Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi

1. Data: 2022-03-23 19:03:43

Temat: Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
Od: Zbigniew Marcinkowski <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2022-03-26 12:07:20

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-03-23 o 19:03, Zbigniew Marcinkowski pisze:
> [...]

Łopata miesiąca na pewno, ale czy roku?

3. Data: 2022-04-19 18:37:02

Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W środę, 23.03.2022 o 20:03, Zbigniew Marcinkowski napisał:

> [...]

Pani już nie potrzebuje instrukcji, Zbigniewie Marcinkowski, bo po
prawie siedemnastu latach od tego wpisu, zdecydowała się sprzedać tę
sprawną i bezawaryjną pralkę Zerowatt, otrzymaną z dobrodziejstwem
inwentarza przy kupnie mieszkania.

https://www.olx.pl/oferty/q-Pralka-Zerowatt-o-g%C5%8
2%C4%99boko%C5%9Bci-33-cm---sprawna%2C-bezawaryjna/?
redirectCount=1

--
Collie

4. Data: 2022-05-03 01:34:38

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Collie <p...@b...pl> wrote:

> [...]
> inwentarza przy kupnie mieszkania.
>
> https://www.olx.pl/oferty/q-Pralka-Zerowatt-o-g%C5%8
2%C4%99boko%C5%9Bci-33-cm---sprawna%2C-bezawaryjna/?

W zasadzie warto byłoby spytać ogłoszeniodawcy, czy pralka jest z
instrukcją. Może sprzedaje, bo nie znalazła instrukcji...

--
W poczekalni u psychiatry wariaci wyzywają się wzajemnie:
- Świr, świr.

jak dotrzeć do głowicy baterii
Kuchenka gazowa z regulacją temperatury
Mleko w ekspresie