Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)

11. Data: 2009-02-15 16:42:14

Temat: Re: Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:499839dd$0$29351$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A gdzie w nowym budownictwie masz montowane piecyki gazowe do wody?

a gdzie nie? znam kilka osób mieszkających w nowym budownictwie wielorodzinnym i
wszyscy mają samodzielne ogrzewanie CO i CWU

12. Data: 2009-02-15 16:48:28

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli w budynku sa wspolne ciagi wentylacyjne, to stosowanie wentylatorow
> moze
> zaklocic dzialanie wentyl. grawitacyjnej. W skrajnym przypadku sasiadowi z
> tego samego pionu wentylacyjnego mozna wtloczyc takim wentylatorem oprocz
> zapachu frytek smazonych w kuchni, rowniez tlenek wegla z piecyka
> gazowego.

Gdzie masz w nowym budownictwie piecyki gazowe, co?
A po drugie to mam nowe mieszkanie i wszędzie mam wentylację mechaniczną,
zarówno w łązienkach jak i w kuchni, a budynek ma 10 kondygnacji, więc jest
niemożliwe by były osobne kanały.

13. Data: 2009-02-15 16:49:33

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a gdzie nie? znam kilka osób mieszkających w nowym budownictwie
> wielorodzinnym i wszyscy mają samodzielne ogrzewanie CO i CWU

Ja od wielu lat nie widziałem takiego rozwiązania w nowym budownictwie a
oglądam bardzo dużo mieszkań.

14. Data: 2009-02-15 17:03:40

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie masz w nowym budownictwie piecyki gazowe, co?

zdarzaja sie i to wcale nie rzadko

> A po drugie to mam nowe mieszkanie i wszędzie mam wentylację mechaniczną,
> zarówno w łązienkach jak i w kuchni, a budynek ma 10 kondygnacji, więc jest
> niemożliwe by były osobne kanały.

jak nie ma gazu to ryzyko mniejsze. Z ciekawosci: wentylatory kto zakladal?
http://tinyurl.com/cfg8oy

imo istnieje przepis zakazujacy stosowania wentylatorow w bud. wielorodzinnym.
Byc moze ustala to sobie spoldzielnia. Nie dogrzebalem sie czy zakaz
uzalezniony jest od uzywania piecykow gazowych z otwarta komora spalania.

--
pozdr Z.

15. Data: 2009-02-15 17:27:47

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdarzaja sie i to wcale nie rzadko

Raczej bardzo rzadko.

> jak nie ma gazu to ryzyko mniejsze. Z ciekawosci: wentylatory kto
> zakladal?
> http://tinyurl.com/cfg8oy

Developer zgodnie z projektem. Gazu w budynku brak.

> [...]
> Byc moze ustala to sobie spoldzielnia. Nie dogrzebalem sie czy zakaz
> uzalezniony jest od uzywania piecykow gazowych z otwarta komora spalania.

Spółdzielni w tym budynku brak. W drugim mieszkaniu zarządza spółdzielnia i
wentylatory z żaluzją spokojnie przechodzą kontrole.

16. Data: 2009-02-15 19:47:38

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Feb 2009 17:49:33 +0100, "Boombastic"
<b...@p...onet.pl> wklepał(-a):

>Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>
>Ja od wielu lat nie widziałem takiego rozwiązania w nowym budownictwie a
>oglądam bardzo dużo mieszkań.

No ja mam coś takiego. Może oglądasz tylko w dużych miastach, gdzie jest ciepła
woda z sieci?

--
Sławomir Szyszło

17. Data: 2009-02-15 19:52:19

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja mam coś takiego. Może oglądasz tylko w dużych miastach, gdzie jest
> ciepła
> woda z sieci?

Niekoniecznie. Często są to osobne kotłownie gazowe/olejowe zasilające cały
budynek. Nawet w starym budownictwie wyrzuca się piecyki gazowe i albo
podłącza się do sieci elektrociepłowni albo stawia się nowoczesne kotłownie
gazowe na dachach. W sporadycznych przypadkach widizałem już ogrzewanie i
ciepłą wodę uzyskiwaną z zasilania prądem, ale tam był problem z uzbrojeniem
terenu, a developer i tak budował.

18. Data: 2009-02-15 21:28:33

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

> Na noc byś zamykał, a na dzień otwierał. Zawsze jakoś by to ograniczyło
> wyciąganie nagrzanego powietrza.

Ten pomysł wydaje mi się najlepszy.
Zatem jakieś "inteligentne" materiały izolacyjne (wkładki) nie istnieją w
tym zakresie?

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

19. Data: 2009-02-15 21:35:02

Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
wiadomości news:gn9g9g$rs8$1@inews.gazeta.pl...

> Przystaw zapalniczke do kratki i sprawdz kierunek ciagu.

Dmucha w naszą stronę.

> odsloniete zostalo ok. 1/3 1/4 kratki.

Kiedyś zasłonięcie obu - spowodowało powstawanie grzyba. Może pozostawienie
kawałka - będzie ok.

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

20. Data: 2009-02-16 07:11:35

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> napisał w wiadomości

> Dmucha w naszą stronę.

czyli masz ciag wsteczny. Na najwyzszym pietrze komin wentylacyjny ma za
mala wysokosc do wytworzenia prawidlowego ciagu.

> Kiedyś zasłonięcie obu - spowodowało powstawanie grzyba. Może
> pozostawienie kawałka - będzie ok.

jak zasloniles cale wloty to nie dziwne. Zastanawiam sie po co 2 kratki. Z
obu wieje w Wasza strone?

--
pozdr Z.

Gładż natryskowa prosze o pomoc
[Sprzedam] Zegary ścienne ze starego drewna Nowe modele !!
Mieszacz wody do pralki
Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
Wanna, kabina z hydromasażem - opinie