Ziemkiewicz forever ?

91. Data: 2019-06-13 22:25:50

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 11:19, Kviat wrote:

> Nie wiem jak ty, ale ja nie psuję cytowania.
> Ja tego nie napisałem.

To może napisz, jakim zwierzątkiem będziesz w przyszłości?

92. Data: 2019-06-13 22:55:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2019 21:41:59 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> I żąda ,,małżeństw dla wszystkich". Kozy już drżą z ekscytacji.

Na Kozaczyźnie już było ;)

93. Data: 2019-06-13 23:43:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-13 10:51, Sylwester Balkowski wrote:

> Wlazl cham do salonu, otrzepal zablocone buty, wyrzucil z nich slome,
> beknal, piernal i zasmial sie ze sszokowanego towarzystwa. Zalew
> chamstwa i prostactwa w Polsce i niektorym sie to podoba.
> A pozniej sie dziwia brutalizacji zycia, informacjom o znecaniu sie nad
> zwierzetami, gwaltami na ulicach, w domu, wypadkom, pijanstwu,
> samobojstwom dzieci i mlodziezy...
> Tylko pogratulowac idoli albo moj idol swiadczy o mnie.

nic tak dobitnie nie przemawia do wyobraźni, jak sama rzeczywistość!

https://twitter.com/szefernaker/status/1137418921710
161921

a czy to nie jest nasz tutejszy levaczek?

//jakoś tak, używa takich samych sformułowań i określeń

94. Data: 2019-06-13 23:43:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 21:41, XL pisze:

> I żąda ,,małżeństw dla wszystkich". Kozy już drżą z ekscytacji.

To bardzo ciekawe. Dlaczego małżeństwo kojarzy ci się z kozami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

95. Data: 2019-06-13 23:51:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-13 21:43, XL wrote:

> Już nim jest. Ma utrwalone właściwe odruchy - po linii.

A jak by się ucieszył profesor Prieobrażenski, gdyby zobaczył co z niego
wyrosło.

96. Data: 2019-06-13 23:54:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 22:25, Ilona pisze:

> To może napisz, jakim zwierzątkiem będziesz w przyszłości?

Co za kretyńskie pytanie. Dlaczego miałbym być innym zwierzątkiem w
przyszłości?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

97. Data: 2019-06-14 00:23:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-13 22:55, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Na Kozaczyźnie już było ;)

Tak, jednak ten genderyzm jest etapem przejściowym do zakwestionowania
całej _rzeczywistości_ .

W myśl neolevackich teorii, wszystko można zakwestionować, także
tożsamość człowieka.

98. Data: 2019-06-14 00:33:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-13 23:54, Kviat wrote:

> Co za kretyńskie pytanie. Dlaczego miałbym być innym zwierzątkiem w
> przyszłości?

Aha, znaczy już się stało.

//gratuluje Poligrafie Poligrafowiczu Szarikow.

99. Data: 2019-06-14 00:33:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/06/2019 o 21:05, Ilona pisze:

> to kwestia oceny a właściwie, samooceny.

chujowo ci to wychodzi

--
gazebo

100. Data: 2019-06-14 00:34:49