Zelazko z wytwornica pary albo inne...

1. Data: 2006-12-17 16:08:13

Temat: Zelazko z wytwornica pary albo inne...
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

takie, zeby nie musiec uzywac spryskiwacza. Jako, ze prowadze
kawalerski tryb zycia, daze do zminimalizowania i zoptymalizowania
pewnych czynnosci ;) Czy zelazko z wytwornica pary jest na tyle
skuteczne, ze nie trzeba spryskiwacza? Jakies inne rozwiazanie?
pzodr
Piotr

2. Data: 2006-12-17 19:31:35

Temat: Re: Zelazko z wytwornica pary albo inne...
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl napisał(a):
> [...]
> pewnych czynnosci ;) Czy zelazko z wytwornica pary jest na tyle
> skuteczne, ze nie trzeba spryskiwacza? Jakies inne rozwiazanie?

Nie wiem co to jest wytwornica pary (brzmi strasznie), ale IMHO każde
współcześnie sprzedawane żelazko jest parowe tzn. podczas prasowania
wydziela parę pod sobą i może ją wyrzucać przednimi otworami. Dla
typowych materiałów (męska koszula) eliminuje to konieczność używania
spryskiwacza.
Przy bardzo opornych rzeczach (lniany obrus)używam spryskiwacza z zimną
wodą wbudowanego w żelazko.
Moje doświadczenia dotyczą produktów BRAUN w tym poniższego
http://www.kupujemy.pl/items/_zelazkobraunsi6250/_/0
/_

Magdalaena

3. Data: 2006-12-18 07:34:27

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
> pewnych czynnosci ;) Czy zelazko z wytwornica pary jest na tyle
> skuteczne, ze nie trzeba spryskiwacza? Jakies inne rozwiazanie?
Ja kupłam uzywane firmy Rowenta na allegro i jestem BARDZO zadowolona.
Poprzednio miałam zwykle żelazko z parą. Nawet zastanawiałam się dlaczego
jest taka duża różmica skoro jedno i drugie wytwarza parę? Po raz pierwszy
udało mi się uprasować stare lniane obrusy
Minusem tych żelazek jest ich cena i wielkość. również dość długo
stygną..Ale w prasowaniu jest kolosalna różnica
TMK

4. Data: 2006-12-18 10:24:31

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl napisał(a):

> [...]
> pewnych czynnosci ;) Czy zelazko z wytwornica pary jest na tyle
> skuteczne, ze nie trzeba spryskiwacza? Jakies inne rozwiazanie?

Wytwornica pary to chyba przesada... Sprawdza się moim zdaniem tam, gdzie
prasuje się duże ilości odzieży z tkanin wymagających traktowania "przez
szmatkę" /wełny, mieszanki z wełną/ - w pralniach, szwalniach i zakładach
krawieckich. Możesz zminimalizować wysiłek używając środków w sprayu
ułatwiających prasowanie /przeważnie z niemieckojęzycznym opisem:
Buegelhilfe/. Naprawdę ułatwiają życie.

Ania

5. Data: 2006-12-19 10:35:44

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dzieki za odpowiedzi :)
pewnie sie zdecyduje - zaczynam szukac jakiejs okazji, na razie
pieniadze ida na bardziej przyziemne sprawy niz zelazko - na narty ;)
pozdr
Piotr

Fotel ze skóry - trzeszczenie
Jaka suszarka ?:)