Zdjęcia RTG

1. Data: 2003-10-19 13:14:48

Temat: Zdjęcia RTG
Od: "Krzysztof M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie : Ile razy w ciągu roku można " bezpiecznie " robić zdjęcie RTG
płuc bądz przełyku . Tak się składa że po raz 3ci w tym roku zostałem
skierowany na zdjęcie przełyku z kontrastem a raz już robiłem ( też w tym
roku ) zdjęcie płuc . Pytanie nr 2 : jeżeli liczba wykonywanych przezemnie
zdjęć jest ponad normę to oile wzrasta prawdopodobieństwo wystąpienia ( w
tym przypadku ) "negatywnego oddziaływania " promieni rtg na mój organizm .

PZDR Krzysiek

2. Data: 2003-10-19 13:31:04

Temat: Re: Zdjęcia RTG
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmu2og$q33$...@n...news.tpi.pl,
Krzysztof M <k...@p...onet.pl>:

> [...]
> zdjęcie RTG płuc bądz przełyku . Tak się składa że po raz 3ci w tym
> roku zostałem skierowany na zdjęcie przełyku z kontrastem a raz już

Spokojnie - jesli sa wskazania - bez obaw.

W bardzo znikomym stopniu.

--
Robert

3. Data: 2003-10-19 17:32:53

Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uszczerbek na zdrowiu na pewno jest mniejszy jeśli zdjęcia się wykonuje niż
jeśli mianoby postawić błędną diagnozę i wdrożyć
niewłasciwe leczenie.

Pozdrawiam

Viktor

Użytkownik "Krzysztof M" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym przypadku ) "negatywnego oddziaływania " promieni rtg na mój organizm

VIVA! Artykuł o diecie optymalneji cukrzycy...
jak sprzedac krew?
dudniący kaszel
Poszukuje książki - please help
Rezonans a mail