Zioła oczyszczające z toksyn organizm...

1. Data: 2005-04-20 13:20:10

Temat: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...
Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow. Czy znacie jakies ziola ktore pomagaja
oczyscic organizm z toksyn. Prosilbym o dokladne nazwy mieszanek. Bo mam
zamiar kupic.

2. Data: 2005-04-21 06:02:50

Temat: Re: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...
Od: "elizunia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow. Czy znacie jakies ziola ktore pomagaja
> oczyscic organizm z toksyn. Prosilbym o dokladne nazwy mieszanek. Bo mam
> zamiar kupic.
> Pozdrawiam

http://vision.market-az.pl/product28/product_info.ht
ml?osCsid=7bbc0c7d0fe1e084d43d45883cd05835

http://vilcandyziol.republika.pl/kuracjaoczyszcz.htm

http://www.herbapis.nazwa.pl/catalog/product_info.ph
p/cPath/26/products_id/51

3. Data: 2005-04-21 06:32:18

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow. Czy znacie jakies ziola ktore pomagaja
> oczyscic organizm z toksyn.

Zioła to są rośliny pełne toksyn. Oczyszczanie z toksyn poprzez aplikowanie
toksyn? Jak to sobie wyobrażasz?
Organizm sam oczyszcza się z toksyn i robi to w sposób ciągły. Ma do tego
wyspecjalizowane narządy: nerki i płuca. Toksyny są także usuwane poprzez
skórę i z kałem. Zdarza się że jakiś narząd pracuje niewydajnie i nie
spełnia swojej roli. Wtedy potrzebna jest interwencja lekarza ewentualnie
dobrego zielarza. Zielerz jednak nie aplikuje ziół na "oczyszczenie
organizmu", ale na poprawę pracy konkretnego narządu. Potrzebna jest w tym
wypadku diagnoza.
Taką dość popularną metodą zwiększenia wydalania toksyn jest picie naparu z
pietruszki. Najlepiej gotować parę minut całe młode pietruszki razem z
natką. Stosuje się to wtedy, gdy wiesz, że organizm jest szczególnie bogaty
w toksyny np. podczas wytruwania pasożytów.
Podczas chorób wirusowych (grypa) stosujemy herbatki napotne np. z maliny.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2005-04-21 09:53:27

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
wiadomości news:d47h51$uv8$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> Organizm sam oczyszcza się z toksyn i robi to w sposób ciągły. Ma do
> tego wyspecjalizowane narządy: nerki i płuca.

No i wątroba, będąca głównym narządem z funkcją detoksykacji
związków toksycznych (np. leki, środki barwiące i konserwujące z
pokarmów, składniki gazów spalinowych, czy sterydy endogenne).
Najczęściej są to związki trudno rozpuszczalne w wodzie i aby mogły
być wydalone przez nerki - muszą ulec modyfikacji, której towarzyszy
najczęściej unieczynnienie lub zmniejszenie aktywności biologicznej
lub toksycznej związku. Chociaż czasami w wyniku przemian powstają
związki biologiczne bardziej aktywne, a nawet toksyczne.

Dlatego tak ważne jest, aby jej nie przeciążać zbędną pracą i tym samym
nie obniżać jej sprawności w funkcji detoksykacji bilirubiny, amoniaku,
leków, alkoholu etylowego i zanieczyszczeń środowiska.

Krystyna

5. Data: 2005-04-21 16:05:21

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam szanownych grupowiczow. Czy znacie jakies ziola ktore pomagaja
> oczyscic organizm z toksyn. Prosilbym o dokladne nazwy mieszanek. Bo mam

Zostales powyzej nakarmiony stekiem bzdur przez przedstawicieli sekciarzy
dietetycznych, ktorzy uwazaja ze tluszcze ziwerzece wylecza wszystkie
choroby (sic!). Kazdy lekarz wie ze organizm nie nadaza z wydalaniem toksyn.
Nie sluchaj Leszka i OptyKrysi.

6. Data: 2005-04-21 17:20:38

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Kazdy lekarz wie ze organizm nie nadaza z wydalaniem toksyn.

i co proponuja?

Jurek

7. Data: 2005-04-21 17:25:42

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> i co proponuja?

Nic bo w med konwencjonalnej nie ma czegos takiego jak oczyszczenie
organizmu. Ale nie zmienia to faktu ze np Hunzowie robia raz do roku, na
przednowku, glodowki.

Pametasz ze ma Ci sie ode mnie dostac? Bo ja tak.

8. Data: 2005-04-21 17:59:44

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

Po co piszesz pierdoły? Jedną z najskuteczniejszych metod oczyszczania
organizmu jest aromatoterapia. Połączona z muzykoterapią w jaskiniach
solnych i oddziaływaniem kolorów jest niepodważalna. Należy cały zabieg
połączyć z samoakceptacją. Jesteś śmiesznym głupkiem, podważajacym poważne
badania naukowe. .....................................Jak znam życie, pewne
zdania mogą zostać wyrwane z kontekstu

9. Data: 2005-04-21 18:48:18

Od: "Danon" <d...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam preparaty ziołowe Herbalife
skuteczne w 100 % pomogły bardzo wielu ludziom

www.darek.mojafigura.pl

10. Data: 2005-04-21 18:56:47

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danon" <d...@l...pl> napisał w wiadomości
> Polecam preparaty ziołowe Herbalife
> skuteczne w 100 % pomogły bardzo wielu ludziom
>
> www.darek.mojafigura.pl

To nie jest prawda.

refluks żołądkowy- help
w temacie Constaru ale na wesolo...
dieta
jaką dietę wybrać??????
owsianka jest sekretem dlugiego zycia ;-)