jessica simpson i poczucie własnej wartośći :)

1. Data: 2004-12-29 21:02:12

Temat: Re: jessica simpson i poczucie własnej wartośći :)
Od: "iska" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> popatrzyłam na jej cerę i wygląd w ogóle i pomyślałam sobie: jak taka
> kobietka jak Jessica Simpson z jej finansami ma pory, zmarszczki i różne
> inne niedoskonałości i nie wyeliminowała to jeszcze żadnym fantastycznym
> specyfikiem, to znaczy, że takiego specyfika nie ma! :) to znaczy, że mogę
> sobie podarować denerwowanie się moją cerą i nareszcie cieszyć się życiem
:)
> a własne zdjęcia polerować Photoshopem żeby inni się zachwycali moją urodą
> [...]

No a myslalas ze te wszystkie cudne zdjecia to prawdziwe? :) no przeciez ze
wszystkie kobietki tak wygadaja, no moze i sa wyjatki, ale to zazwyczaj jest
tak ze jak juz maja ladna cere to sa "brzydkie" z buzi i nikt ich nie chce
do zdjec :) bo jaki to sens jak caly kszatlt twarzy i tak trzeba by bylo
zmienic ;) nie ma sie co przejmowac swoja cera :) trzeba tylko o nia
odpowiednio dbac zeby nie byla gorsza niz jest i cieszyc sie z wlasnego
wygladu :)

jednak takie zdjecia podnosza nasza wlasna wartosc :)

1. Data: 2004-12-29 21:06:22

Od: "iska" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a jeszcze jedno, zwrocilas moze uwage na jej paznokcie? no sorry, ale ona ma
niby tyle kasy a tu taki "manicure" z szarymi koncowkami paznokci??? czy
moze ja zle widze?? :)

1. Data: 2004-12-30 18:40:12

Temat: jessica simpson i poczucie własnej wartośći :)
Od: "Svetlana" <3...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Może to już wdzialiście, ale tu są jej zdjęcia z przygotowania do imprezy:

http://www.sweetkisses.net/images/gettingready/index
.htm

1. Data: 2004-12-30 21:28:45

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to już wdzialiście, ale tu są jej zdjęcia z przygotowania do imprezy:
>
> http://www.sweetkisses.net/images/gettingready/index
.htm

szkoda ze nie pokazali zdjecia przed nakładaniem bazy ,korektora i podkładu
,zdjecie z bliska jest po nałożeniu podkładu.
p.

1. Data: 2004-12-31 09:40:05

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WoW... a widzialyscie jakie ma zmarszczki na szyji??
Nawet moja mama grubo po 50 takich nie ma!!:-))))
Eh, my polki to jednak jestesmy piekne.....

Pozdrawiam
Karolin[k]a

1. Data: 2004-12-31 12:10:15

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artanis napisał/a w news:cr36q8$s61$1@atlantis.news.tpi.pl:

> a widzialyscie jakie ma zmarszczki na szyji??

Szyi.

1. Data: 2004-12-31 12:28:59

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Svetlana" <3...@w...com> napisał w wiadomości
> a własne zdjęcia polerować Photoshopem żeby inni się zachwycali moją urodą
> :)

I ja tez tak zrobialm. Mam fotki niczym gwiazda filmowa, wszyscy sie
zachwycaja, a ja w koncu dowartosciowana, kto by sie tam porami przejmowal?
Grunt to miec rozno pod sufitem :-))))))
Hafsa z ciastem bananowym w piecu

1. Data: 2004-12-31 13:16:19

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...

> Szyi.
Ciiii..... :-) W zwiazku z przygotowaniami do imprezy sylwestrowej

1. Data: 2005-01-01 15:57:27

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

.htm

> szkoda ze nie pokazali zdjecia przed nakładaniem bazy ,korektora i
> podkładu ,zdjecie z bliska jest po nałożeniu podkładu.
> p.

no wlasnie, bo na tych zdjeciach to cere ma niczego sobie
wiec jakies kosmetyki juz raczej leza na niej ;))
a z checia bym zobaczyla bez zadnych przerobek buzie
V.

ps.
kiedys chodzilo po sieci takie super zdjecie modelek przed i po retuszu, tak
ze mozna bylo sobie najechac mycha na dowolna czesc ciala i zobaczyc jak to
bylo w rzeczywistosci...ale nie mam linku niestety

1. Data: 2005-01-01 18:51:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiec jakies kosmetyki juz raczej leza na niej ;))
> a z checia bym zobaczyla bez zadnych przerobek buzie

Czy ktoś wie, ile ona ma lat?

Sowa

bourjois - daty waznosci
Biustonosz firmy Tessa