Zdrętwienie kciuka

1. Data: 2005-04-25 08:43:46

Temat: Zdrętwienie kciuka
Od: "Seboos" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od piątku odczuwam częsciowe zdrętwienie fragmentu kciuka.
Nie boli, nie jest zimny, mam czucie wszędzioe ale część palca mam lekko
zdrętwiałą.
Co może być przyczyną i co ewentualnie zrobić ...
Z góry dzięki za pomoc.

Seboos

2. Data: 2005-04-25 09:16:07

Temat: Re: Zdrętwienie kciuka
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-04-25, Seboos <s...@p...onet.pl> wrote:
> Od piątku odczuwam częsciowe zdrętwienie fragmentu kciuka.
> Nie boli, nie jest zimny, mam czucie wszędzioe ale część palca mam lekko
> zdrętwiałą.
> Co może być przyczyną i co ewentualnie zrobić ...

W moim przypadku w podobnych objawach okazalo sie ze problem lezal w...
kregoslupie - cwiczenia wzmacniajace miesnie szyjne pomogly.

Sprobuj polezec na plaskim, ewentualnie podkladajac pod szyje recznik
zwiniety w walek, jesli pomoze to znaczy ze masz to samo

3. Data: 2005-04-25 09:32:23

Temat: Re: Zdr kciuka
Od: Marcin <q...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-04-25 09:56:02

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seboos" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdrętwiałą.
> Co może być przyczyną i co ewentualnie zrobić ...

Zagooglaj "zespół cieśni nadgarstka"

pl

5. Data: 2005-04-25 11:22:09

Od: "Seboos" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co do zespołu cieśni nadgarstka to byc moze cos w tym jest ...
pracuje 8 godz przy kompie (informatyk) wiec to moze po prostu
"zmeczenie" materialu ;-)

dzieki za rade co do kregoslupa ... sprobuje ponaciagac troche miesnie szyi

Co to jest SM ?? Bo sie troche wystraszylem ...

Seboos

6. Data: 2005-04-25 13:30:15

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
szyi

> Co to jest SM ?? Bo sie troche wystraszylem ...

Stwardnienie rozsiane

pl

7. Data: 2005-04-25 20:54:44

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "zmeczenie" materialu ;-)
>
> dzieki za rade co do kregoslupa ... sprobuje ponaciagac troche miesnie

ponaciagac to Ty mozesz "pisiorka", miesnie musisz wycwiczyc (wzmocnic),
zadne krazenia glowa itp sprawy nie wchodza w gre, raz ze takie cwiczenia
niczemu nie sluza,
dwa jezeli w srodku nie jest tak jak powinno mozna sobie krzywde zrobic.

Splecionymi rekoma lapiesz z tylu glowy, pchasz glowe do tylu jednoczesnie
pchajac rece do przodu,trzymasz
3 sekundy puszczasz i znow tak, (20 powtorzen).
Pozniej podobnie cwiczenia wykonujesz z przodu glowy (pchasz do przodu ,
rece do tylu) oraz na bokach.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

[WAW] Dobry gastrolog poszukiwany...
re:plastry antykoncepcyjne
narkotyki
Zgrubienie na wysokosci splotu slonecznego
afty