Zdrowie zwbow a wypryski

1. Data: 2002-12-16 07:32:46

Temat: Zdrowie zwbow a wypryski
Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wiem, ze podobny temat byljuz poruszany, jednak ja mam troszke inny problem.
Mam 26 lat, dwie ciaze za soba i nadal wychodza mi na twarzy wypryski.
W ubieglym tygodniu udalam sie na kontrole do stomatologa, i zabki mam
zdrowe oprocz kamienia na dwoch zebach. Jednak nie o ym chce pisac.
stomatolog doradzil mi abym jak najszybciej usunela ten kamien bo powoduje
stany zapalne dziasel i moze tez powodowac takie przykre wypryski na twarzy.
Moje pytanie jest nastepujace, czy ktorys z szanownych grupowiczow spotkala
sie z taka opinia? Jesli tak to po jakim czasie od usuniecia kamienia
nazebnego skora twarzy przestala byc obsypana krostami?
Z gory dziekuje za wypowiedzi.

Pozdrowienia z Poznania sle
Magda.

2. Data: 2002-12-16 08:16:01

Temat: Re: Zdrowie zwbow a wypryski
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zabeczka" napisała ...

> [...]
> zdrowe oprocz kamienia na dwoch zebach. Jednak nie o ym chce pisac.
> stomatolog doradzil mi abym jak najszybciej usunela ten kamien bo powoduje

A jak Ci się dało mieć kamień tylko na 2 zębach ?
Bo on się odkłada raczej na wszystkich.
Fakt, że niektórych (dolnych przednich) szybciej,
ale nie ma tak, żeby wszystkie poza 2 wybranymi omijał.
Szczególnie, jeżeli jest go już tyle, że powoduje stan zapalny dziąseł.

> Moje pytanie jest nastepujace, czy ktorys z szanownych grupowiczow
spotkala
> sie z taka opinia?

Nie jestem stomatologiem, ale dla mnia ta teoria jest ciut naciągana.
Może chciał Cię po prostu zdopingować do jak najszybszego
usunięcia kamienia.
Bo to naprawdę trzeba zrobić. Głównie po to, żeby zaoszczędzić
sobie poważnych problemów z zębami.
Jeżeli cera się przy okazji poprawi, to tym lepiej,
ale w tej sprawie to raczej dermatolog niż dentysta pomoże.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2002-12-16 09:59:45

Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale nie ma tak, żeby wszystkie poza 2 wybranymi omijał.
> Szczególnie, jeżeli jest go już tyle, że powoduje stan zapalny dziąseł.

A no tak jakoś wyszło, że utrzymywał się on tylko na dwóch przednich i to
przez parę ładnych lat.

> [...]
> usunięcia kamienia.
> Bo to naprawdę trzeba zrobić. Głównie po to, żeby zaoszczędzić

Może i masz rację, że stomatolog chciał mnie zdopingować do jak najszybszego
usunięcia tego kamienia.

> Jeżeli cera się przy okazji poprawi, to tym lepiej,
> ale w tej sprawie to raczej dermatolog niż dentysta pomoże.
>
> Pozdrawiam !
> Mała Mi

W lekarzy dermatologów już powoli nie wieżę, bo jeden wysnuł teorię jakobym
miała gronkowca.
Jednak po specjalistycznych badaniach okazało się, że w wypryskach skórnych
są zwykłe bakterie powodujące takie nie miłe sytuacje na twarzy.
Jedyne co pozwoliło mi się cieszyć cerą bez pryszczy przez długi czas, to
wizyta u kosmetyczki i oczyszczanie twarzy. Żadnych syfów przez ponad rok
nie miałam. jednak przy dwójce dzieciaków trudno jest znaleść czas na tak
długie zabiegi (ok2 godz.)

Pozdrawiam

Magda

trudności w oddychaniu
ziarnina
Zakup ciśnieniomierza
Pocenie się
Dlugie leczenie gronkowca (post podobniez)