gruszki

1. Data: 2001-06-11 09:54:48

Temat: gruszki
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj sąsiad skarżył się, że gruszka miała kwiaty,
ale nie ma owoców. Starczyło mi "ogrodniczej mądrości",
żeby mu powiedzieć, że potrzebna jest druga grusza, ale
nie wiem i nie znalazłam w książkach, jaka inna najlepiej
pasuje do klapsy. Druga klapsa?

Krycha

2. Data: 2001-06-11 10:38:40

Temat: Re: gruszki
Od: EA <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze kwiaty zmarzly po tegorocznych przymrozkach ?

3. Data: 2001-06-11 14:10:34

Od: Adam S?owin'ski <s...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiaty nie zmarzly po tegorocznych przymrozkach w Polsce Centralnej,
ewentualnie w pln-wsch.
Byc moze jest to spowodowane brakiem zapylacza: innej odmiany o
zblizonym terminie kwitnienia (produkujacej pylek) grusze sa przewaznie
obcopylne. Innym powodem mogly byc upa?y w czasie kwitnienia... wyschlo
znamie slupka....

Pozdrawiam

Pajecznica.
Jeszcze o zarazie na świerkach