Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

381. Data: 2008-11-20 11:20:52

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
news:6702df78-725f-4bc9-9c6a-8979760cf20d@33g2000yqm
.googlegroups.com

[...]
> Jak mozna ukrywac, zostawiac za
> drzwiami, kontrolowac emocje itp. podczas spotkania z Kochajacym
> Ojcem??
[...]

jak wyrażają się u ciebie niekontrolowane emocje podczas takiego spotkania?

don curious

382. Data: 2008-11-20 11:41:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@3...googlegroups.com

> [...]> Jak mozna ukrywac, zostawiac za
>
> [...]
>
> jak wyrażają się u ciebie niekontrolowane emocje podczas takiego spotkania?

Najczesciej poprzez lzy. Czy to smutku i rozpaczy, czy radosci, czy
wzruszenia. Nie staram sie ich powstrzymywac. Nigdy i nigdzie. Tez sa
darem..., tak jak i usmiech. Zawsze towarzyszy temu uczucie
wdziecznosci.

Pozdrawiam,
F.

383. Data: 2008-11-20 12:04:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 09:39, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:16kror7lcbo.dhhn61catzpm.dlg@40tude.n
et...

> Nic nie trafiło. Twoje porównanie sugeruje, że ktoś na siłę zmusił
> tę dziewczynę do pozowania na krzyżu.

Tak, na siłę: siłą czyichś pieniędzy została zmuszona stać się
towarem.

384. Data: 2008-11-20 12:50:22

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> Tak, na siłę: siłą czyichś pieniędzy została zmuszona stać się
> towarem.

Rozumiem ten typ rozumowania. Też zdarzało mi się bronić takich tez.
Ale to jest już inny temat: nie tyle świętości krzyża, co kupczenia golizną.
I prawdę mówiąc w tym drugim temacie moje poglądy się zmieniają.

Tzn. swego czasu byłem bardziej radykalny, tzn. byłem skłonny twierdzić,
że taka dziewczyna co się pokazuje nago to jest(czy też sama się)
krzywdzona.
Bo to sprawa intymna, bo mąż, bo dzieci.

Jednakowoż po dyskusjach z różnymi ludźmi, obserwacjach, przyjrzeniu
się różnym kulturom - jedyne co na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć
to tyle, że temat jest złożony. W dodatku wchodzi w to temat 'wolnej woli'.

Moja, roboczo uproszczona teza brzmi: nikt tej dziewczyny do niczego nie
zmusza.
Jest ona jednostką obdarzoną wolną wolą i z niej korzysta. Możesz ją ew.
skrytykować(nic o niej nie wiedząc) - ale to inny zupełnie temat

385. Data: 2008-11-20 17:40:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 13:50, "Redart" <r...@o...pl> wrote:

> Moja, roboczo uproszczona teza brzmi: nikt tej dziewczyny do niczego nie
> zmusza.
> Jest ona jednostką obdarzoną wolną wolą i z niej korzysta.

Nie ma wolnej woli ten, kto musi na życie zarabiać kupcząc swoim
ciałem, bo niczego innego nie ma do zaoferowania.

> Możesz ją ew.
> skrytykować(nic o niej nie wiedząc) - ale to inny zupełnie temat

Wcale jej nie krytykuję, nie wiem, gdzie zauważasz krytykę.
Raczej politowanie dla jej sytuacji.
Bo nie tylko ta kobieta działa pod przymusem (ekonomicznym czy też z
powodu chęci zysku z tantiem), ale też reprezentuje przed odbiorcami
plakatu (niestety, głównie mężczyznami nastawionymi seksualnie) rzesze
kobiet, które się na taka reprezentację nie godzą i jej do tego nie
upoważniły. Stawia więc siebie naprzeciw nich, staje się przedmiotem
ich atakow.

386. Data: 2008-11-20 17:56:05

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Dobra, nie mam siły i czasu ;)
Rozumiem tylko, że 'obrona symbolu Chrystusa - obrona młodych kobiet przed
potęgą pieniądza - walka z publiczną nagością'
wiąże Ci się w jeden piękny trój-supełek, i jakiego byśmy nie chcieli
supełka rozplątać, to zawsze dwa pozostałe argumentują
za tym ,by tego nie robić. Znaczy się zachowujesz absolutną spójność pogladu
na wszystkie trzy.

387. Data: 2008-11-20 18:05:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gg48bk$b1c$1@news.onet.pl...

> [...]
> supełka rozplątać, to zawsze dwa pozostałe argumentują
> za tym ,by tego nie robić. Znaczy się zachowujesz absolutną spójność

Nie szanujesz innych, normalnych ludzi?

388. Data: 2008-11-20 18:21:32

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Hehe, a nie wpadles na to, ze to NAPRAWDE moze byc prowokacja?
>
> W jakim celu?
> Celow moze byc mnostwo.
> I moga dzialac rownolegle.
>
> Dobrej zabawy zycze :)

Wiem że mogłaby być, jednak nadal wydaje mi sie to bez sensu

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

389. Data: 2008-11-22 12:56:23

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

http://www.tvn24.pl/12690,1574198,0,1,sms_owy-sad-na
d-jezusem,wiadomosc.html

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

390. Data: 2008-11-22 13:02:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2008 13:56:23 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> i...@g...pl pisze:
>
> http://www.tvn24.pl/12690,1574198,0,1,sms_owy-sad-na
d-jezusem,wiadomosc.html

No ale co? - że ludziom coraz bardziej odwala z braku igrzysk to wiadomo,
nie ma co się nawet złoscić na nich, stwierdzam :-)
Doczekają się igrzysk, doczekają. Każdy swoich.

Lubię Piaseckiego :)
2012 - koniec świata?
Edgar Cayce - jak on to robił?
stara rasa