Zioła oczyszczające z toksyn organizm...

11. Data: 2005-04-21 19:39:02

Temat: Re: Zioła oczyszczające z toksyn organizm...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
news:d48pme$7t7$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
> wiadomości news:d47h51$uv8$1@news.dialog.net.pl...
>
> Po co piszesz pierdoły? Jedną z najskuteczniejszych metod
> oczyszczania organizmu jest aromatoterapia. Połączona z muzykoterapią
> w jaskiniach solnych i oddziaływaniem kolorów jest niepodważalna.

I koniecznie trzy razy splunąć przez lewe ramię.

Krystyna

12. Data: 2005-04-21 20:28:44

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 19:59:44 +0200, jacekplacek <j...@a...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Leszek Serdy?ski" <l...@o...org> napisa? w
> wiadomo?ci
>
> Po co piszesz pierdo?y? Jedn? z najskuteczniejszych metod oczyszczania
> organizmu jest aromatoterapia. Po??czona z muzykoterapi? w jaskiniach
> solnych i oddzia?ywaniem kolorów jest niepodwa?alna. Nale?y ca?y zabieg
> po??czyae z samoakceptacj?. Jeste? ?miesznym g?upkiem, podwa?ajacym
> powa?ne
> badania naukowe. ....................................Jak znam ?ycie,
> pewne
> zdania mog? zostaae wyrwane z kontekstu

No wlasnie , masz racje w 98 procentach.Szczególnie dobrze robi zapach
palonej sierści z czarnego kota i z piórka bażanta.
Uwzględnij to prosze, to będziesz miał racje w 99%

13. Data: 2005-04-21 20:30:36

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

> I koniecznie trzy razy splunąć przez lewe ramię.

I jesc mózgi i podgardla bo tak nakazal Wybraniec Bogow D/s Diety.

14. Data: 2005-04-21 20:31:46

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 20:48:18 +0200, Danon <d...@l...pl> napisał:

> Polecam preparaty zio?owe Herbalife
> skuteczne w 100 % pomog?y bardzo wielu ludziom

Zgoda, pomogły bardzo wielu ludziom. Sprzedającym Herbalife
przedewszystkim .
Kupującym pomogły zaś w 100% skutecznie odchudzić portfel.

15. Data: 2005-04-21 20:32:40

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 20:56:47 +0200, Are <a...@g...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Danon" <d...@l...pl> napisa? w wiadomo?ci

> To nie jest prawda.

Oooo, wziąłeś przepisane Ci leczenie? tak trzymaj , mówisz normalnie...

16. Data: 2005-04-21 20:34:14

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 22:30:36 +0200, Are <a...@g...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>

> I jesc mózgi i podgardla bo tak nakazal Wybraniec Bogow D/s Diety.

Are, z ciebie to chyba by tylko podgardle było:))

17. Data: 2005-04-21 20:39:16

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Danon" <d...@l...pl> napisał w wiadomości

> To nie jest prawda.

are puknnij sie w łeb . zastanow sie nad tym jaka głupote napisałeś .
co jest nie prawda ??
-to ,że poleca te preparaty
-to,że pleca te preparaty w 100%
_to,że skuteczne w 100%
-to,że skuteczne w 100% pomogły bardzo wielu ludziom
_to,że pomogły wielu ludziom

18. Data: 2005-04-21 21:09:21

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze niedawno wysililes sie na napisanie ponizeszego tekstu tylko po to,
zeby mi udowodnic ze nie jestes taki jak optyJurek, a teraz znowu zaczynasz
jurkowac?

19. Data: 2005-04-21 21:11:25

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> -to,że pleca te preparaty w 100%
> _to,że skuteczne w 100%
> -to,że skuteczne w 100% pomogły bardzo wielu ludziom

Kazdy model zywienia ma swoje prawa. Prawem Optymalca jest nierozumienie.
Dlatego nie mam Ci za zle :]

20. Data: 2005-04-21 22:49:41

Od: Golańczyk <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 23:09:21 +0200, Are <a...@g...pl>
napisał:

> Jeszcze niedawno wysililes sie

Ty tak poważnie?? ze ja się wysiliłem?? otwórz oczęta, popatrz..
to bylo tylko smarknięcie na ciebie..

na napisanie ponizeszego tekstu tylko po
> to,
> zeby mi udowodnic

Doprawdy??? sadzisz , ze ja miałbym cos Tobie udowadniać??
masz o sobie dobre nadzwyczaj mniemanie..

Hmmm.. Ten bełkot poniżej do nadmiaru szczawiu??

ze nie jestes taki jak optyJurek, a teraz znowu
> zaczynasz
> jurkowac?

refluks żołądkowy- help
w temacie Constaru ale na wesolo...
dieta
jaką dietę wybrać??????
owsianka jest sekretem dlugiego zycia ;-)