Ziaja antycellulitis

1. Data: 2003-03-26 07:39:17

Temat: Ziaja antycellulitis
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że Ziaja ma w swojej ofercie żel wyszczuplający (m.in. z bluszczem),
zmniejsza on również cellulitis. Jest również taka wielka butla z oliwka do
masażu, oczywiście też przeciw pomarańczowej skórce. Ale już na oliwce nie
ma opisanych właściwości wyszczuplających (skład też zupełnie inny).
Jestem szczupłą osobą ale cellulitis mam. W związku z tym dla mnie chyba
lepsza byłaby oliwka. Ale nie chce mi sie maziać czymś tłustym. Boję się
natomiast używać żelu, bo jak zmniejszy się objętość moich ud to nie będzie
wcale ciekawie. Ale szczerze mówiąc wolałabym właśnie żel.
Co myślicie dziewczyny? Nie zaszkodzi mi ten zel?
Jesli używałyście któregoś z tych specyfików to proszę o opinie.

Pozdrawiam
Anka

1. Data: 2003-03-26 08:39:26

Temat: Re: Ziaja antycellulitis
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

żadne specyfiki nie sprawiają cudów i nie spowodują, że nagle obudzisz się
następnego dnia z połową poprzedniej objętości ud ;)
więc jeśli o to chodzi to pewnie bez problemu możesz sięgnąć po żel.

ALE - skoro, jak piszesz, jesteś osobą szczupłą, wydaje mi się, że przede
wszystkim powinnaś używać czegoś ujędrniającego do ciała jako DODATKU do
ćwiczeń fizycznych.

Wtedy nawet, jak przez działanie żelu spadnie Ci ojętość ud, to wzrośnie
poprzez masę mięśni -a to już jest nie dość że estetyczne, to jeszcze
zdrowe i chyba lepsze niż cellulitis ;)

a że wiosna idzie [przyszła? :)] to masz mnóstwo możliwości - rolki, rower,
basen albo nawet fitnness, jakieś ABFy czy coś takiego...
myślę, że to najlepiej wymodeluje Ci sylwetkę i pomoże pozbyć cell.

pozdrawiam

ja.

1. Data: 2003-03-26 09:16:01

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwka Ziaji wcale nie jest taka tłusta jak wskazywałaby na to nazwa.Całkiem
się nie lepi, ładnie pachnie - lubię ją....
Larysa

1. Data: 2003-03-26 11:21:10

Od: "jams" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po raz pierwszy.Żelu zużyłam już całe jedno opakowanie i
jestem bardzo zadowolona.Jeszcze dzisiaj biegnę po drugie:)
Coś się z tymi udami naprawdę dzieje i nie tylko ja to zauważyłam...Raz na
kilka dni stosuję też peeling z tej samej serii, który zreszta bardzo
przyjemnie pachnie.

Ale to prawda, że bez ćwiczen na te partie mięśni efekt będzie znikomy.W
każdym bądż razie polecam-przyjemna cena, efekt zaczyna być widoczny, ładny
zapach, konsystencja i opakowanie.Na oliwkę jeszcze się nie skusiłam, bo mi
masażysty brakuje do szczęścia.

Pozdrawiam J.

1. Data: 2003-03-26 11:22:44

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" jams " wrote:

> widoczny, ładny zapach, konsystencja i opakowanie.Na oliwkę jeszcze
> się nie skusiłam, bo mi masażysty brakuje do szczęścia.

Zdecyduj sie, ona sie swietnie sprawdza zaraz po kąpieli na nieosuszone
ciałko. Jest zdecydowanie lepsza niz oliwki J&J :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-26 11:57:26

Temat: Odp: Ziaja antycellulitis
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam ten zel ale jakoś nie widzę większych efektów nie wiem może to kwesti
a rodzaju skóry, poza tym dosyć wolno się wchłania.
aga

Użytkownik Anka <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:b5rllh$em0$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-03-26 12:33:47

Od: "jams" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie wchłanianie bez zarzutów.Polecam.
J.

1. Data: 2003-03-27 09:37:32

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anka:
> [...]
> Co myślicie dziewczyny? Nie zaszkodzi mi ten zel?
> Jesli używałyście któregoś z tych specyfików to proszę o opinie.

Czy zaszkodzi - nie sądzę, żeby krem magicznie zmniejszył
ci obwód ud. :) Natomiast ogólnym działaniem zestawu oliwka+żel
jestem zachwycona, bo po dwóch tygodniach w miarę regularnych
zabiegów (nasmarowanie oliwką, masaż szczotką, żel) cellulit
znacznie mniej rzuca się w oczy, a skóra jest gładka jak pupcia
niemowlęcia. W ogóle zacznę chyba paćkać tą oliwką całe ciało,
polecam, uczucie nie jest przykre, a po masażu nadmiar zawsze
można wytrzeć papierowym ręcznikiem. :) Inna rzecz, że mnie jako
alergika żel jednak trochę podrażnia, ale w imię urody da się to znieść.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/