dudniący kaszel

1. Data: 2003-10-19 11:00:52

Temat: dudniący kaszel
Od: "Artur" <a...@w...antyspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja przypadłość zaczęła się od bólu gardła który przeszedł po dwóch dniach
a potem od razu pojwił się ten paskudny dudniący kaszel. Temperatura
utrzymuje się raczej w normie 36,6 - 37. Nie zauważam bólu płuc ale ogólnie
źle się czuję. Kaszel jest suchy, nie zauważam żadnej wydzieliny z gardła.
Utrzymuje się jedynie lekki katar.
Śpię raczej spokojnie. Jednak gdy wstaję od razu dokucza mi ten kaszel.
Stan taki trwa już około 3 tygodni.
Jestem po dwóch wizytach u lekarza który zapisał mi dwa różne antybiotyki.
Dudniący kaszel jednak nie ustaje.
Nie robiłem dotychczas RTG płuc.

Proszę o poradę i sugestie.
Czy może wystarczy się zaopatrzyć w jakieś leki przeciwkaszlowe?
Czy też ponownie do lekarza?

Pozdrawiam

Artur

2. Data: 2003-10-19 11:27:41

Temat: Re: dudniący kaszel
Od: "" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to mnie teraz zmartwiłeś...Mam podobną przypadłość - zaczęło się tak samo
ból gardła, a teraz mam dokładnie taki sam kaszel. Z tym, że u mnie trwa to od
4 dni i do lekarza wybieram się jutro. Na razie walczę z tym domowymi
sposobami.Ciekawe co mi lekarz powie.
Zdrowia życzę i pozdrawiam

3. Data: 2003-10-19 12:26:45

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@w...antyspam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie robiłem dotychczas RTG płuc.
>
> Proszę o poradę i sugestie.
> Czy może wystarczy się zaopatrzyć w jakieś leki przeciwkaszlowe?

Miałam tak samo w lipcu , zaczeło się zwykłym katarem potem suchy kaszela
ponieważ było to na wczasach do lekarza poszłam po powroci .Okazało się że
mam obustronne zapalenie płuc !!! Nie było żadnych konkretnych objawów typu
buł płuc czy płeców tylko lekki ciężar w piersiach .
Radze pójść do pulmonologa i zrobić RTG i to jak najszybciej bo jak to płuca
i zostaną zlekceważone to może zebrać się płyn w płucach a to grozi
szpitalem .

życze zdrowia Magda

4. Data: 2003-10-19 17:25:29

Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istnieje zapalenie płuc nazywane atypowym,
obiawia się właśnie brakiem typowych obiawów zapalenia płuc - wystepują
jedynie objawy o których piszesz.
Proponował bym zrobić rtg klatki piersiowej w dwuch projekcjach PA i
bocznej- iść po skierowanie do rodzinnego. Potem ze zdjęciem udac się do
pulmunologa.
Na atypowe zapalenie płuc nie działają typowo przepisywane antybiotyki.
Podaje się wtedy leki z grupy tetracyklin i makrolidów(zazwyczaj
erytromycynę lub doksycyklinę)
Oraz leki wpomagające układ oddechowy a więc wykrztuśne lub przeciwkaszlowe
ale o tym też powinien zadecydowac lekarz.

Pozdrawiam

Viktor,

5. Data: 2003-10-19 17:46:44

Od: "Artur" <a...@w...antyspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viktor Chrzanowski"
> Istnieje zapalenie płuc nazywane atypowym,[ciach]

dzięki za poradę
jutro idę zrobić sobie zdjęcie RTG płuc

Pozdrawiam

Artur

Poszukuje książki - please help
Rezonans a mail
Ziarnica vs. sarkoidoza?
biznes
Dla tych , którzy mają farmę (trochę SPAM)