Zimowa deprecha

1. Data: 2002-12-02 11:32:19

Temat: Zimowa deprecha
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-02 11:39:08

Temat: Re: Zimowa deprecha
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-02 11:43:22

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-02 11:49:12

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-02 11:51:37

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_JEST_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> napisała:

> > Śmiejemy sie z tego. ;)
> >
> > Bacha.
>
> hue hue :))
>
> niezłe :))

???

Jesienna melancholia, zimowa depresja, wiosenne osłabienie,
letnie rozdrażnienie... Jak tu żyć? Jak tu się śmiać?

--
Sławek

1. Data: 2002-12-02 11:54:07

Od: "Slawek [am-pm]" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hue hue :))
>
> niezłe :))

???

1. Data: 2002-12-02 12:00:57

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ???
>
> Jesienna melancholia, zimowa depresja, wiosenne osłabienie,
> letnie rozdrażnienie... Jak tu żyć? Jak tu się śmiać?
>
> Sławek

Żyć zdrowo i pełnią życia, a śmiać się serdecznie. ;)
Nie z ludzi jednak, a z tego co czynią.

Bacha.

1. Data: 2002-12-02 12:04:58

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co robicie na takie właście stany?

Polecam pójść na spacer.
Albo zamontować karmnik :)
Albo robić sobie herbatkę i ponadrabiać zaległości w czyatniu prasy (jeśli masz
dużo wolnego czasu - ja nie mam i dlatego w skrzyneczce czekają na mnie gazety
z marca tego roku :)).

Jaka tam depresja...

:)

kohol

1. Data: 2002-12-02 12:06:13

Od: "sisi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jesienna melancholia, zimowa depresja, wiosenne osłabienie,
> letnie rozdrażnienie... Jak tu żyć? Jak tu się śmiać?

Wiosną - miłość, latem odpoczynek, jesienna melancholia wcale
nie jest taka zła, a zimę zawsze można przespać.
I nie ma czasu na smutki : )

a tak na serio - dla mnie zawsze najlepsza jest praca. Jak wiem,
że coś nade mną wisi, a humor coraz gorszy, to biorę na siebie
jeszcze więcej zajęć. Pozwala mi to się skupić na pracy /nauce/,
nie dopuszcza do złych myśli, a przy okazji każdy sukces motywuje
i daje ogromną satysfakcję. Do tego sport - nawet taki 'głupi
aerobik' daje ogromny napęd do działania, świetnie poprawia humor,
mnie się buźka śmieje od ucha do ucha /choć kiedyś traktowałam
to b. pogardliwie, sądząc, że zupełnie nie dla mnie./
Warto czasem odwiedzić kosmetyczkę, zmienić fryzurkę, zabrązowić
skórę na solarium /przy okazji złapać troszkę światła, które też pomaga/.
A może nowe hobby? Coś, co zawsze odkładało się na później albo
na 'wieczność' ?

A jeśli już nic nie pomaga - w sumie nie ma co sobie żałować
czekoladki, najlepiej w połączeniu z pyszną aromatyczną herbatką.
Od czasu do czasu jakaś melisa, dziurawiec, bo chyba jednak lepiej
obejść się bez farmaceutyków /zwłaszcza, że działają zwykle dopiero
po 2 tygodniach../

życzę powodzenia, serdeczności
--
sisi
*** Próżnowanie jest początkiem

1. Data: 2002-12-02 12:06:50

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesienna melancholia, zimowa depresja, wiosenne osłabienie,
> letnie rozdrażnienie... Jak tu żyć? Jak tu się śmiać?
>
> --
> Sławek

Najlepiej pójść do sklepu ze sprzętem żeglarskim, kupić sobie sznur długi a
mocny, pójść do parku/lasu/zagajnika i na jakimś starym a wytrzymałym
drzewie po prostu się powiesić...

znaczy się jedyna rada...

;))))

Psycholog
Re: ....potrzeba wywnetrznienia sie ..............
szukam przyjaciolki
Polska agresja
My to leczymy