Żel na stawy?

1. Data: 2006-01-25 08:55:20

Temat: Żel na stawy?
Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wysiękowe zapalenie kaletki stawu łokciowego - dobiegło końca. Przynajmniej to
widoczne, bo nic się już nie zbiera i nie musi być odsyssane.
Czasami jednak czuję delikatne bóle w tym stawie. Domyślam się, że po uderzeniu
pozostaje jednak coś i staw tak szybko nie wraca do pełni sił.
Czy polecacie jakiś żel przyśpieszający rekonwalescencję?
Pani w aptece - zapewne poleci ten, od którego ma prowizję od dostawcy...

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2006-01-25 18:08:50

Temat: Re: Żel na stawy?
Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żele nie szkodzą :) Fastum, Traumon, Olfen itd. Nie licz na jakieś cuda
ale niektórym podobno pomaga :)

3. Data: 2006-01-25 20:37:22

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deberg" <"deberg[nospam]"@o2.pl> napisał w wiadomości

> ale niektórym podobno pomaga :)

Dzwoniłem do swojej poradni ortopedycznej.
Polecono mi maść Traumeel S i tabletki Aescin. Kupiłem.
Zobaczymy...

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

4. Data: 2006-01-25 22:48:20

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzwoniłem do swojej poradni ortopedycznej.
> Polecono mi maść Traumeel S i tabletki Aescin. Kupiłem.
> Zobaczymy...

hmm.... Aescin chyba jest wypisywany przzy problemach z krążeniem krwi le moze
i przy stawach ?? debreg wypowidz sie odnosnie ascinu przy bólach w okolicy
stawów ??

Mnie ostatni boli kolano brałam Movalis 2 razy po pól tabl. wprawdzie ju zjest
lepiej moge schodzic i wchodzic po schodach ale czasami jeszcze boli, zdjecie
było robione i badanie u ortopedy ale moze to nie pourazowe zapalenie a cos
innego ??

Pozdr

Aska

5. Data: 2006-01-26 07:15:48

Od: "Negatyw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> odnosnie ascinu przy bólach w okolicy stawów ??

Infos głoszą, że niby też:
http://www.polfakutno.pl/lek.php?id=32
http://www.polfakutno.pl/file.php?f=e6cfef5326df7038
84ee31597c16fafa.pdf

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

6. Data: 2006-01-29 09:10:10

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm.... Aescin chyba jest wypisywany przzy problemach z krążeniem krwi
tak, też. ale zawiera między innymi przeciwzapalny salicylan- dlatego może
też na stawy.

Spam Szczeklik Interna
krwawienie menstruacyjne
czerwona woad po wyproznieniu