Zel kojaco ochronny

1. Data: 2003-08-05 18:28:50

Temat: Zel kojaco ochronny
Od: "Aleksandra" <m@_SPAM_libero.it> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
co sadzicie o zelu kojaco ochronnym do skory wokol oczy /na dzien/
OCEANIC`a ?
siedze duzo przed monitorkiem i ostatnio zauwazylam brzydkie cienie pod
oczlami.
az... strach na to patrzec..., moze to mi pomoze? Jak myslicie, macie moze
jakies inne sprawdzone sposoby na to paskudztwo?

Ola

1. Data: 2003-08-05 19:26:25

Temat: Re: Zel kojaco ochronny
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra wrote:

> [...]
> OCEANIC`a ?
> siedze duzo przed monitorkiem i ostatnio zauwazylam brzydkie cienie pod

mam ten zel. nawilzac nawilza, ale cieni nie zlikwiduje. znam dwa
preparaty, ktore z cala pewnoscia likwiduja u mnie cienie od kompa -
clinique antigravity i juvena juvelia. tyle tylko, ze nie sa tanie -
pierwszy to 145 zl za 15 ml, drugi - 250 za 15 ml. inna sprawa, ze mi 15
ml kremu pod oczy starcza na ponad pol roku, wiec rozlozone na miesiace
nie jest to juz tak bolesne dla kieszeni.

xx.

Avon-odżywka do paznokci...
długie włosy nocą...
kosmetyki czekoladowe - Warszawa