Zdrowe odżywianie się

31. Data: 2014-01-22 22:00:20

Temat: Re: Zdrowe odżywianie się
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 21:45:58 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-22 20:08, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A'la Dukan.. hihi

Nie, ala rozsądek. Hi.

> Tylko że samo życie kiedyś ludzi na wsi było trochę inne, bardziej aktywne.
> A zdumiony aktywny (ostatnio) jest przede wszystkim w usenecie.

Tego nie wiesz.

--
XL

32. Data: 2014-01-22 22:06:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, ala rozsądek. Hi.

"Ogranicz lub zrezygnuj z węglowodanów"
Mocna moc rozsądku.

> Tego nie wiesz.

TB godzinę pokazuje.

33. Data: 2014-01-22 22:30:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 22:06:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> "Ogranicz lub zrezygnuj z węglowodanów"
> Mocna moc rozsądku.

Owszem, podstawowa zasada odchudzania. Każdego.

> TB godzinę pokazuje.

Bardzo lubie takie argumenty 3-|
Bo to jest tak - jeden komponuje odpowiedź w godzinę, a inny dwie sekundy
i w międzyczasie jeszcze ze dwa torty bezowe zrobi i obiad. :-)
--
XL

34. Data: 2014-01-23 00:19:29

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 19:39:18 +0100, Ikselka napisał(a):

> Jwdz 5 MAŁYCH posiłków co 3 godziny, ostatni 3 godziny przed snem. Ważne
> jest, aby nie dopuszczać do atakó głodu, bo wtedy zjesz 5 razy więcej niż w
> ciągu całego dnia powinieneś. Dlatego co 3 godziny.

To też, ale głównym celem częstego jedzenie małych posiłków jest
niedopuszczanie do gromadzenia zapasów prez organizm. Tzn. poprzez
dostarczanie organizmowi odpowidniej ilosci kalorii w odpowiednich
odstępach czasu prowokujemy ich spalanie. Nie dostarczając organizmowi
kalorii przez dłuższy okres czasu (np.5-8 godz. i dłużej) sprawiamy, iż
oraganizm przestaje spalać, a zaczyna gromadzić... Oszczędza kalorie, bo
nie ma podaży nowych :)

> Ogranicz lub zrezygnuj
> z węglowodanów - i schudniesz.

Jestem za ograniczeniem złożonych, nie za rezygnacją. Zrezygnować imo można
z prostych. A jeśli już całkowita rezygnacja z węglowodanów, to na
stosunkowo krótki okres czasu, bo to niebezpieczne...

M.

35. Data: 2014-01-23 00:39:38

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2014 19:37, krys pisze:

> A ja w tym roku miałam okazję nabyć rzodkiewki z ziemi, małe toto było,
> koślawe i brudne. Ale w smaku - jak te starożytne, z dzieciństwa. I bez
> uszczerbku na czymkolwiek dały radę przeleżeć 2 tygodnie w lodówce.

A ja w tym roku miałam okazję se wyhodować własne - miałam 2 odmiany
(nazw nie pamiętam), wyhodowane na własnej, gliniastej grządce... :D
Nie wiem ile były w stanie przeleżeć, bo ich pod tym kątem nie
testowałam, natomiast co niektóre porosły wielkie i te duże, tak jak te
"starożytne" sprzed dwudziestu paru lat były mniej smaczne i o watowatej
konsystencji, natomiast te mniejsze... Te były pyszne :)

--
Pozdrówki
Anai

36. Data: 2014-01-23 14:04:10

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 19:39, Ikselka pisze:

> [...]
> ciągu całego dnia powinieneś. Dlatego co 3 godziny. Ogranicz lub zrezygnuj

Nie można rezygnować z węglowodanów, bo są potrzebne organizmowi. To, ze
Ty XL stosujesz jakieś durne szkodliwe diety, to nie znaczy, że powinnaś
szkodzić innym.
A Zdumiony jeśli chce się odchudzić, to mniej jeść, ale białko, tłuszcz,
węgle muszą być w odp. proporcjach, najważniejszy jest ruch, bieganie,
rower, basen, cokolwiek, byle systematycznie przynajmniej 3 x w tygodniu
godzinkę, sprawi, że jest ładne ciało, szczupła sylwetka i dużo endorfin.

37. Data: 2014-01-23 14:57:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie można rezygnować z węglowodanów, bo są potrzebne organizmowi.
Węglowodany są prawie we wszystkim, więc ograniczenie lub rezygnacja z
pokarmu , ktury składa się prawie tylko z węglowodanuw (makaron,
pieczywo...) nie jest specjalnie szkodlie.
Dobże jeść __troszkę__ węglowodanuw wieczorem, bo są wolniej trawione, a
pokarmu ma starczyć na długo, aż do śniadania.

>... najważniejszy jest ruch, bieganie, rower, basen, cokolwiek, byle
>systematycznie przynajmniej 3 x w tygodniu godzinkę, sprawi, że jest ładne
>ciało, szczupła sylwetka i dużo endorfin.
I wykitować na serce?
Najmniej obciąży organizm jeśli ograniczy spożycie tego co mu nie jest
niezbędne.
Obciążenie fizyczne musi być ściśle dopasowane do wieku, tuszy, i stanu
zdrowia.
To co podałaś to dużo za dużo dla pszeciętnego człowieka, a tacy co się zbyt
medyka słyhają kończą tak jak ten facet co umarł czekając na pomiar
ciśnienia.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

38. Data: 2014-01-23 18:29:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2014 00:19:29 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
> dostarczanie organizmowi odpowidniej ilosci kalorii w odpowiednich
> odstępach czasu prowokujemy ich spalanie.

Przepraszam, ale to wierutna bzdura, urbanlegend jakich mnóstwo (jak np z
to, że masło nie dymi jeśli się je zmiesza z olejem). Organizm spala w
zależności od wydatkowania energii. Jeśli nie wydatkuje energii, to nie
spala kalorii. Czyli najpierw musi być zapotrzebowanie na kalorie w postaci
wydatku energii, a potem spalanie. Samo dostarczanie jedzenia (kalorii)
niczego nie prowokuje - można dostarczać i wcale nie spalać, wydatkujac
energię może tylko tyle, co na trawienie.
Jednym słowem: leżąc i jedząc 5 razy dziennie co 3 godziny - NIE
SCHUDNIEMY.

> Nie dostarczając organizmowi
> kalorii przez dłuższy okres czasu (np.5-8 godz. i dłużej) sprawiamy, iż
> oraganizm przestaje spalać, a zaczyna gromadzić... Oszczędza kalorie, bo
> nie ma podaży nowych :)

To akurat tylko hipotezy z tym "oszczędzaniem". Gdyby to była prawda, to im
dłuzej głoduje, tym więcej by oszczedzał. Pytanie tylko z czego? Z czego.

> Jestem za ograniczeniem złożonych, nie za rezygnacją. Zrezygnować imo można
> z prostych. A jeśli już całkowita rezygnacja z węglowodanów, to na
> stosunkowo krótki okres czasu, bo to niebezpieczne...

Chciałam zauważyć, że słowo "rezygnacja" należy rozumieć w okreslony sposób
- w warzywach jest sporo węglowodanów, np marchew gotowana ma wysoki IG.
Cukry w owocach też swoje robią.

--
XL

39. Data: 2014-01-23 18:30:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2014 14:57:03 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Węglowodany są prawie we wszystkim, więc ograniczenie lub rezygnacja z
> pokarmu , ktury składa się prawie tylko z węglowodanuw (makaron,
> pieczywo...) nie jest specjalnie szkodlie.

Racja i o tym własnie mówiłam pisząc o "rezygnacji" - to oczywiste.
--
XL

40. Data: 2014-01-23 20:08:34

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat tylko hipotezy z tym "oszczędzaniem". Gdyby to była prawda, to
> im
> dłuzej głoduje, tym więcej by oszczedzał. Pytanie tylko z czego?

Ogranicza zuzycie energi na własne potszeby: muzg zużywa 25% więc można nie
mysleć, w ostateczności zmniejsza się temperatura.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

Janukowicz musi odejść
Katolicka separacja płci
Zatrzymaj rezolucję forsującą homoadopcję w całej UE!
Chiron
Tylko odbić się od dna...