Re: Zeby?

Data: 2002-10-17 12:31:30
Temat: Re: Zeby?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Hipohondryk" <H...@i...pl> napisał w wiadomości
news:aomaaa$2bc$1@news.tpi.pl...
> Szanowni grupowicze moja kuracja Citroseptem trwa i jak dotad nie przynosi
> spodziewanych efektow. Doszly mnie jednak sluchy, iz ten dlugotrwaly stan
> podgoraczkowy moze byc spowodowany choroba zeba. Jakis czas temu jeden z
> zebow byl bardzo wrazliwy na zimno, moze to jest jakas wskazowka?
> pozdrawiam

A kiedy ostatnio byłeś u dentysty?
Leżałam kiedyś w szpitalu zakaźnym z dziewczyną przyjętą tam z powodu
zapalenia opon mózgowych. Po tygodniu wszelkich badań (łącznie z pobieraniem
płynu mózgowo-rdzeniowego), została wypisana ze szpitala z zaleceniem
wyleczenia zębów...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl