Zimbardo exp. - FILM pra-premiera

1. Data: 2003-04-19 12:07:57

Temat: Zimbardo exp. - FILM pra-premiera
Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos widzial najnowszą produkcję na podst. experymentu Filipka Zimbardo? -
jeszcze
chyba nie weszła do kin, ale weszła na płyty CD za 8 zł :) - moze w swieta SE
zobacze - tym bardziej ze to nie hoolywoodzka produkacja, tylko niemiecka. A moze
ktos
to juz widział? - Warto? - Tytuł Filmu: Experyment

1. Data: 2003-04-19 12:43:31

Temat: Re: Zimbardo exp. - FILM pra-premiera
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" D.n V.(er) " wrote:

> [...]
> za 8 zł :) - moze w swieta SE zobacze - tym bardziej ze to nie
> hoolywoodzka produkacja, tylko niemiecka. A moze ktos to juz widział?

Film w kinach był juz w styczniu.
Film jedynie wyszedł od experymentu Zimbardo. Troche sie nei zgadzaja takie
kwestie jak np dostarczenie w filmie motywacji zewnetrznej, dobor ludzi, czy
morderstwa popełniane przez badanych.
No ale cos musi przyciagnac do kina :)))

IMO warto.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-19 12:45:20

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

D.n V.\(er\) <o...@o...pl> napisał(a):

> [...]
A mo
> ze ktos
> to juz widział? - Warto? - Tytuł Filmu: Experyment

Hey...

Widziałam ten film. Całkiem fajnie się go ogląda, ale niestety nie trzymają
się autentycznego eksperymentu. Ubarwili ździebko sprawę. Ale w miarę dobrze
pokazuje niektóre mechanizmy, choć bardziej skupili się na wprowadzeniu
sensacji niż autentycznemu odtworzeniu. Film warto obejrzeć, ale mogli zrobić
go lepiej.

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-04-19 12:50:36

Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> zaprezentowałał wyłącznie własne
opinie
w wiadomości b7rg8d$1g5u$...@n...atman.pl...

> [...]
> morderstwa popełniane przez badanych.
> No ale cos musi przyciagnac do kina :)))

No, dzieki - pewni obejrze, i jak widac jesli chodzi o filmy, jak zwykle jestem sporo
do tyłu - choć znowu, boje sie ze mi sie spapra jakimis produkacjami samo
doswiadczenie, jakby nie bylo - calkiem ciekawe . dzieki

1. Data: 2003-04-19 13:02:51

Od: "D.n V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> zaprezentowałał wyłącznie
własne opinie w wiadomości b7rgd0$mft$...@i...gazeta.pl...
> [...]

> sensacji niż autentycznemu odtworzeniu. Film warto obejrzeć, ale mogli zrobić

dzieki - no to zobacze to i porównam z badaniami - i pewnie się zawiodę, bo jak
wiadomo tego typu filmy są przeznaczone dlka szerszej puibliczności nie powiem
jakiej,
mozna sie domyslic).

Pozdrawiam swiatecznie - i wykresowo - wykresy robie cholerne i ankietki opracowuje -
prawdziwy szlag mnie trafia, a to jest na wczoraj! - pozdrawiam.

czy sukces daje szczęście?
DLUUUUUUUUGIE i NAPRAWDE NUDNE
porazka
Antropologicze dowody autentycznosci Biblii
Do Alla