Zepsulam kaloryfer?

11. Data: 2011-02-02 10:18:59

Temat: Re: Zepsulam kaloryfer?
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

lolka <l...@b...pl> napisał(a):

>Ok, dzięki za szczegolowy opis, teraz juz rozumiem o co w tym biega.
>Balam sie ruszac mocniej to karbowane, bo myslalam, ze to nalezy do
>kaloryfera i mi woda poleci czy cos. Ale skoro to nalezy do glowicy,
>to odkrece to cale i zobacze ( w sumie moge miec odkrecone, bo i tak
>ustawiam kaloryfer na max). I bedzie tak jak chcialam, bo chcialam
>wlasnie glowice miec zdjeta :) A na wiosne trzeba je zakrecac?

mozesz smialo te karbowane odkrecac, zadna woda nie poleci :)
tylko bez tego regulatora IMHO brzydko taki zawor wyglada

12. Data: 2011-02-02 10:22:11

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca <b...@o...pl> napisał(a):

>mozesz smialo te karbowane odkrecac, zadna woda nie poleci :)
>tylko bez tego regulatora IMHO brzydko taki zawor wyglada

aa, jeszcze jedno
byc moze na zaworze masz tez regulacje, jak zdejmiesz te pokretlo
to przypatrz sie miejscu na kaloryferze, gdzie wchodzi zawor,
jesli sa tam cyrowe oznaczenia to mozna kombinerkami podkrecic,
wtedy niezaleznie od tego pokretla grzejnik bedzie dodatkowo lepiej grzal

kiedys robilo sie to kryzami na pionach a teraz montuja w zaworach

13. Data: 2011-02-02 10:34:12

Od: "Jackare" <1...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtedy niezaleznie od tego pokretla grzejnik bedzie dodatkowo lepiej grzal
>
> kiedys robilo sie to kryzami na pionach a teraz montuja w zaworach

niech lepiej nie rusza kryzy. Można dokupić takie korki-pokrętła w miejsce
głowic. Koślawo bo koślawo ale można tym zamknąć i otworzyć zawór. A na
wiosnę zamykać nie trzeba bo i po co ?

14. Data: 2011-02-02 10:45:12

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 11:18, Przesmiewca <b...@o...pl> wrote:

> mozesz smialo te karbowane odkrecac, zadna woda nie poleci :)
> tylko bez tego regulatora IMHO brzydko taki zawor wyglada

I tak nie bedzie go widac :)
Thx.

Chłodziarka-chłodziark a.
Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
firany
Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]