Waniliowy balsam do cialka

1. Data: 2003-03-25 22:15:09

Temat: Waniliowy balsam do cialka
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Kiedys w swojej ofercie Avon mial swietny balsam waniliowy, ale z tego co
sie orientuje juz go nie ma :( Czy ktos moglby mi polecic jakis balsam do
ciala o zapachu wanilii??? Wiem ze Yver Rocher taki ma, ale zalezy mi zeby
zapach byl bardzo trwaly (a z YR mialam juz brzoskwiniowy i niestety cialko
nie pachnie po nim dlugo...)
Bede wdzieczna za wszelka pomoc
Pozdrawiam
Ania
ps-taki balsam to dziala prawie jak afrodyzjak :P ...

1. Data: 2003-03-26 06:45:45

Temat: Re: Waniliowy balsam do cialka
Od: "bambi" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał

> Czy ktos moglby mi polecic jakis balsam do
> ciala o zapachu wanilii???

St Ives Swiss Formula mial kiedys balsam waniliowy bardzo silnie pachnacy i
utrzymujacy zapach, ale juz go chyba nie ma - przynajmniej na ich stronie
http://www.stives.pl/balsamy.html . Popytaj w Rossmanie, moze jeszcze maja,
nie wiem, dawno nie uzywalam.

> ps-taki balsam to dziala prawie jak afrodyzjak :P ...

Sprawa wagi panstwowej. Poniewaz powyzej wiadomosc niepewna, polecam aromat
waniliowy do ciast Dr.Oetker. Powinien byc w kazdym sklepie spozywczym.
Uzywam od kilku lat na noc zamiast perfum. Pychota.

Basia

1. Data: 2003-03-26 08:09:55

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciala o zapachu wanilii??? Wiem ze Yver Rocher taki ma, ale zalezy mi zeby
> zapach byl bardzo trwaly (a z YR mialam juz brzoskwiniowy i niestety

w pełni się identyfikuję. uwielbiam waniliowe balsamy. absolutny przebój to
body shop, niestety w polsce niedostępny, ale jakbyś miała okazję przywieźć
z zagranicy, to jest wspaniały - świetnie nawilża i zapach bardzo długo się
utrzymuje.

1. Data: 2003-03-26 20:23:48

Od: "Betty" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

>Wiem ze Yver Rocher taki ma, ale zalezy mi zeby
> zapach byl bardzo trwaly (a z YR mialam juz brzoskwiniowy i niestety
cialko
> nie pachnie po nim dlugo...)

Jeżeli chodzi o YR to mam Lait Veloute kokosowy i poużyciu pachnie całe
ciało minimum dobę.. do następnej kąpieli... ;)
A zapach jest na całe mieszkanie po moim wyjściu z łazienki.
B.

1. Data: 2003-03-29 16:41:14

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam
> Ania
> ps-taki balsam to dziala prawie jak afrodyzjak :P ...

Gorąco polecam waniliowy z YR!Jest rewelacyjny.Sama używam od 2 tyg i pewnie
jeszcze długo będę stosować bo butla ogromna - 400 ml za 19,90. Zapach
utrzymuje sie długo - na 10 godzin na pewno. Ma lekką konsystencję, super się
wchłania.

1. Data: 2003-03-29 18:32:26

Temat: Odp: Waniliowy balsam do cialka
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
całe
> ciało minimum dobę.. do następnej kąpieli... ;)
> A zapach jest na całe mieszkanie po moim wyjściu z łazienki.

Ja mam akurat malinowy i brzoskwiniowy i rzeczywiście zapach nie
utrzymuje się zbyt długo:-( Powiedziałabym, że wręcz krótko... Teraz
czekam na paczuszkę z balsamem kokosowym. Mam nadzieję, że ten zapach
będzie się dłużej utrzymywał na skórze. Te zapachy są za ładne, aby tak
szybko przemijały...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Revlon