Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

361. Data: 2008-11-19 22:11:40

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zdaje się, że trafiło. Przykre tylko, że musiałam uzyć argumentacji
> bezpośredniej. No cóż, Kali spokojnie patrzy na to, kiedy komuś kradną
> krowę i to wg niego dobry uczynek, ale kiedy to własnie JEMU robia to
> samo... to już rozumie, że boli i złe.

XL, nic nie trafiło i żaden Kali, naprawdę.

Twoja analogia jest nietrafiona IMO. Ja nie jestem żadnym symbolem dla
nikogo, ani sama dla siebie. Gdyby ktoś zrobił fotomontaż z moim
zdjęciem, to co najwyżej obraziłby/zraniłby mnie osobiście.
Nie wiem, co chciałaś uzyskać przez takie porównanie. Ani mnie to
zabolało, ani nic nie wyjaśniło. Może jak to prześpię, to zrozumiem.

Ewa

362. Data: 2008-11-19 22:18:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:11:40 +0100, medea napisał(a):

> XL, nic nie trafiło i żaden Kali, naprawdę.
>
> Twoja analogia jest nietrafiona IMO. Ja nie jestem żadnym symbolem dla
> nikogo, ani sama dla siebie.

Chyba trochę się zdeprecjonowałaś niechcący :-)
Czujesz się sobą, więc JESTEŚ dla siebie symbolem siebie, masz i tworzysz
wyłącznie na swój użytek swój wizerunek, odczuwasz jego wyłączność dla
samej siebie, szanujesz go, jest niepowtarzalny, nie użyczasz go nikomu w
żadnym celu - nie zgadzasz się np. na to, aby ktoś inny robił złe rzeczy w
Twoim imieniu, bo to popsuje ten wizerunek. O to mi chodziło.

I w momencie, kiedy ktos bez Twojej zgody używa Twego wizerunku w
komercyjnym celu - protestujesz lub nie, ale odczuwasz ból, jesteś
skrzywdzona.

Liczę na to.

363. Data: 2008-11-19 22:21:50

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czy Ty nie jestes w stanie odczytać prawidłowo zdania?
> Medea własnie mi obwieściła, że użycie krzyża do plakatu NIE jest
> obrażaniem i profanacją.
> Ja jej na to, że wobec tego jej postawa oznacza potencjalne godzenie się z
> uśmiechem na użycie jej zdjęcia do fotomontażu porno, o ile ktoś będzie
> miał taka wizję tfurczą :->
> Poniał? czy przeliterowac?

Przeliteruj

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

364. Data: 2008-11-19 22:27:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzisz różnicy w wadze i znaczeniu tych dwóch symboli: TY contra
> PORNO...
>
> Jak KRZYŻ contra KOMERCJA.

O kurwa, co za pierdoly.
Dawno nie przeczytalem czegos rownie glupiego.
Trzeba byc naprawde prymitywem, zeby wpasc na takie zestawienia i
porownania.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

365. Data: 2008-11-19 22:30:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nikogo, ani sama dla siebie. Gdyby ktoś zrobił fotomontaż z moim
> zdjęciem, to co najwyżej obraziłby/zraniłby mnie osobiście.

Zresztą za wiele tłumaczę, a tym samym może rzeczywiście Ci utrudniam, a
można krócej:
jesteś symbolem, świetością dla swego męża, dzieci, bliższej i dalszej
rodziny.
Więc nie jest prwadą, że używając Twego wizerunku w złych celach obrażono
by tylko Ciebie, lecz także wszyscy związani z Toba emocjonalnie ludzie
poczuliby sie skrzywdzeni, obrażeni, zbrukani. Bo oni czczą Twój pozytywny
wizerunek i Ty jesteś elementem ich własnych wizerunków.
Myślę, że teraz zrozumiesz, nawet jeśli tego nie przyznasz...

366. Data: 2008-11-19 22:32:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:21:50 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Przeliteruj

Za długie w sumie. Musiałabym użyć w stosunku do Ciebie syntezy w postaci
skrótu, a on jest obraźliwy, więc poprzestane na pokręceniu głową nad Twoim
brakiem zrozumienia...

367. Data: 2008-11-19 22:33:16

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie rozmawiaj z ta pizda - to fanatyczka.
> Zadne argumenty do niej nie trafiaja, a zeby pokazac swoja racje uzywa
> skrajnych porownan, nie majacych nic wspolnego z tematem.
> Taki wiejski glupek z niej po prostu.

Hehe, a sam sie powstrzymać nie możesz ;]

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

368. Data: 2008-11-19 22:34:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Nov 2008 23:33:16 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Hehe, a sam sie powstrzymać nie możesz ;]

O, Bluzgacz znowu tęskni :-)

369. Data: 2008-11-19 22:36:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I w momencie, kiedy ktos bez Twojej zgody używa Twego wizerunku w
> komercyjnym celu - protestujesz lub nie, ale odczuwasz ból, jesteś
> skrzywdzona.

> Liczę na to.

Chyba zrozumiałam. Mnie by dotknął fotomontaż, bo jestem związana ze
swoim ciałem. Ciebie dotyka plakat - więc _jesteś_przywiązana_ do
symbolu. A przecież pisałaś, że nie.

BTW Redart miał jednak rację co do Twojego pojmowania Chrystusa.

Ewa

370. Data: 2008-11-19 22:37:39

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Za długie w sumie. Musiałabym użyć w stosunku do Ciebie syntezy w postaci
> skrótu, a on jest obraźliwy, więc poprzestane na pokręceniu głową nad Twoim
> brakiem zrozumienia...

Nie śledziłem wnikliwie dyskusji.
Zacznijmy od tego, że dla mnie to nie jest obraz porno. Więc tą opcje z
góry wykluczyłem i sądziłem że znowu jak zwykle Ciebie dotyczy ten
fotomontaż.
Myśle, ze trzeba miec zdrowo nasrane w głowie, żeby cały przez dzień
"pluć się" na grupie dyskusyjnej, ale nie powiem tego, bo nie ma sensu.

--
a...@p...onet.pl

Lubię Piaseckiego :)
2012 - koniec świata?