Zesztywniające zapalenie stawów

1. Data: 2000-08-23 19:31:18

Temat: Zesztywniające zapalenie stawów
Od: z...@p...wp.pl (Zbyszek) szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat tego choróbska.
--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

2. Data: 2000-08-23 21:41:14

Temat: Re: Zesztywniające zapalenie stawów
Od: "LLeszek" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby chodziło o chorobę Bechterewa?

Leszek, Wrocław

Użytkownik Zbyszek <z...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8o18q6$1jpm$...@e...ahoj.pl...

3. Data: 2000-08-24 00:25:02

Od: Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Aug 2000 19:31:18 GMT, z...@p...wp.pl (Zbyszek)
wrote:

>Szukam informacji na temat tego choróbska.
Jeśli masz na myśli Zesztywniające Zapalenie Stawów Kręgosłupa to
polecam jeden z najlepszych sitów (bardzo dużo informacji (również o
diecie) + grupa dyskusyjna) http://www.kickas.org
W wyszukiwarkach pytaj o ankylosing spondylitis ( bo to jest ZZSK )
Jak chcesz wiedzieć więcej to pisz na priva, jest więcej których to
dopadło, z kilkoma mam kontakt e-mailowy.

P.S. Nie jestem lekarzem, ale mam 15 letni staż w ZZSK

--
Mnie tam muzyka w tańcu nie przeszkadza

wzrok - pomocy
Soczewki kontaktowe - roczne, m-c, czy 2-tyg?
rzadka choroba oczu
Zerknij w chwili wolnego czasu, lub tez jesli jestes zalamany, masz problemy...
Bardzo prosze o wyjasnienie...