Re: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...

From: o...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...
Date: 22 Apr 2005 13:16:21 +0200

> Ja nie rżę, nie jestem koń, nie jem owsianki :)

konie jedzą owies ,a nie owsianke

> Jak nie wiesz, to po co analizujesz jego osobę?
snuje przypuszczenia ,a wiedzieć nie bede nigdy .no cyba,że przetre sobie
smalcem szlaki metaboliczne

> No... chyba że to twoja naturalna skłonność każdego tu obsmarować... ;>

widzisz jeszcze nie odzyskałem człowieczeństwa.pewnie dlatego,ze żle stosuje
diete dyr kwasniewskiego,a własciwie z powodu jej nie stosowania.
czy jest jaki.ś inny sposob na odzyskanie człowieczeństwa niż tylko poprzez
smalec?