Co mi dolega??

1. Data: 2002-10-07 19:20:53

Temat: Co mi dolega??
Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech tygodni utrzymuje sie temperatura 37-37,6C, jestem bardzo
oslabiony, ospaly, czasami czuje jakbym mial zaraz stracic przytomnosc :(
Czy moze byc
to jakis pasozyt? Powiedzialem lekarzowi, ze odczuwam lekki
swad odbytu, ale badania nic nie wykazaly, wiec pani lekarz zrezygnowala z
tej teorii. Zrobilem sobie tez badania moczu i krwi:

OB po jednej godzinie: 3

MORFOLOGIA KRWI OBWODOWEJ:

Hematokryt HCT - 42.8 [% ] N: 40.0 - 54.0
Krwinki czerw. RBC - 4.96 [10^6/ul] N: 4.2 - 6.0
Hemoglobina HBG - 14.3 [g/dl ] N: 14.0 - 18.0
Krwinki biale WBC - 8.21 [10^3/ul] N: 3.8 - 10.0

Wskazniki czerwonokrwinkowe:

MCV - 86.3 [fl ] N: 80.0 - 99.0
MCHC - 33.4 [g/dl ] N: 32.0 - 37.0
MCH - 28.8 [pg ] N: 27.0 - 35.0
RDW-SD - 37.8 [fl ]
RDW-CV - 13.2 [% ]

Plytki krwi PLT - 268 [10^3/ul] N: 140.0 - 440.0
PWD - 12.2 [fl ]
MPV - 10. 5 [fl ]
P-LCR - 28.8 [% ]

Rozmaz (pomiar automatyczny):

wart.b. NEUT - 4.27 [10^3/ul]
% NEUT - 52.0 [% ]
wart.b. LYMPH - 3.20 [10^3/ul]
% LYMPH - 39.0 [ % ]
wart.b. MONO - 0.51 [10^3/ul]
% MONO - 6.2 [% ]
wart.b. EO - 0.20 [10^3/ul]
% EO - 2.4 [% ]
wart.b. BASO - 0.03 [10^3/ul]
% BASO - 0.4 [% ]

MOCZ BADANIE OGOLNE:

Barwa slomkowa
Przejrzystosc zupelna
Odczyn kwasny - Ph 5.0
Ciezar wlasciwy 1.025
Bialko nieobecne
Cukier nieobecny
Biliruina nieobecna
Urobilinogen w normie
Ciala ketonowe nieobecne
Azotyny nieobecne

BIOCHEMIA I Imm.

TSH 1.83 uIU/ml
0.27 - 4.2

Bardzo prosze o jakies analizy powyzszych badan
pozdrawiam

H.

2. Data: 2002-10-08 07:42:14

Temat: Re: Co mi dolega??
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Od trzech tygodni utrzymuje sie temperatura 37-37,6C, jestem bardzo
> oslabiony, ospaly, czasami czuje jakbym mial zaraz stracic przytomnosc :(
> Czy moze byc

Kiedys mialem analogiczny problem, ale na dodatek kaslalem, mialem dusznosci, bolaly
mnie miesnie i utrzymywalo sie to znacznie, znacznie dluzej niz 3 tygodnie.
Dostawalem zawrotu glowy bo nie wiedzialem co mi jest. Morfologie rowniez zawsze
mialem w normie. W takiej sytuacji sykcesywnie sprawdzalem dodatkowo:

- CMV,
- HBV,
- HCV,
- EBV,
- Borelioze

i nic u mnie nie znaleziono.

Pozdrawiam,

Krzysztof

3. Data: 2002-10-08 13:33:42

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> MOCZ BADANIE OGOLNE:
>
> Barwa slomkowa
> Przejrzystosc zupelna
> Odczyn kwasny - Ph 5.0
> Ciezar wlasciwy 1.025
> Bialko nieobecne
> Cukier nieobecny
> Biliruina nieobecna
> Urobilinogen w normie
> Ciala ketonowe nieobecne
> Azotyny nieobecne
>
> BIOCHEMIA I Imm.
>
> TSH 1.83 uIU/ml
> 0.27 - 4.2
>
> Bardzo prosze o jakies analizy powyzszych badan

Na podstawie tych wyników można powiedzieć że nic Ci nie dolega.

Gosia

4. Data: 2002-10-08 17:18:12

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i nic u mnie nie znaleziono.

:(( i co ja mam zrobic?! zeby byc studentem trzeba miec multum sily i
witalnosci, a tutaj nic... minelo przynajmniej? Moze to jakies wrzody?
Stres? Na pewno nie pasozyty??
:(

H.

5. Data: 2002-10-08 18:24:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Na podstawie tych wyników można powiedzieć że nic Ci nie dolega.

A nie da się czasem stwierdzić, że jego nick to prawidłowa diagnoza?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2002-10-08 18:27:22

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> :(( i co ja mam zrobic?! zeby byc studentem trzeba miec multum sily i
> witalnosci,

To fakt, sam kiedys bylem studentem :-).

> a tutaj nic... minelo przynajmniej? Moze to jakies wrzody?

W zasadzie tak, ale nie jestem juz tym samym czlowiekiem co przed ta dziwna choroba
(trwala wiele, wiele tygodni) - a to juz 8 miesiecy. Generalnie mam mniej owych sil
witalnych, latwiej sie mecze i inne dziwne dolegliwostki. Lekarze, jak im opowiadam
co mi bylo, lub co mi czasami dolega robia oczy jak oryginalne pięcio złotówki. Stoi
bowiem kawał byka, ktory wazy 109 kg (po chorobie szybko przytyłem 10 kg i tak
zostało), ma dobre wyniki badań i opowiada jakieś tam dziwolągi. Hipochondryk, albo
Mister nerwica :-).

Pozdrawiam,

Krzysztof

7. Data: 2002-10-08 18:32:17

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Na podstawie tych wyników można powiedzieć że nic Ci nie dolega.
>
> Gosia

Na podstawie tych wyników można tylko stwierdzić, że podstawowe badania są w normie,
a podstawowe badania mówią o stanie zdrowia mniej wiecej tak dużo jak przykłądowo o
Ziemi mówi jej zdjęcie z kosmosu. To nie jest moje stwierdzenie lecz pewnego
profesora medycyny.

Krzysztof

8. Data: 2002-10-08 20:02:24

Od: "Hipohondryk" <H...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie da się czasem stwierdzić, że jego nick to prawidłowa diagnoza?

A nie da sie troszke wiecej kultury ze soba przytroszczyc i pisac rowniez do
mnie, a nie o mnie jakby mnie tutaj nie bylo?! Zgodzilbym sie jednak z Toba
gdyby nie ten stan podgoraczkowy :( i naprawde boje sie, ze przy jakims
intensywnym wysilku zemdleje na srodku ulicy :((

H.

9. Data: 2002-10-08 20:19:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrob sobie jeszcze transaminazy ALAT i ASPAT
i badanie anty HCV.
Pozdr.
Ula

10. Data: 2002-10-08 20:36:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hipohondryk" <H...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gdyby nie ten stan podgoraczkowy :( i naprawde boje sie, ze przy jakims
> intensywnym wysilku zemdleje na srodku ulicy :((

A RTG płuc, to kiedy ostatnio sobie robiłeś?
--
Joanna, która straszy gruźlicą...
http://jduszczynska.republika.pl

żel DIFFERIN- NA TRĄDZIK