Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

161. Data: 2008-11-18 19:26:02

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie rozumiem, z mojej strony to jest skrot, pisala, ze zrobila fakultet,
> nie uwazam jej za matematyczke, bardziej o jej glasnost z tym zwiazana

sorry, bez okolarow obecnie nie dostrzegam czasem, ale kicha, musialem
przeczytac swoja odpowiedz

--
The Gnome

162. Data: 2008-11-18 19:26:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> nie mam nic przeciwko uczniom traktujacym matematyke na swoj sposob, ale
> czy aby nie pomyliles sie ze swym pytaniem?

az mi sie nie chce drugi raz przepraszac

--
The Gnome

163. Data: 2008-11-18 19:28:17

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> [...]
> Tym razem, bylo tak samo, w tym watku przynajmniej raz jeszcze obnaza
> swoja plycizne i udawane zdolnosci rozmowcy.
> No i musial byc atak, jezeli okaze sie, ze ktos ma wyraziste poglady,
> ktore jej nie pasuja, albo jak ktos sprobuje ja skrytykowac bez
> dodawania skurwialych, pedalskich i infantylnych emot na koncu. Ona moze
> byc krytykowana, ale jak jest milutko, slodko-pierdzaco, nienaturalnie i
> zeby nie za duzo. Falszywe bydle z niej i tyle. Wiele osob to zauwazylo,
> bo chcialo a na psp jest najwiecej przydupasow i pseudofacetow, ktorzy

moze i tak, a mnie ciekawi co sie za tym wszytskim kryje

--
The Gnome

164. Data: 2008-11-18 19:29:30

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wygrałam z komputerem - z moim pierwszym, zanim trafił na śmietnik; za
> wolny był ;-)

w zegary z nim wygralas? :) to jest zart, nie przytyk

--
The Gnome

165. Data: 2008-11-18 19:29:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 10:18:02 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Postawilam takie pytanie, bo wyobrazilam sobie Ciebie jako osobe
> rozgrywajaca symultane. Porownywalne to jest do minionej godziny na
> psp ;)

Że niby na ślepo i wiele na raz?
Raczej porównałabym to do dyktowania wielu listów w jednym czasie. Nigdy
nie tracę wątku.

166. Data: 2008-11-18 19:30:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:18:35 +0100, gazebo napisał(a):

> nie chrzan tylko odpowiadaj,

LOL :-)

> albo grasz jak melon i nie masz ambicji

Nie mam ambicji legitymować się przed byle słupkiem :-)

167. Data: 2008-11-18 19:31:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:20:38 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> przez
> wzbudzanie pożądania w otoczeniu. Trochę ekshibicjonizmu, trochę narcyzmu,
> w ujęciu silnie seksualnym.
>
> Tak sobie pomyślałem, że osoby, które widzą w Chrystusie zarąbiście
> przystojnego
> faceta, tudzież to samo mają z Marią - a jednocześnie chcą wypłukać ten
> pociąg
> z aspektu seksualnej profanacji ('nie dotykać') mogą cierpieć na tę
> przypadłość.
> Wychowanie katolickie zaś każe im tę przypadłość projektować na obiekty

Wolna wola, co tam komu dedykujesz.

168. Data: 2008-11-18 19:31:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie mam ambicji legitymować się przed byle słupkiem :-)

nie w tym rzecz, ja nie gram od wielu lat, ale to co chcialem w brydzu
to pamietam, a ty walisz w gume

--
The Gnome

169. Data: 2008-11-18 19:34:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:35:53 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Tu błąd w tekscie, oczywiscie ma być na koncu SIĘ

SIĘ.
Słusznie pisze o sobie: ktoś taki, jak ona, potrzebujący sobie ściachać pół
twarzy i ciała, aby się zaakceptować, w obliczu oczywistego zawodu "po"
musi pisać takie teksty. Ona mi przypomina M.Jacksona - zmiana
zewnętrzności tylko pogłębiła wewnętrzny chaos... zamiast przywrócić
spokój.

170. Data: 2008-11-18 19:35:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 19:37:19 +0100, medea napisał(a):

> Oj, to tak jak cebek?
>
> Ewa

Piszę o sprawach zasadniczych. To w nich nie popełniłam pomyłki. To
procentuje dalszymi profitami :-)

Lubię Piaseckiego :)
2012 - koniec świata?
Edgar Cayce - jak on to robił?