Zeby glog kwitl obficie

1. Data: 2003-05-19 07:49:25

Temat: Zeby glog kwitl obficie
Od: Piotr Płyś <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie: co zrobic, zeby w przyszlym roku zakwitl obficie; to mlode
drzewko, w tym roku pojawilo sie z piec kepek kwiatow, chcialbym, zeby
w przyszlym byl obsypany kwieciem - jak mu pomoc?

Ptysio

2. Data: 2003-05-19 08:57:37

Temat: Re: Zeby glog kwitl obficie
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Płyœ:
> No wlasnie: co zrobic, zeby w przyszlym roku zakwitl obficie; to
> mlode drzewko, w tym roku pojawilo sie z piec kepek kwiatow,
> chcialbym, zeby w przyszlym byl obsypany kwieciem - jak mu pomoc?

Posadziłam głóg szczepiony trzy lata temu i dopiero w tym roku
wszystkie gałązki obsypały się kwieciem, ubiegłe dwa lata kwitł bardzo
słabo, choć lekko zasilałam go nawozem.
A przy okazji, chciałabym koronę uformować na kształt kuli, kiedy
można przycinać gałęzie, aha i na jaką długość?

--
ELa

3. Data: 2003-05-19 12:48:47

Od: Piotr Płyś <p...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 May 2003 10:57:37 +0200, "Ela" <e...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>A przy okazji, chciałabym koronę uformować na kształt kuli, kiedy
>można przycinać gałęzie, aha i na jaką długość?

Szczerze mowiac wyczytalem, ze ciecie powinno byc pozna jesienia albo
w zimie, zeby uniknac "placzu"... I zeby wycinac pedy, ktore sie
krzyzuja ze soba, tak dla uzyskania ladnego pokroju. Nie wiem
natomiast czy to ma zwiazek z kwitnieniem i na jakiej dlugosci to
ciac... :(

Ptysio

Jeżyna ogrodowa-jak sadzić?
lampki ogrodowe na promenie sloneczne