Ziemkiewicz forever ?

21. Data: 2019-06-09 13:25:09

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bredzisz. Jesteś zwykłym nieukiem.

> I do tego bezmyślnie powtarzasz propagandę prawaków.
>
> Jesteś heteroseksualna? Chyba nie bardzo, skoro uważasz, że to tylko
> kwesta twojego humoru.

> Co za stek bzdur...

No sam widzisz, miło że mamy konsensus.
A oto ,,Facebook podążając za ,,ewolucją gatunku" uraczył nas niedawno 56
rodzajami płci, które możemy sobie wybrać z rozwijanej listy. Na początku,
przy wyborze płci - do wyboru mamy: ,,male", ,,female" i ,,custom". Dopiero po
wybraniu ,,custom" - do wyboru są kolejne 54 płcie, co uważam za
dyskryminację, bo powinny być dostępne od razu, przy pierwszym wyborze.
Dawniej, w czasach jaskiniowo-średniowiecznych, płeć człowieka stwierdzano
zaraz po porodzie, wnioskując ją z czynników fizycznych, gdzie posiadanie
,,fletu" świadczyło o chłopcu, a brak posiadania w/w organu - o dziewczynce.
W dzisiejszych, nowoczesnych czasach społeczeństwa otwartego jest już
inaczej - płeć człowieka jest sprawą dynamiczną, uwarunkowaną subiektywnym
uczuciem samego zainteresowanego w aktualnym czasie (w dowolnym odstępie
czasu płeć można zmienić wielokrotnie, np. rano ktoś jest kobietą, w
południe MTF, po południu Cis, wieczorem Transmasculine, a nocą Intersex,
co zresztą podpada pod osobną płeć - Gender Fluid).
?

Zapraszam więc do lektury, poniżej wszystkie płcie:

Agender - ,,płeć bezpłciowa", która nie uznaje się za żadną z pozostałych 55
płci (jak się zaraz okaże - wiele innych ,,płci" to dublowanie agender z
powodów mi nieznanych)
Androgyne - ,,płeć dwupłciowa" - połączenie cech kobiety i mężczyzny
Androgynous - to samo, co androgyne - nie wiem, dlaczego jest to rozbite na
dwie osobne płcie, taka sytuacja wystąpi jeszcze wielokrotnie poniżej
(zwłaszcza wśród płci ,,cis" i ,,trans")
Bigender - ,,płeć dwupłciowa", ale od ,,androgyne" różni się prawdopodobnie
tym, że może to być mix dowolnych dwóch spośród 56 płci, a nie tylko
kobiety i mężczyzny
Cis - płeć, która jest taka sama, jak w chwili narodzin. Czyli każdy, kto
jest tak zacofany, że nigdy w życiu nie zmienił płci - może nazwać się
jako ,,cis,,
Cisgender - to samo co cis (jeżeli ktoś zna różnicę - niech opisze w
komentarzu)
Cis Female - kobieta, która urodziła się kobietą i nadal uważa, że nią jest
Cis Male - mężczyzna, który urodził się mężczyzną i nadal uważa, że nim
jest
Cis Man - chyba to samo, co cis male
Cis Woman - chyba to samo, co cis female
Cisgender Female - chyba to samo, co cis female i cis woman
Cisgender Male - chyba to samo, co cis male i cis man
Cisgender Man - chyba to samo, co cis male, cis man i cisgender male
Cisgender Woman - chyba to samo, co cis female, cis woman i cisgender
female

Jeżeli ktoś nigdy nie zmienił płci (jest ,cis'), to według tego lewaka -
powinien zginąć

Female to Male - mężczyzna, który wcześniej był kobietą, ale dzięki różnym
zabiegom (hormonalnym, chirurgicznym i innym) stał się mężczyzną
FTM - chyba to samo, co female to male
Gender Fluid - płeć ,,płynna", czyli zmieniająca się często w niedługich
okresach czasowych
Gender Nonconforming - to już nie na moje nerwy, gdybym wiedział, że tak to
będzie wyglądać - nie zaczynałbym w ogóle pisać tego tekstu, no ale w sumie
czego niby miałem się spodziewać? Przepraszam za dygresję. Gender
nonconforming to prawdopodobnie to samo, co gender fluid, ale z mniejszym
poczuciem satysfakcji z ,,transferu" w nową płeć
Gender Questioning - jest to synonim płci ,,queer", czyli tego ,,Q" w skrócie
LGBTQ. Chodzi o osoby, które jeszcze nie wiedzą, jakiej są płci - ciągle są
na etapie poszukiwań i odkrywania siebie. Prawdopodobnie jest to płeć
,,średniookresowa", bo szybkie odkrycie i zmiany płci podpadałyby już pod
gender fluid, a z drugiej strony - zbyt długie namyślanie się byłoby
klasycznym agender
Gender Variant - chyba to samo, co gender nonconforming
Genderqueer - chyba to samo, co gender questioning, choć prawdę mówiąc -
queer pasuje chyba pod każdą możliwą płeć
Intersex - chyba to samo, co androgyne i bigender
Male to Female - kobieta, która wcześniej była mężczyzną, ale dzięki
różnym zabiegom (hormonalnym, chirurgicznym i innym) stała się kobietą (np.
przemiana Krzyśka Bęgowskiego w Annę Grodzką)
MTF - (nie mylić z WTF) chyba to samo, co male to female
Neither - ani jedna, ani druga, ani żadna inna płeć, czyli chyba to samo co
agender, ewentualnie gender questioning i queer
Neutrois - płeć neutralna, czyli chyba to samo co agender
Non-binary - chyba to samo, co genderqueer
Other - płeć inna, żadna z wymienionych (brzmi jak żart - większość ,,płci"
się powtarza, więc co innego tu jeszcze można wymyślić?)
Pangender - płeć, która składa się z wszystkich możliwych płci (z każdej po
trochę)
Trans - płeć-mieszanka damskiej i męskiej, w zależności od określonej
sytuacji. Przedstawiciel płci trans np. w pracy jest mężczyzną, a wieczorem
przebiera się za kobietę. Trans od androgyne i bigender różni
prawdopodobnie to, że trans jest albo jednym albo drugim, ale nie dwoma na
raz. Porównałbym to też do gender fluid, przy czym ,,płynność" jest
regularna, uwarunkowana stałymi, przewidywalnymi bodźcami

A rodzaje samych transów masz o tu:
Trans* Female
Trans Male
Trans* Male
Trans Man
Trans* Man
Trans Person
Trans* Person
Trans Woman
Trans* Woman
Transfeminine
Transgender
Transgender Female
Transgender Male
Transgender Man
Transgender Person
Transgender Woman
Transmasculine
Transsexual
Transsexual Female
Transsexual Male
Transsexual Man
Transsexual Person
Transsexual Woman
Two-Spirit

Tekst powyzszy z małymi zmianami (użyty przeze mnie umyślnie i jawnie jako
gotowiec) wzięty został stąd (nie będę sie tu przecież produkować recznie
dla byle cvietii z pl. sci.psychologia):
https://monitorpostepu.pl/spis-i-charakterystyka-wsz
ystkich-56-plci/

> Wasze prostackie urojenia na temat płciowości człowieka przechodzą
> ludzkie pojęcie.

WASZE już je przeszły. Dlatego reagujemy.

> Ciekawe jaki masz dzisiaj humor.

Szósty krzyżyk i humor ten sam - FEMALE.
Ale gdybym była młodsza i startowała teraz za jakiś czas na olimpiadzie, to
pewnie musiałabym przegrać ze świeżo przerobionym na FEMALE
płciohumorzastym byłym MALE - i to przegrać tylko z powodu mego
konserwatywnego humoru.
A złote medale olimpijskie ten płciohumorzasty osobnik wywiózłby z
olimpiady bagażówką - co konkurencja to zmiana płciohumoru i złoty medal w
klasyfikacji kolejnej płci.
LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2019-06-09 13:57:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 11:20, XL pisze:

> Zasady OLIMPIJSKIE dotyczą OLIMPIAD, a nie lobbowania zboczeń do poziomu
> nornalności.

to niech ta pani nie lobbuje, proste

--
gazebo

23. Data: 2019-06-09 13:59:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 11:32, XL pisze:

> [...]
> lewacką ,,polityką" negacji płci. DWÓCH płci.
> W momencie, kiedy lewacja neguje płeć biologiczną, a promuje ,,płeć" jako
> flagę obieralną w zależności od humoru, twoje ,,olimpijskie zasady" możesz
> sobie wsadzić tam, gdzie lubisz. Bo dzisiejszy biologiczny facet jutro
> okrzyknie się kobietą i pokona Klepacką jako kobieta, po czym za chwilę
> obezre się hormonalnej mieszanki i stanie się ochnastą płcią - i czujac się
> nieosklasyfikowany płciowo zażąda odrębnej klasyfikacji w tej grupie i
> złotego medalu w kategorii ochnastej płci!

z tym to do Ilony

--
gazebo

24. Data: 2019-06-09 14:17:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/06/2019 o 12:25, XL pisze:

> Szósty krzyżyk i humor ten sam - FEMALE.

troche za duzo dla ciebie, nie dalas rady, a to female dostaje sie przy
urodzeniu, podziekuj osobie, ktora przyjmowala cie na swiat, ja bym sie
dwa dni zastanawial jaka plec ci przyznac, dziobak moze, nie wiem
--
gazebo

25. Data: 2019-06-09 16:15:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 12:22:28 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Co masz na myśli pisząc ,,Sarmacja była multikulti"?
> Ale tak konkretnie, nie epistolarnie.

Mozaika to była jakich mało.
Trzysta meczetów, wszędzie zbory, synagogi, a i mazurska drobna szlachta
wyprawiała jakieś tajemne rodzimowiercze obrzędy na uroczyskach zanim jezuici
nie pokazali jej kultury śródziemnomorskiej którą łyknęła z taką gorliwością,
jak dzisiejsza młodzież japońszczyznę (do XVII w. pochówki w zaściankowych
żalnikach były ciałopalne).
A w ilu językach mówiono... tego nie da się policzyć...

26. Data: 2019-06-09 16:24:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> to niech ta pani nie lobbuje, proste

Ta pani nie lobbuje zboczeń do poziomu normalności - ta pani nazywa rzeczy
tym, czym są - zboczenia zboczeniami.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2019-06-09 17:12:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Mozaika to była jakich mało.
> Trzysta meczetów, wszędzie zbory, synagogi, a i mazurska drobna szlachta
> wyprawiała jakieś tajemne rodzimowiercze obrzędy na uroczyskach

Bingo. I właśnie m.in. ta ,,mozaika" przyczyniła się do dzisiejszego
ewidentnie negatywnego wydźwięku słowa ,,sarmata".

> zanim jezuici
> nie pokazali jej kultury śródziemnomorskiej którą łyknęła z taką gorliwością,

Prawda?
Widać multikulti jednak sarmatom w końcu dojadło.

> jak dzisiejsza młodzież japońszczyznę (do XVII w. pochówki w zaściankowych
> żalnikach były ciałopalne).
> A w ilu językach mówiono... tego nie da się policzyć...

Aha. To pewnie także powszechnie żeniono się homoseksualnie, a osierocone
szlacheckie dzieciaki pedałom dawano na wychowanie, bo rodziny nie było?
Hę?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

28. Data: 2019-06-09 17:27:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 13:25, XL pisze:

> No sam widzisz, miło że mamy konsensus.

Co za stek bzdur masz w głowie, że tak prostacko postrzegasz ten problem.

> A oto ,,Facebook podążając za ,,ewolucją gatunku" uraczył nas niedawno 56
> rodzajami płci, które możemy sobie wybrać z rozwijanej listy.

Ty nadal nie rozumiesz, że jeżeli ktoś urodził się jakiś, to nie znaczy,
że może sobie wybrać.

Zakładam, że urodziłaś się kobietą i jesteś heteroseksualna. To
zaznaczasz, że jesteś heteroseksualną kobietą.
A nie wybierasz, bo masz dzisiaj taki humor.

Zaznaczyłabyś że jesteś homoseksualnym facetem, bo miałabyś dzisiaj
kiepski humor?

Biologia jest skomplikowana i istnieje więcej kombinacji niż
mężczyzna-hetero i kobieta-hetero, to i lista jest do zaznaczania jest
dłuższa.

Lista nie jest do wybierania płci zależności od humoru, jak idiotycznie
stwierdziłaś, tylko do zaznaczenia stanu faktycznego.

No chyba że jesteś aż tak tępa, że będziesz zaprzeczać faktom i
twierdziła, że istnieją tylko dwie płcie bez stanów pośrednich.

> [...]
> wybraniu ,,custom" - do wyboru są kolejne 54 płcie, co uważam za
> dyskryminację, bo powinny być dostępne od razu,

Bredzisz. To że inne warianty występują rzadziej nie znaczy, że nie
istnieją w ogóle. Dwie najczęstsze pokazywane są w pierwszej kolejności.
To może być dziwne tylko dla idioty.

> [...]
> ,,fletu" świadczyło o chłopcu, a brak posiadania w/w organu - o dziewczynce.

Argument godny kretyna.
A dzieci z niewykształconymi organami płciowymi, albo z obydwoma
organami zrzucano w przepaść.

> W dzisiejszych, nowoczesnych czasach społeczeństwa otwartego jest już
> inaczej -

To straszne i niedopuszczalne, że w dzisiejszych, nowoczesnych czasach
społeczeństwo pozwala takim ludziom żyć!
A przynajmniej niektórzy pozwalają, bo od czasów jaskiniowych jednak
przetrwała banda oszołomów, którzy takim ludziom odmawiają praw człowieka.

> WASZE już je przeszły. Dlatego reagujemy.

Religianci zawsze mieli problem z przyjęciem do wiadomości postępu
nauki. I zawsze w obliczu faktów zmuszeni są panicznego wycofywania się
ze swoich bzdur.

Gdy się okazało, że kreacjonizm to bzdura, to wycofali się na pozycję,
że owszem, ewolucja istnieje, ale "przecież coś MUSIAŁO dać temu
początek". (I jakoś nie zauważyli, że przy okazji w ten sposób obrażają
swojego własnego boga, skoro nie potrafi zrobić czegoś porządnie od
razu, tylko musi eksperymentować przez setki milionów lat...)

A teraz "poprawiają" dzieło swojego boga, krytykując go, że tworzy
ludzi, którzy nie mieszczą się w schemacie religiantów.
Z wami jest coraz gorzej. Nie dość, że to krytykujecie, to jeszcze
zaprzeczacie, że bóg takich ludzi tworzy.
Bo widzisz... krzywiąc się i warcząc nie spowodujesz, że ci ludzie
znikną, albo przestaną się rodzić.

> Szósty krzyżyk i humor ten sam - FEMALE.

I dlaczego taką wybrałaś? Miałaś kiepski humor?

> [...]
> pewnie musiałabym przegrać ze świeżo przerobionym na FEMALE
> płciohumorzastym byłym MALE - i to przegrać tylko z powodu mego

Nie bredź więcej. To nie jest kwestia ich humoru, tak jak kwestia twojej
płci nie wynika z twojego humoru.

Zrobią im osobne konkurencje i tyle. Tak jak są osobne konkurencje dla
male i female.
Wiele przepisów, nie tylko sportowych nie nadąża za rozwojem nauki. O
ludziach tworzących te przepisy nie wspominając.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-06-09 17:27:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 17:12:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> szlacheckie dzieciaki pedałom dawano na wychowanie, bo rodziny nie było?

Nie żeniono się homo, ale chłopcoróbstwo było znane. I ZTCW to nie było
nawet w _rodzimym_ ustawodawstwie karane, a spotykało się co najwyżej
z głupimi uśmieszkami. Chyba że ktoś się chciał przekonać, jak to miejskie
powietrze czyni wolnym ha ha i podpisać papierek, że przyjmuje postępowe prawo
_niemieckie_ - wtedy nielzia bo czapa.

30. Data: 2019-06-09 17:30:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 17:27:38 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> powietrze czyni wolnym ha ha i podpisać papierek, że przyjmuje postępowe prawo

PS. Odwrotnie niż na kozaczyźnie - tam seks jednopłciowy był obowiązkiem, a czapa
większości kozaków groziła za hetero.

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy
To się nazywa brak hamulców