Ziaja - krem pod oczy?

1. Data: 2003-02-03 23:17:30

Temat: Ziaja - krem pod oczy?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Zerknelam do archiwum i wiem, ze w roznych postach juz o tym bylo,
ale...
Gdybyscie mialy (mieli) ocenic kremy pod oczy Ziai - ktory wedlug Was
jest najlepszy? Jogurtowy, szalwiowy, phyto aktiv?
Dzieki za wszelkie podpowiedzi :-)

Gosia

1. Data: 2003-02-04 07:13:53

Temat: Re: Ziaja - krem pod oczy?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 00:17:30 +0100, "Gosia" <G...@b...org>
wrote:

> [...]
>Gdybyscie mialy (mieli) ocenic kremy pod oczy Ziai - ktory wedlug Was
>jest najlepszy? Jogurtowy, szalwiowy, phyto aktiv?

pietruszkowy - rozjasnia te rozne cienie i ciemnosci pod oczami
i jest bardzo fajny w uzyciu (ladnie sie rozporowadza, nie
swieci)

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-04 10:35:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Feb 2003 11:36:22 +0100, "Gosia" <G...@b...org>
wrote:

>"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

>jest bardzo fajny w uzyciu (ladnie sie rozporowadza, nie swieci)
>
>Dziekuje :-) A czy nie pachnie pietruszka? Bo tego akurat zapachu nie
>znosze :-)
>
>BTW wyslalam Ci jakis czas temu na maila moj adres (to w sprawie tego
>puddingu ;-) ale byc moze nie doszlo. Podam wiec moj adres tutaj, gdybys
>miala kiedys chwile czasu, to prosze o te informacje bardzo, bardzo :-)
>
>Gosia
>g...@w...pl
>
>Ide robic rafaello :-)

zupelnie pietruszka nie pachnie, a pudding wyslalam...czyzby cos
nie doszlo? slac raz jeszcze?

kr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-04 10:36:22

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-04 10:45:31

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@b...org> wrote in message
> [...]
> Gdybyscie mialy (mieli) ocenic kremy pod oczy Ziai - ktory wedlug Was
> jest najlepszy? Jogurtowy, szalwiowy, phyto aktiv?

Ach, od PhytoActiv to lepiej trzymac sie z daleka. Przynajmniej takie sa
moje doswiadczenia. Ciezko sie wchlania, zostawia tlusta warstwe i strasznie
po nim lzawily mi oczy. No, ale na kogos moze dzialac inaczej :) Bardzo
lubie te firme, ale ten krem to moim zdaniem totalna kleska.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-04 11:28:29

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> jest bardzo fajny w uzyciu (ladnie sie rozporowadza, nie swieci)

A gdzie mozna go kupic (najlepiej we Wroclawiu) ?...

Pozdrawiam cieplo
Sylwia

1. Data: 2003-02-04 11:44:36

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikita wrote:

> A gdzie mozna go kupic (najlepiej we Wroclawiu) ?...

Ja kupiłam w Astrze na Ip.

Pozdrowienia
Kamar

1. Data: 2003-02-04 11:52:35

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nikita" <l...@g...pl> wrote
> A gdzie mozna go kupic (najlepiej we Wroclawiu) ?...
Ja widzialam ostatnio w supermarketach Albert. Zarowno w Galerii
Dominikanskiej, jak i w Albercie "pod" Galeria Centrum (niedawno otworzyli,
wchodzisz do pedetu i zjezdzasz schodami na dol). Cena: 3,99 zl.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-04 12:15:08

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie mozna go kupic (najlepiej we Wroclawiu) ?...

ostatnio 2 dni temu widzialam "pietruszke" w E'Leclercu na Trzebnickiej
pozdrawiam :-) Yewka

1. Data: 2003-02-04 12:40:16

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie !!! Pójdę go jutro kupić!:)

Pozdrawiam
Sylwia

podkład Matisa
Meszek pod nosem