Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)

21. Data: 2009-02-16 07:30:29

Temat: Re: Zimna łazienka (otwory wentylacyjne)
Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
wiadomości news:gnb3j7$lk8$1@inews.gazeta.pl...

> czyli masz ciag wsteczny. Na najwyzszym pietrze komin wentylacyjny ma za
> mala wysokosc do wytworzenia prawidlowego ciagu.

Czy administrator ma zatem obowiązek rozwiązania tego problemu? Czy ten
problem da się rozwiązać?
Szkoda, że żona nie zgłosiła tego kiedyś - świeżo po odbiorze mieszkania
(jest pierwszym właścicielem).

> jak zasloniles cale wloty to nie dziwne.

Ano...

> Zastanawiam sie po co 2 kratki.

Też mnie to dziwi...
Teraz zasłoniłem całą jedną, a drugą w 2/3.

> Z obu wieje w Wasza strone?

tak

Pozdro

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

22. Data: 2009-02-16 09:50:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 14:54, "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid> wrote:
> Witam
> Mieszkam w nowym budownictwie, na ost. 4
piętrze:http://img299.imageshack.us/img299/6896/img2
410xk4.jpg

> W łazience mam kratki wentylacyjne i zawsze w zimie od rana jest zimno.
> Rozwiązujemy to z żoną czasowym auto włącznikiem farelki, która dogrzewa
> łazienkę przez wejściem do niej.
>
> Czy można czymś zatkać (uszczelnić) te 2 kratki? Boimy się, że wskutek braku
> przepływu powietrza zacznie się tam rozwijać grzyb. Co sugerujecie? Może
> istnieją jakieś materiały (maty), które zapewnią i ciepło i pozwolą na
> [...]

Wystarczy założyć na komin (swój kanał) deflektor, doradzam
szczelinowy - nie wymaga częstych konserwacji z górnym otworem
otwieranym obrotowo (ze sprężyna dociskową), te na zagięte blaszki
niszczy pierwsza wizyta kominiarzy - nie zakładają ponownie zaślepki
mimo całych "łapek". A to zakłóca pracę deflektora przy opadających na
dach strumieniach powietrza. Odradzam stosowanie "strażaków" - są
często uszkadzane a część obrotowa może spowodować wypadek przy
wichurach. Oczywiście - przy piecach węglowych czy gazowych stosowanie
urządzeń wyciągowych jast zakazane...
Tylko bojlery elektryczne i przepływowe ogrzewacze wody umożliwiają
stosowanie deflektorow. Dwa kanały kominowe też mogą zakłócać
wietrzenie grawitacyjne. Byz może ten drigi był przewidziany do pieca
łazienkowego...

23. Data: 2009-02-16 13:17:58

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> [...]
> otwieranym obrotowo (ze sprężyna dociskową), te na zagięte blaszki
> niszczy pierwsza wizyta kominiarzy - nie zakładają ponownie zaślepki

a mozesz rzucic linkiem jak to wyglada, bo mi google nic sensownego nie
wypluly.

--
pozdr Z.

24. Data: 2009-02-16 13:38:20

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 14:17, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
wrote:
> [...]
v15g2000yqn.googlegroups.com...

> a mozesz rzucic linkiem jak to wyglada, bo mi google nic sensownego nie

Tu przykład różnych konstrukcji - a możesz póść do zakładu
blacharskiego, a nawet kupić z PVC gdyż masz tylko wywietrznik a nie
komin...
http://www.deker.tarnow.pl/sklep/?p=productsList&iCa
tegory=28&sName=Deflektory-i-wentylacje-ponadkom
http://www.kominus.com.pl/pomoc_techniczna.php
Szczelinowy zwany gwiaździstym:
http://www.e-kominy.pl/pl/produkty/nasady_kominowe/s
tale_nasady_kominowe/art32.html

Praca wszystkich deflektorów polega na tym, że strona "na wiatr" ma
mniejszą powierzchnię niż strona "z wiatrem".

25. Data: 2009-02-16 14:16:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
v15g2000yqn.googlegroups.com...

> a mozesz rzucic linkiem jak to wyglada, bo mi google nic sensownego nie

Proponuję pod rozwagę - mieszkasz najwyżej - wymiennik ciepła:
http://www.viessmann.pl/pl/products/Home-ventilation
-systems/vitovent.html
lub większy o ile mieszkają tam mądrzy ludzie w tym bloku / klatce

26. Data: 2009-02-16 14:58:31

Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

> Proponuję pod rozwagę - mieszkasz najwyżej - wymiennik ciepła:
> http://www.viessmann.pl/pl/products/Home-ventilation
-systems/vitovent.html

Ciekawy link, dzieki.

--
pozdr Z.

27. Data: 2009-02-17 14:47:53

Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Sławomir Szyszło pisze:

> No ja mam coś takiego.

A kiedy budowany był Twój blok ?

> Może oglądasz tylko w dużych miastach, gdzie jest ciepła
> woda z sieci?

W nowo budowanych domach wielorodzinnych jeśli tylko się da, stosuje
się kotłownie gazowe obsługujące cały budynek - grzeją one c.o. i c.w.u.
a gaz nie jest doprowadzany do poszczególnych mieszkań.

Sebcio

28. Data: 2009-02-17 18:03:18

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Feb 2009 15:47:53 +0100, Sebcio <s...@n...net> wklepał(-a):

> A kiedy budowany był Twój blok ?

2006-2007.

--
Sławomir Szyszło

29. Data: 2009-02-18 12:04:47

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:
zeta.pl
użytkownik *Negatyw* napisał(a):

> tak

W takim razie może celowym byłoby dołożenie nasad kominowych. Przykładowe
http://www.darco.com.pl/pl/oferta.php?o=1&kid=4#poz
http://www.darco.com.pl/pl/oferta.php?o=1&kid=32#poz

--
Big Jack
//////

Gładż natryskowa prosze o pomoc
[Sprzedam] Zegary ścienne ze starego drewna Nowe modele !!
Mieszacz wody do pralki
Baterie z KFA i Cilit Zel - nie lubia sie :(
Wanna, kabina z hydromasażem - opinie