Rezonans a mail

1. Data: 2003-10-19 08:55:09

Temat: Rezonans a mail
Od: "Nauczyciel" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informacje na następujacy temat "Jak wysłać zdjęcia rezonansu
magmetycznego za granice za pomocą poczty elektronicznej"
Z góry dziekuję z szacunkiem
JUREK

2. Data: 2003-10-19 10:14:54

Temat: Re: Rezonans a mail
Od: "Viktor Chrzanowski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobić zdjęcie dobrej jakości aparatem cyfrowym albo spróbować
zeskanować....
Oczywiście to tylko sugestia bo nigdy tego nie robiłem
Pozdrawiam

Viktor

3. Data: 2003-10-19 19:22:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Oct 2003, Nauczyciel wrote:

> Proszę o informacje na następujacy temat "Jak wysłać zdjęcia rezonansu
> magmetycznego za granice za pomocą poczty elektronicznej"
> Z góry dziekuję z szacunkiem

tak aby sie to nadawalo do oceny klinicznej za granica - bardzo
trudno dlatego, ze trzeba wybrac taki format kompresji danych,
ktory nie bedzie skutkowal zmiana jakosci wygladu zdjec (bo
to moze dawac bledy diagnostyczne). Innymi slowy powinien to
robic wykwalifikowany zespol radiologow znajacych sie na
telemedycynie (np. Krakow)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-10-19 19:34:16

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał:

> [...]
> trudno dlatego, ze trzeba wybrac taki format kompresji danych,
> ktory nie bedzie skutkowal zmiana jakosci wygladu zdjec (bo

O ile wiem, zdjęć takich nie wolno kompresować z utratą informacji,
czyli np. normalnym algorytmem JPG. Natomiast bezstratnie zdjęcia
kompresują się bardzo słabo. Dla własnych potrzeb oczywiście
można sobie robić ze zdjęciami cokolwiek.

Tutaj:
http://www.nadcisnienie.med.pl/konferencja/prace/mik
olajczak/medcon3.html
znalazłem orientacyjne informacje o rozdzielczości uzyskiwanych
obrazów i również obliczenie objętości uzyskanych przy jednym
badaniu danych: 15 megabajtów. Jeśli tak jest, to nie ma problemu
- tyle można przesłać bez dodatkowej kompresji zwykłym e-mailem
(ewentualnie podzielić na kilka).

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

5. Data: 2003-10-19 21:04:59

Od: "EDXER" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę o informacje na następujacy temat "Jak wysłać zdjęcia rezonansu
> magmetycznego za granice za pomocą poczty elektronicznej"

1. Najlepszy jest zrzut z ekranu bezpośrednio z aparatu badającego -
zapisany w formacie typowym np. *.jpg
, ew. nietypowym, ale odbiorca musi dysponować odpowiednim programem
czytającym.
2.Gorzej wychodzi skanowanie .
3. Najgorsze jest zdjęcie aparatem cfrowym- wszytskie nagatoskopy mrugają i
aparat cyfrowy nie umie się idealnie dostroić do zmiennych warunków
oświetlenia.
4.Wysłać- za pomocą poczty elektronicznej" - jako załącznik , ale to kiepski
sposób; lepiej szereg zdjęć umieścić np. na http://www.edysk.pl/ a odbiorcy
udostępnić username i password.

EDXER

6. Data: 2003-10-20 06:26:38

Od: "Marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdjęcie powyżej 10MB może się nie zmieścić na poczcie. A dobrze zeskanowane
zdjęcie napewno więcej zajmie. Polecam wziąść mailem adres osoby. Kupić CD-R
(ok 1PLN), wsadzić w kopertę i wysłać :). Lub jak bardzo chcesz korzystać z
internetu to szybciej umieścisz duże zdjęcie np na jakiejś stronie (za darmo
do 25MB (www.edysk.pl), według moich danych) i mailem przekażesz danej
osobie adres strony a ona już to sobie ściągnie.

Ziarnica vs. sarkoidoza?
biznes
Dla tych , którzy mają farmę (trochę SPAM)
nadcisnienie
Kilka pytań