glowna" i jeszcze sporo
> miejsca na dyskach ktore mozna tez dokladac....

Ja to wszystko wiem. :D
Dlatego ten pomysł mi przyszedł do głowy właśnie. Pole do popisu
dla tęskniących za szczególnymi serwismi jest!

--
Pozdrowieństwa,
Scally

12. Data: 2002-10-09 21:34:00

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzis w dobie miniaturyzacji byc moze te "Fitnesy" moga spelniac
> podobne funkcje....ale autorytatywnie powinini wypowiedziec
> sie doktorki...choc moze nie rehabilitanci bo ustrojstwo
> w jakims sensie odbiera im chleb....;)
Pozwole sie wtrącić jestem paraplegikiem od niedawna 1.6 roku
przerażony postępującym zanikem mięśni kupiłem 2 szt "fitnesów" na jedną noge
i drugą :-))) jestem pozbawiony czucia jakie było moje zdziwienie jak mięśnie
mi nie skakały a po włożeniu palca pomiędzy noge a "fitnesa" kopie aż włosy
stają dęba :-)))))))) Terapia zerowa nie licząc uszczuplenia portwela :-)))
zanik sie zatrzymał (spastyka utrzymuje resztki mięśni) no i dziewczyna walczy
z celulitis :-)))))) ach te kobiety zawsze im sie coś w sobie nie podoba :-)))

13. Data: 2002-10-09 21:36:23

Od: w...@a...net.pl (Krzysztof Wostal) szukaj wiadomości tego autora

WITAM

Jeśli chcesz sobie pograć, to jest kilka fajnych miejsc w sieci, gdzie
możesz zrobić to za darmo. Ja z nich nie korzystam. Brak mi na to czasu,
ale słyszałem głosy, że na www.kurnik.pl warto zajrzeć.
Pozdrawiam - Krzysztof Wostal.

Zapraszam do odwiedzin na stronach:
www.informator-onis.w.pl
http://piekarska-inicjatywa-samorzadowa.w.interia.pl
/

--
----
Oferta jakiej jeszcze nie było!

14. Data: 2002-10-11 13:29:29

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj znalazlem jakby wyjasnienie Twego niezadowolenia:
podaje adres:
http://www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=4&id_art
ykulu=1073&id_rubryki=0&id_podrubryki=13

Wojtek

15. Data: 2002-10-11 14:37:49

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <r...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Dzisiaj znalazlem jakby wyjasnienie Twego niezadowolenia:
> [...]

Mylisz się trochę Wojtku.
Moje niezadowolenie wynikało z pingu do servera www.wp.pl ,
który sięgał 390 ms i skutków jakie to miało dla tych, którzy tam byli
zalogowani.

To co Ty wyżej podajesz już weszło w życie od 11.10.2002.

Pod poważszym jednak adresem www nie podano ilu internautów zostało od czasu
wprowadzenia opłat za tzw. kod dostępu - OKRADZIONYCH z pieniędzy przez
server WP.
Wielu powykupywało te kody jako abonament miesięczny a po 1 dniu kody
stracily
ważność i ludzie Ci nie mają dostępu do tych płatnych servisów.
To samo miało miejsce wczoraj ze mną.
Znajomy wykupił mi przedwczoraj w WP - trzeba wysłać SMS-a i dostajesz tą
drogą kod - abonamen z ważnością dostępu na cały miesiąc.
Goście z zagranic bez pomocy rodaków w kraju nie są w stanie otrzymać
kodu per SMS, gdyz te SMS-y nie są obsługiwane.
Kod ten wczoraj stracił swą ważność - o czym poinformowało mnie podczas
bycia na tym servisie online - WP. Nabito mnie w butelkę - OKRADZIONO.
Takich jak mój przypadek jest już tam sporo. Ludzie są wściekli bo za
- w sumie - ok. 11 zł miast mieć dostęp 30 dni, mieli 1 dzień.

pozdr. - Józek
_________________

16. Data: 2002-10-12 09:11:08

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> N na twoim miejscu wzial bym rozwod z WP. Jest teraz wiele innych
> wortali, portali (zwal jak zwal).....
> ONET, O2, GAZETA.PL, INTERIA, osobiscie polecam Onet i gazeta (mam tam
konta)

Może lepiej korzystać z Virtualna Polka? :-)
http://www.kurde.pl/

--
Pozdrawiam.
Perła

17. Data: 2002-10-14 17:43:15

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

NeoN <r...@c...pl> wrote in <3...@c...pl>:

>ONET, O2, GAZETA.PL, INTERIA, osobiscie polecam Onet i gazeta (mam tam
>konta)

Nie strasz Onetem, ostatnio wyglupili sie z grami, a gazeta to tylko
wejscie na Cronix.

pozdrawiam
RT

18. Data: 2002-10-14 17:43:16

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"JC" <j...@t...de> wrote in <anv6qj$t4i$03$1@news.t-online.com>:

>Witam.
>
>Od dziś server WP wprowadził odpłatność za swój servis "Gierki"

To niestety normalne Jozku, z reklam wp nie wyzyje.

Ja nie, ale jak chcesz to mozesz sprobowac na moim ulubionym www.kurnik.pl

>To chyba nazywa się - Internetyzacja kraju;-)
>
>Ukłony dla mafii TPSA.
Raczej Prokomu i Intela.

pozdrowionka
Radek

19. Data: 2002-10-14 17:43:19

Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

"JC" <j...@t...de> wrote in
<ao6na4$ifc$04$1@news.t-online.com>:

> [...]
>Takich jak mój przypadek jest już tam sporo. Ludzie są wściekli bo za
>- w sumie - ok. 11 zł miast mieć dostęp 30 dni, mieli 1 dzień.
Juz przeprosili.

Radek

20. Data: 2002-10-14 19:32:03

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Tatarczak" <r...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> "JC" <j...@t...de> wrote in <anv6qj$t4i$03$1@news.t-online.com>:

Witam.
Cześć Radku:-)

> Ja nie, ale jak chcesz to mozesz sprobowac na moim ulubionym www.kurnik.pl

Znam i bywam tam też czasami.
Dotychczas bił na łeb WP pod względem pin-gu.
Ma jednak dużo ugoższą grafikę jak WP.

> Raczej Prokomu i Intela.

Być może masz rację.
Udział TPSA j/w to info. z trzeciej ręki:-)

pozdr. - Józek

Niewidomy przy komputerze + jezyk migowy
Wozek aktywny - nowy
wcześniejsza emerytura
Modlitwa to dobre lekarstwo
latać karzdy może