WZW+B

1. Data: 2002-10-07 15:07:52

Temat: WZW+B
Od: "Dan" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Jestem 8-my miesiac po zlamaniu obu kosci podudzia.Nosze jeszcze
zespol srubowy (6 srub na zewnatrz polaczonych blacha).Za
miesiac beda mi to zdejmowac.Chirurg prowadzacy mowi, ze mam zrost,ale kosc
promieniowa nie do konca sie przeksztalcila i dlatego jeszcze ten miesiac.
Teraz pytanie-czy w tej sytuacji moge sie zaszczepic przeciw WZW+B
(wirusowe zapalenie watroby B) bez szkody dla dalszego dobrzenia
ci. --
Zbyszek Rysnik(dan@rene,com.pl)

2. Data: 2002-10-07 15:10:01

Temat: Re: WZW+B
Od: "Dan" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-10-07 19:19:41

Od: "Rednax" <x...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Teraz pytanie-czy w tej sytuacji moge sie zaszczepic przeciw WZW+B
> (wirusowe zapalenie watroby B) bez szkody dla dalszego dobrzenia
Mozesz.

Red

hostamina
jak usunąć bliznę po operacji?