Re: Ziarnica vs. sarkoidoza?

Data: 2003-10-20 07:55:19
Temat: Re: Ziarnica vs. sarkoidoza?
Od: "PEPE" <b...@p...pl>

Witaj

Moj sasiad byl przez cale wakacje badany i diagnozowany. Objawy podobne do
Twoich, co jakis czas goraczka. Tez mu stawiali rozne diagnozy (medycyna to
jednak jest daleko w tyle), tez o ile kojarze mial diagnoze, ze to
sarkoidoza, borelioza itp itd - tak wygladalo jakby medycy dopiero uczyli
sie na nim - czytali przy nim ksiazki, jak wyczytali cos co bylo podobne do
jego objawow, to biegli do niego zapytac czy to przypadkiem nie taka
choroba.
W koncu wrocil po urlopach jakis bardziej znamienity lekarz i stwierdzil, ze
to jednal ziarnica zlosliwa.
Niestety 2 miesiace zupelnie stracone w szpitalu wojskowym. Trafil sasiad w
koncu do onkologicznego - ma teraz chemie - gdyby nie te 2 miiesiace mialby
I stadium choroby, a tak ma trzecie. Nie pisze tego aby Cie straszyc, wrecz
przeciwnie, ja bardzo rzadko pisuje na grupach dyskusyjnych, ale w tym
wypadku zauwazylem, ze moj glos byc moze wezmiesz pod uwage.
Mam nadzieje, ze to mimo wszytsko nie jest ziarnica, ale moze lepiej sie dac
zbadac u jakiegos onkologa.

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Piotr