Zdradziłem - długie

291. Data: 2005-02-10 11:21:19

Temat: Re: Zdradzi?em - d?ugie
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:cec9c6n2molh$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Agnieszka mnie
> niestety powstrzymują:

> A może nigdy się nie zrozumiemy? Po co więc się zanazbyt prężyć, próbować,
> patrzeć na siebie w efekcie wilkiem? Nie namawiam Cię byś mnie wyśmiała
> tylko byś spojrzała na mnie z większym luzem (z przymrużeniem oka). Mało
> kto w kwestiach zasadniczych kogokolwiek kiedykolwiek tutaj przekonał (a
> jeszcze mniej się do tego przyznało :-).

Ja tam zawsze próbuję zrozumieć ludzi. Takie zboczenie. Nie muszę zgadzać się
z ich poglądami, ale próbować zrozumieć zawsze można. A patrzeć na Ciebie
wilkiem tylko dlatego, że Ty akurat masz te poglądy inne? Z piaskownicy dawno
wyrosłam :-) A dyskusja służy wymianie poglądów, a nie przekonywaniu
kogokolwiek na siłę. Mam nadzieję, że się zgodzisz ze mną :-)

> Odpuść sobie tą złość albo jej sobie nie odpuszczaj. Ale zauważ ją i swoje
> intencje (a tu znów potrzeba przymknąć oczy).

Już sobie odpuściłam.

> Nie mam nic do powiedzenia - nudzę się w pracy dzisiaj po prostu.

A no to szkoda, że nie masz. Mi tam się dobrze rozmawiało.

A co do tego gdzieś tam wyżej... dlaczego chciałeś zamykać ze mną
oczy? I co na to Sowa? ;-) Bo co Radek, to go sama zapytam.

A tak swoją drogą, to nie jest chyba trudno zgadnąć, że jak ludzie pisują
z tego samego IP, to coś w tym musi być. I że prędzej czy później któreś
z nich się pomyli :-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

292. Data: 2005-02-10 11:24:15

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> No tak, ale problem w tym, że nie tylko zdradzający mąż jest dysponentem
> wiedzy o swojej zdradzie. I o ile on może postanowić, że weźmie tę
> informację do grobu, nie ma żadnej pewności, że tak samo postąpi jego
> jednorazowa partnerka, jej psiapsiółka/mama/siostra i wszyscy, którzy mieli
> okazję się o tym dowiedzieć. I jak uczy doświadczenie, w takiej sytuacji
> należy zakładać najgorsze. Że żona jednak się dowie. I teraz od męża zależy
> decyzja (przynajmniej po części): kiedy, jak i od kogo.

No niestety.

--
sveana

293. Data: 2005-02-10 11:37:00

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wyrosłam :-) A dyskusja służy wymianie poglądów, a nie przekonywaniu
> kogokolwiek na siłę. Mam nadzieję, że się zgodzisz ze mną :-)

Zgodzę się, co mi tam.

> A no to szkoda, że nie masz. Mi tam się dobrze rozmawiało.

:-)

> A co do tego gdzieś tam wyżej... dlaczego chciałeś zamykać ze mną
> oczy?

No właśnie..., żeby było dobrze.

> I co na to Sowa? ;-)

Nie powiem jej!

> Bo co Radek, to go sama zapytam.

Lepiej też mu nie mów!

> A tak swoją drogą, to nie jest chyba trudno zgadnąć, że jak ludzie pisują
> z tego samego IP, to coś w tym musi być. I że prędzej czy później któreś
> z nich się pomyli :-)

Ale ja nie patrzę na IP.

puchaty

294. Data: 2005-02-10 11:47:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> A tak swoją drogą, to nie jest chyba trudno zgadnąć, że jak ludzie pisują
> z tego samego IP, to coś w tym musi być.

Nie kazdy sledzi IP wspoldyskutantow (ja nie).

> I że prędzej czy później któreś
> z nich się pomyli :-)

I dopiero wtedy trzeba zdobyc sie na szczerosc ?
W istocie ciekawe, zwlaszcza w kontekscie tej dyskusji.

D. ;)
--
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=91&w=196485
44

295. Data: 2005-02-10 11:50:48

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Rzeczywiście, o Twoim związku wiem tylko tyle, ile napiszesz. A piszesz
> ponownie: "Przecież jeżeli wiem, że w związku z niedomówieniami siedziałabym
> i się zagryzała na śmierć, to po prostu takiego związku nie tworzę. To ja."
> Znaczy, że jeśli zamkniesz oczy, to się będziesz zagryzać. Szczerze pisząc,
> nie widzę różnicy: jeden się będzie zagryzał, co to się może stać, jak raz
> zobaczy, a drugi - jak zamknie oczy.

Z Twojego posta zrozumiałam tyle, że uważasz iż w moim związku wszystko
jest nie tak, a ja mam zamknięte/otwarte/czyjakieśtam oczy i nie chcę tego
zobaczyć. Domyślam się, że nie to chciałaś napisać :-), ale naprawdę
nie bardzo wiem, do czego pijesz. To i ustosunkować się nie potrafię.

Pozdrawiam,
Agnieszka

296. Data: 2005-02-10 11:54:34

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:
> A tak swoją drogą, to nie jest chyba trudno zgadnąć, że jak ludzie
> pisują
> z tego samego IP, to coś w tym musi być.

Zdarza się również, że ktoś trolluje, używając różnych adresów email, żeby
wprowadzić większe zamieszanie... Nie, żebym Was podejrzewała :).
Ja też nie sledzę IP i chyba mało kto to robi (chyba, że w uzasadnionych
przypadkach).
Ania

297. Data: 2005-02-10 11:57:05

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= <s...@h...com> napisał(a):

> No niestety.

Czy wobec tego pisanie, że najlepiej, by mąż zabrał tajemnicę do grobu, ma
sens? Żeby żona dowiedziała się o tym z trzeciej ręki?
ER

298. Data: 2005-02-10 12:01:01

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie kazdy sledzi IP wspoldyskutantow (ja nie).

No ale to nie zmienia faktu, że niczego nie ukrywam. Prawda jest taka,
że każdy kto chce/umie/ma potrzebę może to sprawdzić. Jakbym chciała
się z czymkolwiek kryć, to zapewniam Cię, że ani po IP, ani po adresie
email, ani po niczym innym byś nie doszła kim jestem. Ale nie chcę.

> I dopiero wtedy trzeba zdobyc sie na szczerosc ?
> W istocie ciekawe, zwlaszcza w kontekscie tej dyskusji.

Na jaką szczerość? Mógłby być moim mężem, bratem, synem, ojcem,
współpracownikiem, szefem, sąsiadem.
Gdyby nie moje "co na to Radek" w poście do puchatego, nie
miałabyś żadnych podstaw, by sądzić, że pozostajemy w związku
partnerskim. Na dobrą sprawę nadal nie masz ;-)
Zapytana odpowiadam na pytania wprost. Nikt nie zapytał, co mnie
łączy z innymi osobami na tej liście.
Nie zapytana nie udaję, że jestem kimś innym (vide IP).
To czy ktoś się zainteresował bliżej moją osobą czy nie, nie ma nic
wspólnego z moją szczerością.
Pomijając fakt, że rozmawialiśmy chyba o szczerości w małżeństwie.
Stwierdzenie, że nie jesteś w moim typie (jak i wszystkie inne kobiety)
może i będzie grubiańskie, ale do bólu szczere ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

299. Data: 2005-02-10 12:06:17

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" wrote
> [...]
> zobaczyć. Domyślam się, że nie to chciałaś napisać :-), ale naprawdę
> nie bardzo wiem, do czego pijesz. To i ustosunkować się nie potrafię.

Dlaczego zrozumiałaś, że w Twoim związku jest wszystko nie tak i że nie
chcesz tego zobaczyć??? Jasne, ze nie to chciałam napisać i tego nie
napisałam. To znaczy - dla mnie jasne;) Nie mam pojęcia, dlaczego taki
wniosek Ci się nasunął. Piszę, że w Twoim związku masz cały czas otwarte
oczy, chcesz wszystko widzieć i potrzebujesz mieć je otwarte, bo gdybyś je
zamknęła, to byś się zagryzała nie wiedząc, co się dzieje, gdy nie patrzysz.

Małgośka

300. Data: 2005-02-10 12:08:33

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Ressel wrote:

> Czy wobec tego pisanie, że najlepiej, by mąż zabrał tajemnicę do grobu, ma
> sens? Żeby żona dowiedziała się o tym z trzeciej ręki?

Ta sytuacja nie ma dobrego i jednego super rozwiazania. Juz to pisalam.

--
sveana
Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

Wizyta rodzinki - dość długie, wybaczcie.
Poradnik o nastolatkach
[OT] do ludzi dobrej woli
Pantofelek Kopciuszka
pomoc w załozeniu dzialalnosci ? [OT]