Zebro?

1. Data: 2006-05-22 21:53:10

Temat: Zebro?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Mam od czasu do czasu punktowy bol w prawym boku - jakby zebro (sorry
jesli stwierdzenie to nie ma sensu, ale jestem matematykiem, a nie
lekarzem). Bol jest mocy i atakuje 'znienacka', to w pozycji siedzacej,
to w stojacej. Przy nabraniu powietrza boli tak, ze musze zrezygnowac z
wiekszego wdechu. Jak zaczne masowac bolaca czesc - jakby ustepuje.
Zreszta calosc ustepuje po ok. 30 minutach tak, ze nie ma sladu. Aha...
spie tylko na tym boku. (i to od ladnych paru lat, waze ok. 70 kg). Co
to moze byc? zlamane zebro? Nerwobol?

Dzieki z gory za odp.

2. Data: 2006-05-23 02:57:34

Temat: Re: Zebro?
Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

A czy czasami to nie boli watroba???

Tomas

> [...]
> Zreszta calosc ustepuje po ok. 30 minutach tak, ze nie ma sladu. Aha...
> spie tylko na tym boku. (i to od ladnych paru lat, waze ok. 70 kg). Co

[szukam]Fizjoterapeuta- kolano po artroskopii do reanimacji
przeliczanie mocy soczewek - czy bezpieczne?
Łódź-gdzie leczyć nadciśnienie
Wscieklizna -szczepienie
program do drukowania recept - ale...