Ziemkiewicz forever ?

111. Data: 2019-06-19 03:30:49

Temat: Re: Ziemkiewicz forever ?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 00:05:15 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
cką,-czyli-przeciwko-nowemu-zamordyzmowi?fbclid=IwAR
0EOJcBjVUpjEp4F0TpuwfVJoxkqRNFzhvQghFw_A9oJY5Uu2uPEj
8D0n4

> Sam? - niemożliwe. Obrona na obecnym etapie wymaga zbiorowego działania,
> wręcz ofensywy.
>
> --
> XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:
> https://www.homoseksualizm.edu.pl/terapia/faq/337-mi

spokojnie, historia przeżyła gorsze najazdy:)
ponoć kołem się toczy, choć to tylko do pewnego stopnia jest prawdą, zresztą:)

ludzkość jest stworzona do piękna;
coś jest piękne, coś trudne do określenia, a coś brzydkie. ale co?
trzeba po prostu spytać Boga, a najlepiej właściwie samemu wiedzieć,
aby Mu duperelkami głowy nie zawracać.
przecież to każdy wie.

jacek

112. Data: 2019-06-19 03:44:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-19 03:18, j...@o...pl wrote:

> chrześcijanin i patriota, jeśli już :)
> co do chrześcijanina można dyskutować, bo można nie być chrześcijaninem
> i kierować się dobrą wolą.
> natomiast każdy powinien kochać swój kraj lub naród,
> bo choć tradycja nie jest najważniejsza, to pamięć o pochodzeniu
> i utożsamianie się ze współtworzącymi nasze dziejów jest tym,
> co możemy.
> tu, na tej Ziemi i pod tym Niebem.

Obleśne levactwo, także kocha 'ten_kraj', ale na swój sposób :)

113. Data: 2019-06-19 03:48:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 00:17:43 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Zboczone lewactwo nie rozumie takich słów.
>
> Btw. ciekawe zjawisko, że na tych swoich paradach oni muszą i koniecznie
> chcą ,,szokować" - darciem się, strojem, wygibasami. Zagadka to niesamowita,
> bo przecież w codziennym życiu tak nie wyglądają. A chyba powinni - chcąc
> być konsekwentnymi.
> O co więc tu chodzi?
> Gdy normalny człek idzie w pochodzie coś tam manifestować, nie czuje parcia
> na pokazywanie w tym celu gołej dupy czy cycków poprzepasywanych rzemieniem
> ?

Ikselkuś, a co Ty? nie dzisiejsza?
- Po czym poznasz miernego artystę?
- Po tym że szokuje nieprzyzwoitością lub nosi ordynarne i ordynarnie wyeksponowane
tatuaże, a jak opluwa swój kraj na miarę potrzeb elyty,
lub jest esbekiem lub podobnym działaczem, to jeszcze Nobla
mu dadzą.

Tak to jest; skoro nie mają lub mają tylko cząstkowe wnętrza,
muszą czymś nadrabiać.

pozdrawiam,
jacek

114. Data: 2019-06-19 03:58:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 12:14:52 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ale ale Ilona co robisz? całą tradycję polskiego humanizmu i reformacji
> z Rejem, Kochanowskim i Sępem-Szarzyńskim, a następnie Oświecenie, Romantyzm
> i Młodą Polskę spuszczasz do kibla, nie mówiąc o Kościuszce, Piłsudskim, Berku
> Joselewiczu i Tatarach... w najbardziej wstecznych czasach Sarmacja była
> multi-kulti, a postęp i rozwój to tylko do przodu! - inaczej to zaczniemy się
> zwijać...

Troszkę w ferworze obrony przed ideologią lgbt się zapędziła za daleko.
Każdemu z nas czasami się to zdarza.

pozdrawiam,
jacek

115. Data: 2019-06-19 04:14:11

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 12:20:38 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Zasady OLIMPIJSKIE dotyczą OLIMPIAD, a nie lobbowania zboczeń do poziomu
> nornalności.

dla nich zboczenia, ułomności natury ludzkiej czy słabości człowiecze to Olimpizm.

szkoda, że za nie nie umieją nawet przeprosić Boga.

jacek

116. Data: 2019-06-19 04:31:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 19 czerwca 2019 03:44:56 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Obleśne levactwo, także kocha 'ten_kraj', ale na swój sposób :)
>
> --

nawet nie żartuj. czy kochają Husarię, która nam tyle razy tyłki przed,
wiadomo czym, obroniła?
czy myślą, że nawet ten nie całkiem dobry żołnierz, sprawił, że teraz istniejemy
i możemy dzielić się poglądami i spostrzeżeniami?
czy zauważają, że dzięki temu, że dzieje potoczyły się tak, jak potoczyły,
istnieją.
czy są na tyle głupi, żeby nie wiedzieć, iż lepiej byłoby nie istnieć,
niż zabijać nie w obronie swoich bliższych i innych istot.

jacek

117. Data: 2019-06-20 00:14:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-19 04:31, j...@o...pl wrote:

> [...]
> czy są na tyle głupi, żeby nie wiedzieć, iż lepiej byłoby nie istnieć,
> niż zabijać nie w obronie swoich bliższych i innych istot.

Nie kochają.
Husaria zjadła dinozaury :-|
https://twitter.com/bogdan607/status/109106721881582
7968

118. Data: 2019-06-20 02:39:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 00:15:22 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie kochają.
> Husaria zjadła dinozaury :-|
> https://twitter.com/bogdan607/status/109106721881582
7968

W ogóle husaria jako najsilniejsza w pewnym okresie historycznym formacja
kawaleryjska na 3. planecie od Słońca była OK i tylko wrogowie polskości mogą
twierdzić inaczej, chociaż z jej nieporadnych naśladowców epoki współczesnej,
jako z anachronizmu - pośmiać się już można.

Natomiast moim skromnym zdaniem lisowczycy w wojnie 30-letniej, uwiecznieni na
obrazie Rembrandta: Żołnierz polski - w odróżnieniu od husarii byli baaardzo
daleko od OK. Jest nawet takie staropolskie przysłowie: co hultaj, to
lisowczyk!

119. Data: 2019-06-20 03:34:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 02:39, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> daleko od OK. Jest nawet takie staropolskie przysłowie: co hultaj, to

Mieli rozmach, s*syny.
'Terytorialny zasięg ich działań obejmował obszary kontynentu od Renu aż
po Morze Białe.'
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lisowczycy

//Gdyby nie 'Turek' na wschodzie, to zapewne zrobili by międzynarodową
kariere, we flocie. :)

120. Data: 2019-06-20 03:45:01

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-20 03:34, Ilona wrote:

> [...]
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Lisowczycy
>
> //Gdyby nie 'Turek' na wschodzie, to zapewne zrobili by międzynarodową

a tak, to bieda z nędzą wyzierała z morza...

Polish-Lithuanian Commonwealth Navy, miała w tym czasie 12 frachtowców
wypożyczonych od gdańskiego kupca, które i tak wkrótce Duńczycy spalili.

https://en.wikipedia.org/wiki/Polish%E2%80%93Lithuan
ian_Commonwealth_Navy

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy