Re: Zemsta MG?

Data: 2000-08-27 03:54:30
Temat: Re: Zemsta MG?
Od: n...@p...ninka.net

"Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> writes:

> Po co Mariusz Grzeca mnie na grupie wyzywa od starych dupodajek udających
> dzierlatki i złośliwie wysyła takie informacje? Później ściągnęłam najnowsze
> wiadomości i okazało się, że to jest nieprawda, co ten psychol napisał, bo
> moja odpowiedź Nince dotarła na Grupę. Powiedzcie proszę, jak założyć filtr
> na "mgrzeca", który pewnie jest takim informatykiem jak ja astronomem. Pisze

Co Ty sie tak denerwujesz?
Myslisz, ze robi to celowo?
napisal przeciez ze uruchamia psychobota i w razie jakichs
nieprzewidzianych dzialan tegoz prosi o raporty do siebie.

Normalna sprawa, ze program ktory piszesz nie dziala od pierwszego
razu tak jak sie wydaje programiscie ze powinien dzialac; nikt nie
pisze 100% bezblednego kodu.

> głupie, wkurzające, nikomu niepotrzebne programy, zaśmiecając nimi cudze
> skrzynki pocztowe, narażając ludzi wbrew ich woli na niepotrzebne wydatki,

Pomysl psychobota wlasciwie nie byl jego, tylko ludzi udzielajacych
sie na tej grupie. MG podjal sie jego wykonania od strony technicznej
i uruchomienia na swojej maszynie.

To, ze akurat na Ciebie padlo - smutne, tylko dlaczego wszedzie
wietrzysz spiski?

> zamiast sensownie dyskutować o psychologii tak, jak my wszyscy. Jeszcze raz
> powtarzam, że sobie nie życzę otrzymywać żadnych listów od "mgrzeca", który
> podpisuje się ksywą "Psychobot" zamiast "Ciężkipsychol".

No to sobie zaloz filtr na psychobota i po krzyku. Co Ty od dzis na
newsy piszesz?
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net