Zdjęcia

1. Data: 2001-06-11 11:45:38

Temat: Zdjęcia
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://ogrod.mm.com.pl/Galeria_zdjec.htm
umieściłem dalsze fotografie z moich ogrodów.
Zgubiłem gdzieś nazwę jednej z roślin. Zdjecie podpisałem dzwonki ale co to
jest ?
http://ogrod.mm.com.pl/images/image5/dzwonki.jpg
Może ktoś wie od razu...
Miłego ogladania.
Uszanowanie
Jacek

2. Data: 2001-06-11 12:42:02

Temat: Re: Zdjęcia
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kaliszan napisal:

> (...)
> Miłego ogladania.

Ja też chcę goryczki ... jeszcze nigdy nie spotkałam ich w sprzedaży,
a przed wykopaniem gdzies w górach powstrzymuje mnie nie tylko
praworządność ;-) - myślę, że zwyczajnie by się nie przyjęła. Nie
będziesz jakiejś wyrzucać?

Krycha

3. Data: 2001-06-11 12:46:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:9g2b39$50m$1@news.tpi.pl...
> Na stronie http://ogrod.mm.com.pl/Galeria_zdjec.htm
> umieściłem dalsze fotografie z moich ogrodów.
> Zgubiłem gdzieś nazwę jednej z roślin. Zdjecie podpisałem dzwonki ale co
> jest ?

Nectaroscordum. Innej nazwy (synonimu) nie pamiętam, ale to czosnek.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-06-11 12:56:06

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-06-11 13:14:39

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest ?

Nectaroscordum. Innej nazwy (synonimu) nie pamiętam, ale to czosnek.

Podejrzenia byly co do lisci ze ich nie ma ,zdjecie zrobil tak sprytnie ze
nie widac dolu.
Szkoda ze nie Ja tylko Ty spijesz cala slawe.
No to niech bedzie Allium siculum :-))
Pozdrowienia Bogusław R.

6. Data: 2001-06-12 07:42:53

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> wrote in message
> Zgubiłem gdzieś nazwę jednej z roślin. Zdjecie podpisałem dzwonki ale co
> jest ? Może ktoś wie od razu...

Popieram Basię. To czosnek siculum. Też mam dwa takie i właśnie pięknie
kwitną. Moje mają ok. 90 cm wysokości.
Majka

7. Data: 2001-06-17 13:27:53

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> wrote in message
>
> Popieram Basię. To czosnek siculum. Też mam dwa takie i właśnie pięknie
> kwitną. Moje mają ok. 90 cm wysokości.
> Majka

Dziekuje z zainteresowanie
To mi faktycznie czosnkiem pachnie. Choć woni nie ma żadnej (dla mnie
wyczuwanej )
Wysokie jest tak to około metra wiec gdybym zrobił zdjecie z dalszej
odległości nie było by pewnie możliwości dostrzec uroku kwiatu. Liscie ten
czosnek ma ciekawe trój brzegie skręcone. Wczoraj ogladałem ta roślinke i
juz niestety kończy kwitnienie, ale zawiązuję nasiona.
Uszanowanie
Jacek

praca w ogrodnictwie
gruszki