"Zdrowie" o tipsach

1. Data: 2004-12-31 08:33:20

Temat: "Zdrowie" o tipsach
Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj przeczytałam artykuł w miesięczniku Zdrowie- Paznokcie na
zamówienie. I oto o znalazłam:Czasami przedłużone paznokcie nie trzymają
się i już po kmilku dniach zaczynają odpada. Przyczyn może być wiele:
przyjmowanie leków na nadciśnienie, kłopoty z tarczycą, zaburzenia
hormonalne."

Ja akurat stale biorę leki na nadciśnienie, a moje tipsy... no cóż jeden
odpadł do połowy, cztery inne w górnym rogu paznokcia. Do tej pory
pisałyście mi, że to złe wykonanie, jestem więc umówiona w przyszłym
tygodniu do innej kobiety, zobaczymy. Mój mąż gdy mu przeczytałam ten
fragment stwierdził, że może w takim razie nie ma sensu żebym robiła skoro
nie będą się trzymać.

Możecie mi wytłumaczyć dlaczego leki mają wpływ na klejenie??

--
Elżbieta

1. Data: 2005-01-01 18:07:30

Temat: Re: "Zdrowie" o tipsach
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości
> Możecie mi wytłumaczyć dlaczego leki mają wpływ na klejenie??

Myślę, że to kwestia tego, w jakiej kondycji jest paznokieć. Zazwyczaj
problemy ze zdrowiem "wyłażą" poprzez włosy i paznokcie, także jak bierzesz
leki, mogą one zmieniać nieco strukturę paznokcia. Na pl.sci.medycyna pewnie
wiedzą więcej.

M.

1. Data: 2005-01-01 21:48:53

Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !

też mam tipsy i praktycznie 3 tyg trzxymaja sie idealnie potem zaczynaja
odpadac i w tychsamych meijscachco tobie.

Slyszalamze to mzoe poprostu tak być ot tak :)wiec nie wiem czy to cie
pociesza.

ale z drugiej stronyszkoa kasyjesliodpada inapewno nie wyglada ladnie

Ania

1. Data: 2005-01-03 23:34:30

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę dziwne to całe odpadanie. Sama się nad tym zastanawiam. Tipsy
robię już jakiś czas i jest z tym bardzo różnie. Jednej dziewczynie robię
długie, dosyć cienkie, przychodzi do mnie na uzupełnienie po ponad 6
tygodniach (!) i wszystko jest ok! A u drugiej choćbym nie wiem jak się
starała i jakie sztuczki stosowała to odpadają. I wiem, że to nie jej wina,
bo to widać po rodzaju uszkodzeń. Tak też było z resztą z moją mamą.
Ja słyszałam, że tipsy mogą także zacząć odpadać np. w czasie gorączki.
Może to generalnie chodzi o osłabienie organizmu itp., czyli to, co
powiedziała moja poprzedniczka sq4ty :)

1. Data: 2005-01-29 16:57:01

Od: "Robercisz" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki kobiety..ale w ogóle o czym mowa? I co to są tipsy?

pozdrow

1. Data: 2005-01-29 19:19:12

Od: "Netka" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki kobiety..ale w ogóle o czym mowa? I co to są tipsy?
>
> pozdrow

Jeżeli nie wiesz co to jest, to napewno nie jest to Ci potrzebne.Takie kobiece
sprawy:)))

Netka

1. Data: 2005-01-30 17:30:24

Od: "Robercisz" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie wiesz co to jest, to napewno nie jest to Ci potrzebne.Takie
kobiece
> sprawy:)))

Jerruna...wiedziałem że zaś coś z tabletkami odchudzającymi... ehh
kobiety...

1. Data: 2005-01-31 05:49:22

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robercisz" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jerruna...wiedziałem że zaś coś z tabletkami odchudzającymi... ehh
> kobiety...

to takie paznokcie sztuczne -jakby, w skrocie, uproszczeniu ;).

trzeba się spieszyć
ratunku :) spalona
walki?
jessica simpson i poczucie własnej wartośći :)
bourjois - daty waznosci