Zdradzony przez żonę?

61. Data: 2005-10-24 10:27:18

Temat: Re: Zdradzony przez żonę?
Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dji0lq$12fq$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:435b7f64$0$5425$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Co konkretnie jest tragiczne?

Ja jestem tragiczna. A moje zachowanie jest be. Tralalala :-))))

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

62. Data: 2005-10-24 10:37:28

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 24 Oct 2005 12:26:48 +0200, osoba określana zwykle jako
Elske pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>nadużywają
>Nie wszyscy nadużywają, tylko każdemmu (prawie) zdażyło się nadużyć (raz,
>może dwa, może trzy). Albo ma to przed sobą, bo jesli nigdy się nie nadużyło
>to w końcu tak się stanie, chociażby przez to, że ten ktoś nie ma
>świadomości ile może wypić, żeby sie nie upić. Wykluczmy z tego znakomitego
>grona absynentów.

Skoro mamy nisko przelatujące kwantyfikatory, to nie możemy sobie
radośnie wykluczać osób do których to się nie stosuje.

>WOGÓLE!!!!!!! Słownik ort. się kłania.

IVVIP. Nie ma żadnych wogóli.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Yoda of Borg. Futile is Resistan-
\ K...@e...eu.org / ce...Assimilate you, I will...

63. Data: 2005-10-24 11:16:40

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Mariusz Kruk
<M...@e...eu.org> mówiąc:

>IVVIP. Nie ma żadnych wogóli.

Może wogóli nie, ale wogle to mi się wiosną i jesienią za stodołą pasą.

Agnieszka (i wogle)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

64. Data: 2005-10-24 11:22:12

Od: Krzys <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2005 22:09:09 +0200, agi-(-fghfgh-) napisał(a):

> To z osobami o innych pogladach dyskutowac juz nie nalezy?
> Ciekawy poglad, nie powiem. Tyle, ze malo rozwijajacy.
> Milego pobytu na grupie i nieco glebszych rozpoznan zycze ;)
>
> pzdr
> agi

Nie chodzi o inne poglądy tylko formę w jakiej je się przedstawia
Krzys

65. Data: 2005-10-24 13:01:36

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 24 Oct 2005 13:16:40 +0200, osoba określana zwykle jako
Agnieszka Krysiak pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Mariusz Kruk

Nie jadam czereśni, więc nie mogę poświadczyć, że były słodkie :-P

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb If you really absolutely need more capacity,
`b K...@e...eu.org d' you can ask a wizard to enlarge me.(TeX)

66. Data: 2005-10-24 13:21:45

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:djiaj0$7m7$1@inews.gazeta.pl,
Nixe <n...@f...peel> napisał/a:
> "Xena" <t...@l...com.pl> napisał

> Oj Xena, bo Ty się nie znasz.
> Znacznie lepszym wariantem jest nie kłócić się i się nie rozwodzić.
> Dziwię się, że nie wpadłaś na najprostsze rozwiązanie.

Znaczy, że jak kto kłótliwy z natury to nie ma brac slubu i rodzić dzieci?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Prawie każdy jest swoim ulubieńcem
/J. Bułatowicz/

67. Data: 2005-10-24 14:19:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to w końcu tak się stanie, chociażby przez to, że ten ktoś nie ma
> świadomości ile może wypić, żeby sie nie upić. Wykluczmy z tego

Albo świadomie kłamiesz, albo masz bardzo złe doświadczenia życiowe.
Pozostaje współczuć.
A już na pewno w tym momencie obrażasz chociażby mnie personalnie. I całą
ogromną rzeszę ludzi, których znam bądź znałam, w tym takich, którym już się
nie uda nieświadomie upić, bo cmentarne podziemia są nieciekawym miejscem na
libacje.

> WOGÓLE!!!!!!! Słownik ort. się kłania.

Owszem, kłania. Baaaardzo nisko.

> jest
>
> Jak wyżej.

Jak wyżej.

> Śmieszne jest to, że z wypowiedzi Krzyśka (nie Radka) wynika, że kazda
> osoba
> z innym poczuciem moralności jest automatycznie skazana na towarzyskie
> potępienie i wogóle jest be.

Do Twoich przepychanek z Krzysem się w ogóle (a właściwie to "wogle") nie
odnosiłam. Tak jakoś.

Agnieszka

68. Data: 2005-10-24 16:18:27

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys napisał(a):

> Nie chodzi o inne poglądy tylko formę w jakiej je się przedstawia

Wiesz... tu jest grupa dyskusyjna. Tu sie scieraja ludzie o roznych
pogladach, usposobieniu i charakterze. O roznej kulturze rowniez. Jednak
wyciaganie daleko idacych wnioskow po jednej rozmowie jest nieco
plytkie. Pobedziesz tu nieco dluzej to sam zauwazysz, ze Ci sami ludzie
z ktorymi prowadzisz dyskusje na noze w jednym watku , w innym o dziwo
maja identyczne zdanie i argumenty jak Twoje.
pzdr
agi

69. Data: 2005-10-24 16:27:34

Od: "agi-(-fghfgh-)" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wytnij_to napisał(a):

> Hmmm, jeśli ludzie zdecydowali się na dziecko to powinni być
> odpowiedzialni. A rozwodnicy nie są. Powodując zniszczenie związku
> krzywdzą siebie (co akurat jest wsio rybka) i dzieci. To one są
> najbardziej stratne. Niestety.
> Zresztą, takie samo zdanie mam o wiecznie skłóconych małżeństwach.

Super. Co wiec proponujesz gdy:

- malzenstwo posiada dzieci
- jest sklocone do tego stopnia, ze nie sa w stanie patrzec na siebie i
normalnie rozmawiac.
- terapia rodzinna nie zdala egzaminu
- psycholog rodzinny nie pomogl
- awantury zaczely sie juz konczyc interwencja policji
- dzieci maja rozchwiana psychike, sa pod stala opieka psychologa
szkolnego oraz rodzinnego
- sytuacja pogarsza sie z dnia na dzien

Co proponujesz? Bo pozostawanie w tym malzenstwie wyrzadza akurat
wieksza krzywde dzieciakom niz rozstanie rodzicow i zycie w zgodzie.
Dodam, ze malzenstwo bylo zawarte z milosci przez dwoje dojrzalych,
odpowiedzialnych ludzi i przetrwalo przez 10 lat w miare bezproblemowo.
Potem zaczelo sie psuc... bardzo.

pzdr
agi

70. Data: 2005-10-24 18:06:58

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

> IVVIP. Nie ma żadnych wogóli.

:PPPP no to dałam :-) W ogóle oczywiście :-)

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*
http://elske.private.pl; http://histeryczka.blog.pl

moja sympartia, jaj mama i moj zal
Zdrada co zrobic dalej ?
męska decyzja