Kilka pytań

1. Data: 2003-10-18 22:42:27

Temat: Kilka pytań
Od: "maniac" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś po upadku na rowerze (uderzyłem wtedy bardzo mocno głową o asfalt -
nie miałem niestety kasku) doznałem dziwnej dolegliwości. Otóż 'zdrętwiała'
mi lewa połowa ciała, co więcej nic nie widziałem lewym okiem - początkowo
obiawiało się to 'martwym punktem' mniej więcej po środku pola widzenia.
Bardzo mnie to zmartwiło - czy doznałem jakiegoś wstrząsu mózgu? Oczywiście
dolegliwość (odpukać) więcej się już nie powtórzyła.
Druga sprawą są dziwne jasne - białe lub niebieskawe - kropki czasami
przesuwające się poprzez moje 'pole widzenia'. Bywa, że zostawiają za sobą
smugi... Po tym zjawisku zazwyczaj zaczyna mnie boleć (ból pulsujący lub
stały) głowa z lewej lub prawej 'strony'. Czy mam iść z tym do lekarza, czy
jest to raczej znana dolegliwość (powtarza się raz na miesiąc lub dwa).

Dziękuję.

--
.: arcy - maniac | maniac (at) tweak (dot) pl :.
.: Visit: www.tweak.pl | www.aristocracy.pl :.

2. Data: 2003-10-19 07:59:41

Temat: Re: Kilka pytań
Od: Dygi <d...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

N 19 paŸ 2003 12:42:27a, "maniac" <m...@t...pl>
napisal(a):

> [...]
> stały) głowa z lewej lub prawej 'strony'. Czy mam iść z tym do
> lekarza, czy jest to raczej znana dolegliwość (powtarza się raz na
eeeee stary ja mam cos takiego zo 3 godziny normalne

ps. wypieprzaj z tym do lekarza, no chyba ze cos bierzesz to do
narkologa ;--]

ps2. powaznie idz do lekarza

--
pozdr. Dygi [GG 1027078]
dygimail(at)poczta(dot)fm

3. Data: 2003-10-20 05:56:11

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smugi... Po tym zjawisku zazwyczaj zaczyna mnie boleć (ból pulsujący lub
> stały) głowa z lewej lub prawej 'strony'. Czy mam iść z tym do lekarza,

Mroczki oraz ból głowy mogą być spowodowane nagłą zmianą ciśnienia krwi.
Wizyta u lekarza jest jak najbardziej wskazana.

Csirke
nie-lekarz

laserowa korekcja wady wzroku
Złośliwy guz na tarczycy - czy to wyrok ?
wątroba otłuszczenie - ponownie.
sztywnienie miesni
Prosba o interpretacje wyników